Sähköiset palvelut jäsenille

F-Securen Safe

F-Secure antaa Sähköliiton jäsenille 20–40 euron alennuksen Safe-tuotteistaan, jotka suojaavat Windows-tietokoneet, Macit, älypuhelimet ja tabletit (Android ja iOS) haittaohjelmilta ja muilta internetin vaaroilta. Safe-tuotteiden alennetut hinnat ovat

• F-Secure Safe 1 vuosi, 3 laitetta: 39,90 euroa (norm. 59,90 euroa)
  • F-Secure Safe 1 vuosi, 5 laitetta: 49,90 euroa (norm. 79,90 euroa)
  • F-Secure Safe 1 vuosi, 7 laitetta: 59,90 euroa (norm. 99,90 euroa)

Osta ja asenna F-Securen Safe-tuotteet tästä.

Jotta voit ostaa ja asentaa tuotteen, tarvitset kampanjakoodin. Pyydä se omasta ammattiosastostasi.

Tarjouksesta tietoa myös alla olevassa pdf:ssä.

Jäsenedut.fi

Sähköliitto tarjoaa jäsenilleen Jäsenedut.fi-palvelun veloituksettoman käyttöoikeuden. Palvelun kautta saat satoja erilaisia jäsenetuja verkkokaupoista ja kivijalkamyymälöistä.

Palveluun pitää rekisteröityä, koska alennukset saa vain ammattiliittoon kuuluva tai hänen perheenjäsenensä. Rekisteritietoja ei luovuteta kolmansille osapuolille.

Tilaa rekisteröitymisen yhteydessä uutiskirje, niin saat joka kuukausi tiedot uusista eduista sähköpostiisi.

Varaudu todistamaan Sähköliiton jäsenyytesi ostotapahtuman yhteydessä. Jäsenedut.fi-logo löytyy jäsenkortistasi.

Urakkalaskentaohjelma ASPA

ASPA on sähköistys- ja sähköasennusalan eli 005-sopimusalan jäsenistön käyttöön tarkoitettu urakkalaskentaohjelma. Sillä voi suorittaa yksikköhinnoitellun urakan, asuntotuotannon ja niin sanotun könttäurakan laskennan sekä urakan jaon.

Kaikkien sopimusalan 005 jäsenten on mahdollista hankkia ohjelma. Osa ammattiosastoista on hankkinut ASPA-lisenssin omille sopimusalajäsenilleen. Varmista omasta ammattiosastostasi, onko se hankkinut lisenssin.

Jos osasto ei ole hankkinut kaikkia jäseniään koskevaa lisenssiä, yksittäinen jäsen voi hankkia itselleen lisenssin maksamalla 80 euron lisenssimaksun. Ota yhteyttä Sähköliiton tekniseen asiantuntijaan Päivi Hoivalaan paivi.hoivala@sahkoliitto.fi, 050 68 296.

1. TUTUSTU HUOLELLA OHJELMAN ASENNUS- JA KÄYTTÖOHJEISIIN ALLA.

2. ASENNA OHJELMA TÄSTÄ.

ASPA vaatii toimiakseen vähintään Windows 7 -käyttöjärjestelmän, johon on asennettu päivitykset ja Microsoft FrameWork 4.5.1. Ohjelma on optimoitu FullHD-näytölle (resoluutio 1920 x 1080).

Verkkokauppa

Sähköliiton verkkokaupasta voit ostaa liiton logolla varustettuja tuotteita. Tuotteita on mahdollista tilata myös ammattiosastosi omalla logolla. Verkkokaupan kotisivulta löytyy ohjeistus, kuinka toimitaan, jos ammattiosasto haluaa tilata oman näköisiään tuotteita.

Tutustu: go.innoflame.fi/goshop/sahkoliitto/fi

Tästä osastoille tarkoitettuun verkkokauppaan (vaatii kirjautumisen):

go.innoflame.fi/gokeep/sahkoliitto

Yhdistysavain

Yhdistysavain on ammattiosastoille suunnattu nettisivutyökalu, jolla hoituvat kotisivujen perustaminen ja päivittäminen sekä jäsenviestintä. Keskeinen ajatus on, että osastoaktiivit voivat itse rakentaa hyvännäköiset ja toimivat sivut ilman aiempaa kokemusta tai erityistaitoja.

Yhdistysavain otetaan käyttöön verkossa, eikä se vaadi ohjelmien asentamista omalle tietokoneelle. Kotisivut rakennetaan käyttämällä erilaisia osioita, joita sivuston ylläpitäjät voivat vapaasti lisätä, poistaa ja siirtää sivustolla. Kotisivujen ulkoasu on laajasti muokattavissa.

Sivustolle voidaan tuoda kaikentyyppistä sisältöä, kuten kuvia, videoita, tiedostoja ja uutisartikkeleita, jolla yhdistys voi esitellä toimintaansa monipuolisesti. Osaston kotisivuilla käytettävissä on myös esimerkiksi tapahtumakalenteri, ryhmäposti, keskustelupalsta, lomaketyökalu ja suojattu jäsenalue.

HUOM! Ammattiosastoilla on mahdollisuus käyttää Yhdistysavainta alennetuin sopimushinnoin. Mene osoitteeseen www.yhdistysavain.fi/liitot/sahkoliitto ja aloita nyt! Käyttö aloitetaan aina ilmaisella Free-versiolla, eikä se sido maksulliseen tilaukseen.

Katso hinnat: www.yhdistysavain.fi/liitot/sahkoliitto

Yhdistysavaimella voit hoitaa myös ilmoittautumiset järjestämääsi tapahtumaan. Ilmoittautumisosio on käytettävissä Yhdistysavaimen jokaisessa salasanoin suojatussa ryhmäsivuhaarassa (esim. jäsensivut ja hallituksen sivut), joten vain oikeaan ryhmään kuuluvat henkilöt voivat ilmoittautua tapahtumiin.

Ilmoittautumisosio sisältyy kaikkiin Yhdistysavaimen versioihin, myös maksuttomaan Free-versioon, josta tuotteen käyttö aina aloitetaan.