Yhteystiedot  |  FI  EN  |   SV  |

Tapahtumat & koulutukset

Kysy lisää koulutuksista: koulutus@sahkoliitto.fi
Käytännön ohjeita koulutuksiin hakemisesta löydät täältä.

Ladataan Tapahtumat

« Kaikki Tapahtumat

• Tämä tapahtuma on mennyt.

SFS6002 Sähkötyön hätäensiapukurssi 4 h, verkkokoulutus (jatkuva haku)

31.1.

Tapahtumasarja Tapahtuman sarjat (Näytä kaikki)

Sähköliitto tarjoaa työttömille jäsenilleen mahdollisuuden suorittaa ilmaisen SFS Sähkötyön hätäensiapukurssin. Työsuhteessa oleville työnantaja on velvollinen kustantamaan koulutuksen ja kurssilla pyritäänkin lisäämään työttömien työllistymismahdollisuuksia.

Jos siis olet ilmoittautunut työttömäksi työnhakijaksi ja edellinen todistus on vanhentunut tai vanhenemassa, ota yhteyttä liiton koulutusasiantuntijaan Tarja Toppariin tarja.toppari@sahkoliitto.fi, puh. 050 409 8469 selvittääksesi, onko sinulla mahdollisuus koulutukseen.

Koulutus suoritetaan etänä omaan tahtiin. Koulutuksen suorittaminen ei vaadi asennuksia, tarvitset vain internet-yhteyden viimeisimmällä versiolla jostakin näistä selaimista: Microsoft Edge, Firefox, Safari tai Chrome ja tietokoneen tai mobiililaitteen, jossa on toimivat kaiuttimet.

Lue lisää SFS sähkötyön hätäensiapukurssin suorittamisesta.

Tiedot

Päivämäärä: