Haluatko suorittaa työttömän korttikoulutuksen juuri heinäkuussa? Ota yhteyttä ennen kesätaukoa!

Työtön jäsenemme, haluatko suorittaa ympäri vuoden tarjoamamme sähkötyöturvallisuus-, työturvallisuus- tai tulityökorttikoulutuksen tai sähkötyön hätäensiapukurssin juuri heinäkuun aikana?

Selvitä ennen juhannusta ja toimistomme sulkeutumista koulutusasiantuntijaltamme Tarja Topparilta (tarja.toppari@sahkoliitto.fi, puh. 050 409 8469), onko sinulla edellytykset hakeutua näihin maksuttomiin koulutuksiin, joista kolme suoritetaan verkossa. Tulityökortin suorituspaikkakuntia on useita.

Kaikki koulutukset voit suorittaa mihin aikaan vuodesta tahansa, ja ne on tarkoitettu pelkästään työttömille jäsenillemme lisäämään työllistymismahdollisuuksia. Työssä oleville jäsenillemme työnantaja on velvollinen järjestämään vastaavat koulutukset.

Lue lisää sähkötyöturvallisuus-työturvallisuus- ja tulityökorttikoulutuksesta sekä sähkötyön hätäensiapukurssista.