Lomapaikat

Varaa vuoden 2018 lomasi nyt!

Sähköliiton omistamien Holiday Clubin lomaosakkeiden, Vierumäen ja Villa Andropoffin viikko-osakkeiden sekä oman lomapaikan, Kotkan Kaarniemen varausjärjestelmä on avattu!

Nopein saa varattua kohteen itselleen maksamalla varauksen verkkopankissa tai luottokorttimaksuna heti varaamisen yhteydessä. Hyväksytyn maksusuorituksen jälkeen varaus tulee voimaan ja varaaja saa sähköpostiinsa tai puhelimeensa vahvistuksen. Jos maksutapahtuma epäonnistuu, varaus ei ole voimassa.

Varatun loman voi peruuttaa vain lääkärintodistuksella. Silloin maksu palautetaan.

Varaa alta ensi vuoden Kaarniemi-päiviä tai -viikkoja klikkaamalla ensin haluamasi mökin tai huoneiston nimeä ja sitten haluamasi ajankohdan viikon numeroa. Viikkojen alla on lista päivistä ja niiden hinnat. Valitse haluamasi päivät. Oleskelu alkaa valitsemanasi päivänä kello 15 ja päättyy seuraavana päivänä kello 13. Jos siis haluat yöpyä kohteessa lauantain ja sunnuntain välisen yön, varaa vain lauantai.

Ruksaa vielä kohta, jossa vahvistat, että olet ymmärtänyt varauksen sitovuuden. Maksun palautus onnistuu vain lääkärintodistusta vastaan.

HUOM! Vuoden 2017 Kaarniemi-lomat varataan täältä.

Ahven (myös lemmikit tervetulleita)
Maatuuli (myös lemmikit tervetulleita)

Kuvat: Holiday Club

Sähköliiton jäsenenä pääset lomailemaan monella tapaa edullisesti. Viihdy viikonloppu tai haluamasi aika luonnon helmassa, Sähköliiton omassa lomapaikassa Kotkan Kaarniemessä tai vuokraa Sähköliiton omistamia tasokkaita viikko-osakkeita. Lomaosakkeet sijaitsevat Vuokatissa, Sallassa, Saariselällä, Tahkolla, Tampereella, Vierumäellä ja Virossa lähellä Pärnua.

TUTUSTU MYÖS MUIHIN LOMAILUUN LIITTYVIIN ETUIHIN.

KLIKKAA TÄMÄN SIVUN VASEMMASSA PALKISSA OLEVIA LINKKEJÄ JA POIMI TUOREET TARJOUKSET MATKAILUUN, RETKEILYYN, YÖPYMISEEN YM. YM.