Yhteystiedot  |  FI  EN  |   SV  |

Close this search box.

Suosittele sähköliittoa

Suosittelukampanjamme jatkuu myös vuonna 2024. Kampanjavuosi on jo kahdeksas.

Kun suosittelet Sähköliiton jäsenyyttä työkavereillesi, sinut palkitaan jokaisesta uudesta liittyneestä sopimusalajäsenestä.

Suosittelijana eli värvääjänä saat S-ryhmän 30 euron lahjakortin, kun uusi jäsen täyttää tietosi sähköiseen liittymislomakkeeseen: nimesi sekä syntymäaikasi tai jäsennumerosi. Uutena jäsenenä puolestaan välitön palkintosi on kuntoon hoidettu edunvalvonta ja työttömyysturva.

Liittymislomakkeen voi täyttää sähköisesti tai tulostaa sen paperille ja lähettää liittoon.

Voit tilata liittymislomakkeita myös numerosta 03 252 0400 tai sähköpostilla jasenrekisteri@sahkoliitto.fi.

Suosittelu/värväyskampanja ei koske oppilasjäseneksi liittyviä.

Sähköliitto ilmoittaa verottajalle kaikista saamistasi lahjakorteista. Verohallinnon ohjeen mukaan lahjakortit ovat saajan veronalaista tuloa.

Lataa esite

Kun suosittelet Sähköliiton jäsenyyttä työkavereillesi, sinut palkitaan jokaisesta uudesta liittyneestä sopimusalajäsenestä. Suosittelijana eli värvääjänä saat S-ryhmän 30 euron lahjakortin, kun uusi jäsen täyttää sähköiseen liittymislomakkeeseen tietosi: nimesi sekä syntymäaikasi tai jäsennumerosi.

Tutustu uuteen Sähköliitosta ja liiton jäsenyydestä sanoin, kuvin ja videoin kertovaan esitteeseen!

Esite toimii hyvänä runkona osastojen ja luottamushenkilöiden jäsenhankintatyössä: jäsenyys on helppoa ottaa puheeksi esitteen selaamisen yhteydessä. Jäsenyyttä harkitseville ja uusille jäsenille se kertoo muutamiin avainkohtiin tiivistettynä, miksi sähköliittolaisuus on järkivalinta. Jo liittyneille jäsenille esite kertaa, miksi liittoon kannattaa kuulua ja mitä palveluja ja etuja jäsenyyteen sisältyy.

Esitettä on helppo jakaa esimerkiksi WhatsApp-ryhmissä sekä sähköpostitse.