Hertz

Logoa klikkaamalla pääset suoraan varauslomakkeeseen.

Hertz Autovuokraamo tarjoaa SAK:n liittojen jäsenille erikoishinnat vapaa-ajan vuokrauksista Suomessa ja ulkomailla. Edun saa ilmoittamalla varauksen yhteydessä CDP-numeron 719957. Varaukset voi tehdä netissä (klikkaa vieressä olevaa logoa), puhelimitse soittamalla Hertz Varauspalvelun numeroon 0200 11 22 33 (0,75 €/min. + pvm/mpm) tai matkatoimistojen kautta.

Jäsenetu tarkoittaa Suomessa 15 prosentin alennusta päivähinnoista ja 10 prosentin alennusta viikkohinnoista. Alennus lasketaan aina edullisimmasta julkaistusta hinnasta. Ulkomailla alennusprosentti vaihtelee 5:n ja 15:n välillä ja riippuu mm. maasta ja siitä, onko kyseessä prepaid-hinta vai ei.

Hertz on maailman johtava kansainvälinen autonvuokrausketju, joka toimii yli 150 maassa ja 8100 toimipisteessä. Suomessa Hertz on palvellut jo yli 40 vuoden ajan ja on liikevaihdolla mitattuna selkeä markkinajohtaja yli 70 toimipisteellään. Hertz on Suomen ensimmäinen ISO 14001 -ympäristösertifioitu autovuokraamo.