Osastot toimivat

Toimita osastosi ilmoitus lomakkeella:
Ilmoita tapahtumasta

27.4.2017 ilmestyvään Vasamaan tulevat osastojen ilmoitukset pyydämme toimittamaan maanantaihin 17.4.2017 kello 15.00 mennessä.

Katso tältä sivulta, missä ja milloin osastossasi tapahtuu. Kannattaa osallistua! Pääset jakamaan ilot ja murheet saman alan ihmisten kanssa ja vaikuttamaan liiton toimintaan.

001 Oulun Sähkötyöntekijäin Ammattiosasto N:o 1 ry

Sääntömääräinen kevätkokous osaston toimistolla ti 25.4.2017 alkaen klo 17 (Rautatienkatu 16 D 46, sisäänkäynti Rautatienkadun puolelta). Tilaisuudessa kahvitarjoilu ja pientä purtavaa. Kaikki osaston jäsenet ovat erittäin tervetulleita! Internet: osasto001.fi. – Hallitus

003 Muhoksen Sähkötyöntekijät ry

Sääntömääräinen kevätkokous to 27.4.2017 klo 16 Muhoksella Leppiniemen Seurantalon ruokalassa. Käsitellään sääntömääräiset ja muut esille tulevat asiat. Kokouksen jälkeen ruokailu. Osaston jäsenet tervetuloa. – Hallitus

004 Pohjoisen energia- ja sähköalantyöntekijät os. 004 ry

Kevätkokous Ahjotien korjaamolla la 1.4.2017 klo 12. Tervetuloa kokoukseen, jossa käsittelemme sääntömääräiset asiat ja päätämme myös osaston pilkkikilpailupaikan.

005 Lounais-Hämeen sähkötyöntekijäin ammattiosasto ry

Sääntömääräinen kevätkokous la 1.4.2017 Forssan järjestöjentalolla, Kuhalankatu 17. Kokouksen jälkeen ruokailu ravintola Martinassa. Tervetuloa! ‒ Hallitus

011 Tampereen Seudun Sähköalantyöntekijät ry

Veteraanijaosto kokoontuu ma 24.4. klo 14.00 osaston toimistolla, Näsilinnankatu 33 b A 25. Portin tunnusluku 3390.

Sääntömääräinen kevätkokous ke 26.4.2017 alkaen klo 16.30 ammattiosaston toimistolla, Näsilinnankatu 33 b A 25. Esillä sääntöjen kevätkokoukselle määräämät asiat. Paikalla kahvitarjoilu ja liiton edustaja.

013 Hyvinkään Sähköalantyöntekijäin ammattiosasto ry

Kevätkokous JHL:n toimitilassa, Kutomokatu 5 22‒34, Hyvinkää, ke 5.4.2017 klo 17. Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat yms. Osasto tarjoaa mättöruokaa:) Tervetuloa!

016 Haminan Sähköosasto ry

Kesäretki Pärnuun Viroon 6.‒9.7.2017. Sitovat ilmoittautumiset Ylermi Suvirannalle 30.4.2017 mennessä. Tervetuloa. ‒ Hallitus

018 Hämeenlinnan Sähkötyöntekijät ry

Kevätkokous toimistolla (Arvi Karistonkatu 3 A 8, Hml) ke 29.3.2017 klo 18. Käsitellään vuoden 2016 toiminta ja talous. Lammin Säästöpankki esittäytyy. Tervetuloa iltapalalle! ‒ Hallitus

Pöytälätkäkilpailut pe 5.5.2017 klo 16 alkaen Vanajan parvella osoitteessa Vanajantie 10, hissillä viidenteen kerrokseen. Pöytälätkän lisäksi voimme seurata peliä Suomi‒Valko-Venäjä klo 16.15 alkaen. Jäsenet tervetuloa hienon jääkiekkotunnelman pariin ison screenin ääreen! Ruokaa, juomaa ja sauna tarjolla! Lisätiedot ja ilmoittautumiset tarjoiluiden riittävyyden takaamiseksi 24.4.2017 mennessä: rauno.vuorinen(at)ssab.com tai tekstarilla 040 522 3628. Katso ilmoituksia myös www.hameenlinnansahkotyontekijat.fi

020 Kotkan Sähköalantyöntekijäin Ammattiosasto ry

Sääntömääräinen kevätkokous ma 24.4.2017 klo 19 osaston toimistolla, Vesivallinaukio 5 A, 48600 Kotka. Tervetuloa! ‒ Hallitus

Koko perheen pilkkikilpailut pidettiin Sähköliiton lomapaikassa Kaarniemessä 11.3.2017. Mitalisijoille ylsivät: Miehet: 1. Tuomo Honkanen 1205 g, 2. Teemu Sakki 880 g, 3. Ari Mölsä 660 g. Naiset: 1. Pauliina Puhakka 150 g, 2. Riina Rainio 135 g, 3. Satu Rainio 115 g.

021 Porin Seudun Sähköalantyöntekijät ry

Osaston kevätkokous ke 26.4.2017 klo 18 ravintola Liisanpuistossa. Esillä ovat sääntömääräiset asiat. Kahvitarjoilu! Tervetuloa! ‒ Hallitus

022 Lappeenrannan Seudun Sähköalantyöntekijät ry

Osaston kurssit: la 1.4. klo 8‒15 urakanlaskentaa käsin. Tiedustelut/ilmoittautuminen Jani Herranen p. 040 903 1363.

Osaston kevätkokous ke 19.4.2017 klo 18 osaston kokoushuoneella Väinölänkatu 25. Käsiteltävinä asioina mm. sääntömääräiset asiat sekä muut esille tulevat asiat. Kahvitarjoilu.

024 Varkauden Sähköalantyöntekijäin Ammattiosasto ry

Osaston sääntömääräinen kevätkokous ravintola Amandassa ke 29.3.2017 klo 19. Kokouksessa käsitellään sääntöjen sille määräämät asiat. Kokouksen jälkeen ruokailu. Tervetuloa! ‒ Hallitus

025 Loviisan Sähköalantyöntekijäin Ammattiosasto ry

HUOM! Aiemmasta ilmoituksesta poiketen 13.5. vesipuistoretki vaihtuu 20.5.! Osasto järjestää jäsenille perheineen kevätretken vesipuisto Flamingoon la 20.5.2017. Retkeen sisältyy sisäänpääsy vesipuistoon ja linja-autokuljetus. Bussin tarkempi aikataulu ilmoitetaan lähtijöille ilmoitttautumisajan loputtua. Perilläoloaika n. viisi tuntia. Mukaan mahtuu 50 henkilöä. Ilmoittautumiset 5.5.2017 mennessä sähköpostiosoitteeseen loviisan.osasto25(at)gmail.com tai 010 455 3154 (Markus Backman).

027 Mäntän Sähkötyöntekijät ry

Pilkkikilpailut su 26.3.2017 Hallin Rantasaunalla, Halli klo 10‒13.

Kevätkokous to 6.4.2017 Rantaravintola Isabellassa, Vilppula, klo 18. Tervetuloa!

029 Kouvolan Sähkötyöntekijäin Osasto ry

Osaston perinteinen laivaristeily 19.‒20.5.2017 Tallinnaan. Mukaan mahtuu 40 ensimmäiseksi ilmoittautunutta. Ilm. 17.4.2017 mennessä sähköpostiin kouvolansahkotyontekijat(at)gmail.com tai puh. 040 809 7029. Risteilyllä pieni omavastuuosuus.

032 Pudasjärven Sähköalojenammattiosasto ry

Sääntömääräinen kevätkokous la 8.4.2017 klo 18 Carunan talossa, os. Sähkötie 2. Tervetuloa! ‒ Toimikunta

036 Kuopion Sähköalantyöntekijät ry

Ammattiosasto järjestää jäsenilleen opinto- ja virkistysmatkan Tallinnaan 21.‒23.4.2017. Majoitus hotelli Virussa 2 hh. Osaston tuki 100 €/lähtijä. Hinta tarkentuu lähtijämäärän mukaan ja on esim. 20 lähtijällä 318 €. Sitovat ilmoittautumiset ja lisätiedot 044 553 9871/Ilpo. Vielä mahtuu mukaan!

037 Satakunnan Energia-alan ammattilaiset ry

Osaston sääntömääräinen kevätkokous pe 24.3.2017 klo 17 alkaen Soma Sauna & Jacuzzi -tiloissa, Vähälinnankatu 21, 28100 Pori. Ilmoittautumiset osallistumisesta 16.3.2017 mennessä numeroon 044 701 2375. ‒ Hallitus

039 Tietoliikenne- ja Informaatiotekniikka os. 039 ry

Kevätkokous to 27.4.2017 klo 17.30 alkaen Tikkurilan uimahallin kabinetissa, Tikkurilan urheilupuisto, Läntinen Valkoisenlähteentie 50, 01300 Vantaa. Kabinetti sijaitsee uimahallin kassaa vastapäätä. Vieressä on kahvio, josta saa ennen kokouksen alkua kokouskahvit lisukkeineen ilmoittamalla kahvion kassalle, että osallistuu kokoukseen. Kokouksessa käsitellään ja päätetään osaston sääntöjen määräämät asiat. Tervetuloa kokoukseen! ‒ Hallitus

Eläkeinfo Hotelli Arthurissa, Vuorikatu 19, Helsinki la 13.5.2017 alkaen klo 10. Sinä, joka lähestyt eläkeikää ja haluat tietää uudesta eläkejärjestelmästä, tule kuuntelemaan eläkeneuvojaa Varma-yhtiöstä.Tilaisuus alkaa klo 10 aamukahvilla ja päättyy noin klo 13 alkavaan lounaaseen . Mukaan mahtuu 30 henkilöä ilmoittautumisjärjestyksessä. Ilmoitathan osallistumisesta 30.4.2017 mennessä Jukka Johanssonille puh. 050 525 0043 tai sähköpostitse jukka.johansson(at)fi.relacom.com

041 Turun Seudun Sähkötyöntekijät ry

Sääntömääräinen kevätkokous to 20.4.2017 klo 16.30 osaston toimistolla, Brahenkatu 13 A 4, Turku. Esillä sääntömääräiset asiat, kahvi- ja voileipätarjoilu. Tervetuloa mukaan! ‒ Hallitus

042 Valkeakosken Sähköalantyöntekijät ry

Osaston sääntömääräinen kevätkokous to 30.3.2017 klo 17.30 uimahallin kokoustiloissa Valkeakoskella. Esillä sääntömääräiset asiat ja muut esille tulevat asiat. Tervetuloa! ‒ Hallitus

043 Porvoon Sähkötyöntekijät ry

Tulevat kokoukset vuonna 2017: to 30.3. kevätkokous, to 27.4. ja to 1.6. klo 18 Sibeliusbulevardi 36, Raksan toimisto, Porvoo. Osaston rekisteröimispäivä 23.2.1957. Tervetuloa!

Kevätkokous to 30.3.2017 klo 18 Raksan toimistolla, Sibeliusbulevardi 36, Porvoo. Tervetuloa jäsenet suunnittelemaan toimintaamme. ‒ Hallitus

047 Ukin Sähkötyöntekijät ry

Sääntömääräinen kevätkokous pe 31.03.2017 klo 18 Hotelli Aquariuksessa, Kullervontie 11, 23500 Uusikaupunki. Kokouksessa käsitellään sääntöjen määräämät asiat
sekä muut esille tulevat asiat. Tervetuloa! ‒ Hallitus

049 Helsingin Sähköalantyöntekijät ry

Kevätkokous ti 25.4.2017 kello 17, Paasivuorenkatu 2 C, Helsinki. Kokouksessa käsitellään sääntöjen 7§ mukaiset asiat, muun muassa toimintakertomus, tilinpäätös sekä mahdolliset muut esilletulevat asiat. Kokousta ennen kahvitarjoilu ja pientä suolaista. Tule vaikuttamaan osastosi asioihin. Tervetuloa! ‒ Hallitus

055 Riihimäen Sähköalojen ammattiosasto ry

Sääntömääräinen kevätkokous ti 11.4.2017 Riihimäellä Ravintola Asema X:n tiloissa kello 18 alkaen. Kokouksessa käsitellään sääntöjen määrämät asiat. Tervetuloa uudet sekä vanhat jäsenet. Osasto tarjoaa iltapalan. ‒ Hallitus

057 Etelä-Pohjanmaan Sähköalantyöntekijäin osasto ry

Sääntömääräinen kevätkokous pe 7.4.2017 klo 18 alkaen Mallaskosken panimoravintolassa, Vesitorninkatu 1, 60100 Seinäjoki. Kokouksen jälkeen illallinen. Tervetuloa! ‒ Hallitus

Keilamestaruuskisat pe 5.5.2017 klo 17 alkaen SQB Centerissä, Urheilupuisto 5, 60100 Seinäjoki. Keilakisan jälkeen ruokailu, sauna ja virvokkeita. Sitovat ilmoittautumiset 28.4.2017 mennessä sähköpostilla osoitteeseen osasto057(at)gmail.com. 25 ensimmäistä mahtuu kisaan mukaan. ‒ Hallitus

058 Joensuun Sähköalantyöntekijät ry

Kevätkokous Teatteriravintolassa ti 25.4.2017 klo 18.30. Käsiteltäväna sääntömääräiset ja muut esille tulevat asiat. Kokouksen jälkeen on tarjolla iltapalaa. Tervetuloa!

059 Lahden Sähköalantyöntekijät ry

Osasto 059 järjestää pilkkikilpailut su 26.3.2017 klo 9 alkaen. Paikkana JHL Kotiniemen maja Alasenjärvellä (Kotiniemenkuja 31, 15230 Lahti). Kaikki perheineen tervetulleita mukaan pilkkimään tai kannustamaan! ‒ Hallitus

Jorma Ilmoniemi tekee osaston 60-vuotisjuhlan kunniaksi historiikin. Pyydämme teitä auttamaan Jormaa lähettämällä kuvia, kertomuksia, muistoja yms. osaston toimintaan liittyen vuosien varrelta, Jorma Ilmoniemi, puh. 040 586 2898, osaston nettisivujen kautta https://viisysi.sahkoliitto.fi tai osaston toimistolle maanantaisin klo 16.30‒18.00 tai Anssi Tarvainen, anssi.tarvainen86(at)gmail.com. ‒ Hallitus

Sääntömääräinen kevätkokous pe 21.4.2017 alkaen klo 18 Saunaklubilla, Saimaankatu 8, Lahti. Kokouksen jälkeen ruokailu ja vapaata seurustelua saunomisen merkeissä. Tervetuloa! ‒ Hallitus
Osaston 60-vuotisjuhlaristeily 1.‒3.9.2017 Tukholmaan. Matkaohjelma tarkentuu kevään aikana. Ilm. ja maksu osaston toimistolle päivystysaikaan. Matkan hinta 60 €/henkilö. Nopeimmat ehtivät mukaan. Lisätietoja: Pertti Simola puh. 040 722 8621, Jorma Ilmoniemi puh 040 586 2898. ‒ Vapaa-ajan jaosto

060 Mikkelin Sähköalantyöntekijät ry

Sääntömääräinen kevätkokous to 13.4 klo 18 hotelli Cumuluksessa, Mikonkatu 9. Esillä sääntöjen määräämät asiat. Tervetuloa! ‒ Hallitus

062 Lohjan Sähköalojen ammattiosasto ry

Sääntömääräinen kevätkokous ke 12.4.2017 klo 18 Metallituvalla, Tehtaankatu 9, Lohja. Esillä sääntöjen määräämät asiat. Hallitus kokoontuu klo 17.Tervetuloa !

065 Iisalmen Sähköalantyöntekijät ry

Osasto järjestää jäsenilleen ja puolisoille virkistysmatkan Kolille 8.‒9.4.2017. Linja-auto Iisalmesta la klo 9, paluu su klo 15. Osasto kustantaa matkat, majoituksen 2 h huoneissa Break Sokos Hotel, kylpylän tai rinnelipun ja illallisen. Omavastuu 20 €/hlö, myös avec maksetaan osaston tilile FI06 5068 0620 2442 75. Paikkoja rajoitetusti. Ilmoittautuminen 13.3.2017 mennessä p. 044 270 4065/Jarkko.

067 Kokkolan Seudun Sähköalantyöntekijät ry

Kevätretki Tallinnaan 21.‒23.4.2017. Matkan hinta 60 €. Hintaan kuuluu matkat ja yöpymiset kahden hengen huoneissa Tallink City -hotellissa Tallinnan keskustassa. Viimeinen ilmoittautumispäivä 17.3. Ilmoittautumiset sähköpostilla osoitteeseen sihteeri67(at)gmail.com tai Jarkko Kolppaselle tekstiviestillä numeroon 050 549 8875. Lisätietoja osaston kotisivuilta. Paikkoja rajoitetusti.

073 Kurikan Sähköalojen osasto ry

Sääntömääräinen kevätkokous to 27.4.2017 klo18 Hotel Kurikassa, Hovikatu 1, Kurikka. Lopuksi ruokailu. Tervetuloa! ‒ Hallitus

076 Vaasan Sähköalantyöntekijät ry

Osasto järjestää jäsenilleen matkan Tampereelle pe‒la 31.3.‒1.4. Lähtö perjantaina aamulla, ja Vaasaan palataan lauantaina, aikataulu tarkentuu myöhemmin. Osasto järjestää yöpymisen hotellissa. Matkalla tutustutaan toisiin osaston jäseniin ja mahdollisesti vieraillaan Sähköliiton konttorilla. Tarkempi ohjelma ilmoitetaan osallistujille myöhemmin. Sitovat ilmoittautumiset 12.3. mennessä maksamalla osallistumismaksu 20 € osaston tilille FI81 1187 3000 6042 53 (Nordea). Kirjoita viestikenttään Tampere + oma nimi. Lisätietoja: Kristian Rönnholm, p. 050 574 9229.

077 Savonlinnan ja Lähiympäristön Sähkömiehet ry

Osaston pilkkikilpailut la 1.4.2017 klo 10.00 alkaen. Kisapaikka on Kieluunjärvi Louhella. Kisan jälkeen kahvit ja makkarat Niskavuoren portissa. Tervetuloa. ‒ Hallitus

Osaston sääntömääräinen kevätkokous Hotelli Pietari Kylliäisessä pe 21.4.2017 klo 18 alkaen. Asioina sääntöjen määräämät asiat. Kokouksen jälkeen osasto tarjoaa iltapalan. Tervetuloa. ‒ Hallitus

Osasto järjestää liikuntatapahtuman uuden Kulmasportin tiloissa la 22.4.2017 klo 10 alkaen. Tule kokemaan liikunnan riemua. Tervetuloa. ‒ Hallitus

080 Heinolan Sähkömiehet Ammattiosasto 80 ry

Osaston kevätkokous pe 21.4 klo 18 alkaen Drink Bar Bulmerin saunatilassa. Kokouksen jälkeen on mahdollisuus saunoa. Tervetuloa!

083 Pargas Elbranchernas Avdelning rf

Osaston kevätkokous to 6.4.2017 klo18.30, paikkana Ravintola Malmen, Paraisten hotellissa, Rantatie 1. Kokouksessa käsitellään sääntöjen määräämät asiat. Kokouksen jälkeen ruokailu. Tervetuloa! ‒ Hallitus

094 Raahen Sähkömiehet ry

Kevätkokous toimitiloissa, Ratsukatu 5 E, Raahe, ti 25.4.2017 klo 19. Asiat: tilinpäätös, tili- ja vastuuvapauden myöntäminen, toimintakertomus. Tervetuloa! ‒ Hallitus

095 Säkylän Sähkömiehet ry

Osaston sääntömääräinen kevätkokous 7.4.2017 klo 18 Laineen saunalla, Feelintie 2, Eura. Kokouksessa käsitellään sääntöjen määräämät asiat. Kokouksen jälkeen sauna ja iltapala. Tervetuloa! ‒ Toimikunta

099 Loimaan Sähköalantyöntekijät ry

Osaston kevätkokous keskiviikkona ke 5.4.2017 klo 19 Loimaan Seurahuoneella, Satakunnantie 26. Esillä sääntöjen kevätkokoukselle määräämät asiat. Tervetuloa! ‒ Hallitus

100 Järvenpään Sähköalantyöntekijät ry

Pilkkikisojen uusi ajankohta la 1.4.2017 klo 10‒15. Majoitus pe‒su 31.3.‒2.4. Sähköliiton lomakeskus Kaarniemessä Kotkassa. Majoitus mökeissä ja huoneissa (uudet suihkut!). Omat makuupussit/vuodevaatteet! Osasto ruokkii kaikki & tarjoaa miedot kisavirvokkeet! Ilmoittaudu 15.3. mennessä puh. 045 632 8758/sihteeri Pena.

Osaston kevätkokous ke 5.4.2017 klo 18.30 Scandic Järvenpää, Asema-aukio 1. Käsitellään sääntöjen määräämät asiat. Kokouksen jälkeen päivällinen. Info: 045 632 8758, sihteeri.

101 Ylivieskan Sähköalan osasto ry

Osaston sääntömääräinen kevätkokous pe 7.4.2017 klo 18 alkaen Ylivieskan keskustan Häggman. Kahvitarjoilu. Tervetuloa! ‒ Hallitus.
Osasto järjestää jäsenilleen pe 12.5. virkistäytymisillan Ylivieskan uimahallin saunatiloissa. Ohjelmassa mm. frisbeegolfia, ja saunakin on lämpimänä. Osasto tarjoaa osallistujille ruoan ja juotavaa. Ilm. 040 180 8583 tai ari-pekka.visuri(at)kotinet.com.

Osasto järjestää virkistysmatkan helatorstain aikaan 25.‒28.5.2017 Tallinnaan. Ylivieskasta lähtö ja paluu. Hinta 268 €/henkilö, myös osaston ulkopuoliset tervetulleita mukaan. Ilmoittautuminen ja lisätiedot ari-pekka.visuri(at)kotinet.com tai p. 040 180 8583. Ilmoittautuminen helmikuun loppuun mennessä!

104 Saarijärven Sähköalantyöntekijät ry

Ylimääräinen kevätkokous to 6.4.2016 Summassaaressa Saarijärvellä klo 18, ruokailu klo 17 alkaen. Käsiteltävä asia tilit.

108 Nurmeksen Sähköalantyöntekijät ry

Kevätkokous pe 21.4.2017 klo 17 Komulaisen Eskon ja Riitan luona osoitteessa Karhunpääntie 835, 75710 Karhunpää. Esillä sääntömääräiset ja ajankohtaiset asiat.Paikalla myös alueasiamies Jouni Leppänen. Kokouksen jälkeen iltaan kuuluu saunomista, karaokea ja ruokailua. Tervetuloa! ‒  Hallitus

120 Vanhankaupungin Sähkömiehet ry

Sääntömääräinen kevätkokous pe 21.4.17 klo 16 Pihvipaikka Oitti , Riihimäentie 3620. Osasto tarjoaa ruuat. Tervetuloa!

128 Ekenäs El-arbetare rf

Stadgeenligt vårmöte 4.4.2017 kl.18.00 på Motel Marine. Stadgeenliga ärenden. Välkommen! ‒ Styrelsen
Sääntömääräinen kevätkokous 4.4.2017 kl.18.00 Motel Marinessa. Sääntöjen määräämät asiat. Tervetuloa! ‒ Toimikunta

132 Pietarsaaren sähkötyöväen ammattiosasto - Jakobstads elektriska arbetares fackavdelning ry

Osasto järjestää kevätkokouksen pe 7.4.2017 Sanni´s kök -tiloissa. Osoite on Solkullavägen 65, 68600 Pietarsaari. Ohjelma: klo 18 kokous, klo 19 sauna ja klo 21 ruokailu. Ilmoittautumiset viimeistään 29.3.2017 puh. 050 560 0297 tai 050 390 1480.

136 Hämeen sähkömiehet ry

Kevätkokous Toijalan ABC:llä to 20.4.2017 klo 18. Esillä sääntömääräiset asiat.

140 Keski-Karjalan Sähkömiehet ry

Sääntömääräinen kevätkokous pe 7.4 klo 19 alkaen Kiteen Kansanopistolla. Esillä sääntömääräiset asiat. Kokouksen jälkeen sauna + ruokailu. Tervetuloa! ‒ Hallitus

144 Varkauden Seudun Asennussähkömiehet ry

Osaston pilkkikisat la 25.3. Lähtö Taulumäentorilta klo 8. Tervetuloa!

Osaston kevätkokous pe 7.4. Rossossa klo 18 alkaen. Tervetuloa!

154 Pogostan Sähköalantyöntekijät ry

Osaston sääntömääräinen kevätkokous PKS-toimistolla, Pajatie 6, Ilomantsi, pe 7.4.2017 klo 18 alkaen. Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat. Tervetuloa! ‒ Hallitus

Perinteiset pilkkikilpailut la 8.4.2017 klo 9. Jos ei jäätä ole, pidetään onkikilpailut; pilkit ja onget mukaan! Kokoonnumme Ilomantsin Nesteen parkkipaikalle, josta siirrymme kohteeseen.
Paistamme makkarat ja palkitsemme parhaat pilkkisaaliit. Tervetuloa!

161 Energia-alan työntekijät ry

Hallitus on kokouksessaan päättänyt myöntää lomatukea osaston jäsenille Sähköliiton lomapaikkaan Kaarniemeen. Osasto maksaa kuittia vastaan ensimmäisestä vrk:sta 40 € huoneen/mökin hinnasta, seuraavista öistä 25 % hinnasta. Kuitti tulee toimittaa taloudenhoitajalle, joka tilittää maksun. Teltta- ja vaunupaikat maksetaan kokonaisuudessaan 100 € asti. Sähkön käyttöä ei korvata. Max 100 €/jäsen/vuosi. Vuosibudjetti 1000 € /vuosi. – Hallitus

Sääntömääräinen kevätkokous pe 28.4.2017 Silja Europalla klo 18.30 alkaen. Käsitellään sääntömääräiset ja muut esille tulevat asiat. Kokouksen jälkeen risteily jatkuu ruokailun ja hauskanpidon merkeissä. Laiva lähtee kohti Tallinnaa Länsisatamasta klo 18.30, paluu seuraavana päivänä klo 16. Olemme varanneet 30 kahden hengen hyttiä, buffet-illallisen, aamiaisen sekä buffet-lounaan lauantaille. Omavastuu jäseneltä 40 € ja avecilta 80 €. Ilmoittautumiset 31.3.2017 mennessä Harri Korpi 040 485 4025 ja Teemu Kinnunen 040 353 7259 tai osaston nettisivuilla www.osasto161.fi.

166 Vaasan Sähkömiehet ry

Sääntömääräinen kevätkokous to 13.4.2017 klo.18 osaston toimitilassa (ay-keskus, Hovioikeudenpuistikko 18, sisäpiha). Kokouksessa käsitellään osaston sääntöjen mukaiset kevätkokousasiat. Kahvitarjoilu ja kokouksen jälkeen illallinen. Tervetuloa! – Hallitus

166 Vasa Elarbetare rf

Stadgeenligt vårmöte torsdagen den 13.4.2017 kl 18 i avdelningens utrymmen på Hovrättsesplanaden 18. På mötet behandlas stadgeenliga vårmötesärenden. Kaffe under mötet och efteråt kvällsbit. Välkomna! – Styrelsen

184 Järvi-Savon Sähköalojentyöntekijät ry

Kevätkokous pe 31.3.2015 klo 18, Savonlinnan Seurahuoneella ( Perlina di Castello), Kauppatori 4, 57130 Savonlinna. Aloitetaan iltapalalla. Käsitellään sääntöjen määräämät asiat. Tervetuloa! ‒ Hallitus. Ilmoittautuminen sihteerille: kari.halinen(at)elvera.fi tai 040 540 9597.

185 Satakunnan Puhelin- ja Tietoliikennetyöntekijät ry

Sääntömääräinen kevätkokous to 20.4.2017 klo 17 Ravintola Amadossa, Keskusaukio 2, Pori. Käsitellään sääntöjen määräämät asiat sekä muut esille tulevat asiat. Kokouksen yhteydessä iltapala kahvin kera. Tervetuloa! ‒ Hallitus

Päivitetty 13.3.2017