Yhdistysavain

Yhdistysavain on ammattiosastoille suunnattu nettisivutyökalu, jolla hoituvat niin kotisivujen perustaminen ja päivittäminen kuin jäsenviestintäkin. Keskeinen ajatus on, että osastoaktiivit voivat itse rakentaa hyvännäköiset ja toimivat sivut ilman aiempaa kokemusta tai erityistaitoja.

Yhdistysavain otetaan käyttöön verkossa, eikä se vaadi ohjelmien asentamista omalle tietokoneelle. Kotisivut rakennetaan käyttämällä erilaisia osioita, joita sivuston ylläpitäjät voivat vapaasti lisätä, poistaa ja siirtää sivustolla. Kotisivujen ulkoasu on laajasti muokattavissa.

Sivustolle voidaan tuoda kaikentyyppistä sisältöä, kuten kuvia, videoita, tiedostoja ja uutisartikkeleita, jolla yhdistys voi esitellä toimintaansa monipuolisesti. Osaston kotisivuilla käytettävissä on myös esimerkiksi tapahtumakalenteri, ryhmäposti, keskustelupalsta, lomaketyökalu ja suojattu jäsenalue.

HUOM! Ammattiosastoilla on mahdollisuus käyttää Yhdistysavainta alennetuin sopimushinnoin. Mene osoitteeseen www.yhdistysavain.fi/liitot/sahkoliitto ja aloita nyt! Käyttö aloitetaan aina ilmaisella Free-versiolla, eikä se sido maksulliseen tilaukseen.