Palkkatyöläinen ja Löntagaren

SAK julkaisemat Palkkatyöläinen ja Löntagaren tilataan tämän sivun oikeasta laidasta löytyvästä Sähköliiton verkkopalvelut -laatikosta. Saat näkyviin verkkopalvelun ohjeet. Toimi niiden mukaan.

Palkkatyöläinen-lehden tilaukseen ovat oikeutettuja pääluottamusmiehet, luottamusmiehet, työosaston luottamusmiehet, työsuojeluvaltuutetut, työsuojeluasiamiehet ja ammattiosastojen puheenjohtajat sekä liiton hallituksen, johtokuntien ja edustajiston jäsenet. Tilaus tehdään kerran, ja se jatkuu, kunnes tehtävä päättyy tai jäsen päättää itse perua tilauksen.

Löntagaren-lehden tilaukseen ovat oikeutettuja äidinkielekseen ruotsin ilmoittaneet sopimusalajäsenet, joiden sopimusalanumero on 002, 005, 008, 010, 011, 012, 013, 014, 015, 016, 017, 018, 020, 021 tai 023. Tilaus tehdään kerran, ja se jatkuu, kunnes sopimusala muuttuu eläkeläiseksi (999) tai jäsen päättää itse perua tilauksen.

Lue lehdet verkossa:
Palkkatyöläinen
Löntagaren

Etkö ole aiemmin kirjautunut verkkopalveluun? Unohditko salasanasi?
Jos et ole koskaan kirjautunut työttömyyskassan, jäsenrekisterin tai Voimavirran verkkopalveluihin, käyttäjätunnus on jäsennumerosi ja salasana on postinumerosi.

Jos kirjautuminen ei onnistu, lähetä itsellesi uusi salasana kohdasta Jos olet unohtanut salasanasi, klikkaa tästä. Jos puhelinnumerosi ja sähköpostiosoitteesi ovat jäsenrekisterin tiedoissa oikein, saat uuden salasanan matkapuhelimeesi tai sähköpostiisi välittömästi.