Yhteystiedot  |  FI  EN  |   SV  |

Tapahtumat & koulutukset

Kysy lisää koulutuksista: koulutus@sahkoliitto.fi
Käytännön ohjeita koulutuksiin hakemisesta löydät täältä.

Ladataan Tapahtumat

« Kaikki Tapahtumat

• Tämä tapahtuma on mennyt.

Työturvallisuuskortti, Teams (jatkuva haku)

31.1.

Tapahtumasarja Tapahtuman sarjat (Näytä kaikki)

Sähköliitto tarjoaa työttömille jäsenilleen mahdollisuuden suorittaa ilmaisen Työturvallisuuskortti-koulutuksen. Työsuhteessa oleville työnantaja on velvollinen kustantamaan koulutuksen ja kurssilla pyritäänkin lisäämään työttömien työllistymismahdollisuuksia.

Jos siis olet ilmoittautunut työttömäksi työnhakijaksi ja korttisi on vanhentunut tai vanhenemassa, ota yhteyttä liiton koulutusyksikköön koulutus@sahkoliitto.fi selvittääksesi, onko sinulla mahdollisuus koulutukseen.

Koulutus suoritetaan etänä. Varmista ennen koulutusta, että tietokoneessasi on toimiva kamera ja mikrofoni sekä nettiyhteyden lisäksi jokin seuraavista selaimista: Microsoft Edge tai uusin Firefox- tai Chrome-selain. Koulutukseen ei voi osallistua mobiililaitteella, kuten älypuhelimella tai tabletilla. Koulutus tapahtuu Microsoft Teams-sovelluksessa. Sovellusta ei tarvitse ladata koneelle, voit osallistua suoraan selaimessa. Saat tarkemmat ohjeet ilmoittautumisen yhteydessä. Työturvallisuuskortti-webinaaria vetää kouluttaja ja sen kesto on kello 8‒16.

Lue lisää työturvallisuuskortin suorittamisesta.

Tiedot

Päivämäärä: