If

Henkivakuutus turvaa toimeentulosi, jos jäät yksin pitämään huolta perheestäsi. Sähköliiton jäsenenä voit hankkia itsellesi ja puolisollesi tutkitusti Suomen edullisimman* Primus-henkivakuutuksen. Lisäksi saat lapsellesi Primus-tapaturmavakuutuksen vain muutamalla eurolla kuukaudessa. Kaikkiin uusiin Primus-henki- ja tapaturmavakuutuksiin kuuluu nyt veloituksetta lisäetuna 2 000 euron Selviytymisturva. Jos pahin sattuu, 2 000 euron Selviytymisturva maksetaan vakuutetun kuolinpesälle tai edunsaajalle. Sen tarkoituksena on antaa turvaa välittömiin kuolemaan liittyviin kuluihin, kuten hautaus- ja perunkirjoituskuluihin.

Kattavimman vakuutusturvan koko perheelle saat osoitteesta henkivakuutuskuntoon.fi.

Primus-vakuutukset myöntää Keskinäinen Vakuutusyhtiö Kaleva.

* Vakuutus- ja rahoitusneuvonta FINEn hintavertailu 9/2016

Ifiltä edulliset vakuutukset Sähköliiton jäsenille

Pääset mukaan If Etuohjelmaan jo yhdellä vakuutuksella (esimerkiksi kotivakuutuksella), kun vastaanotat vakuutuspostisi vain sähköisesti Ifin Omille sivuille. If Etuohjelmassa saat lähes kaikista jatkuvista vakuutuksistasi vähintään 11 prosentin alennuksen. Etu laajenee asiakkuutesi kasvaessa aina tuntuvaan 16 prosentin alennukseen saakka. Poikkeuksena on vain Primus-vakuutus, jota alennus ei koske.

Hyödynnä kaikki vakuutusten jäsenedut ja päivitä myös autovakuutuksesi tai puolisosi matkavakuutus. Jos vaihdat autoa, If tarjoaa palvelun kätevään auton sähköiseen rekisteröintiin.

Lisätietoja: www.if.fi/sahkoliitto tai numerosta 010 19 19 19