Yhteystiedot  |  FI  EN  |   SV  |

Pankki- ja vakuutusedut

Turva

Sähköliiton ja vakuutusyhtiö Turvan yhteistyösopimus oikeuttaa sinut merkittäviin etuihin. Sinut on vakuutettu jäsenvakuutuksella, joka sisältää matkustajavakuutuksen vapaa-ajan matkoille. Lisäksi Sähköliiton jäsen on vakuutettu, kun hän osallistuu liiton järjestämiin järjestötehtäviin tai -tilaisuuksiin. Katso video Turvan järjestövakuutuksesta!

Matkustajavakuutus Turvassa​

Matkustajavakuutus on voimassa vapaa-ajan lomamatkoilla, ja se kattaa myös vakuutetun mukana matkustavat alle 18-vuotiaat lapset ja lapsenlapset.

Matkustajavakuutuksesta korvataan matkan aikana alkaneen äkillisen sairauden tai tapaturman aiheuttamia hoitokuluja. Se korvaa myös matkan peruuntumis- ja keskeytymiskuluja sekä matkalta myöhästymisestä aiheutuvia kuluja.

Jäsenvakuutus ei sisällä matkatavaravakuutusta, joten matkatavarat täytyy vakuuttaa erikseen, elleivät ne jo sisälly kotivakuutukseesi. Huomioithan, että matkustajavakuutus ei sisälly eläkeläis- ja oppilasjäsenten jäsenetuihin.

Lataa TaskuTurva puhelimeesi – vakuutusturva kulkee aina mukanasi

TaskuTurva on mobiilisovellus Turvan asiakkaille ja ammattiliittojen jäsenille. Lataamalla TaskuTurvan puhelimeesi matkavakuutuskortti kulkee näppärästi mukana reissuillasi. Sähköliiton jäsenet näkevät sovelluksen kautta niin omat henkilökohtaiset vakuutuksensa kuin vakuutukset, jotka liitto on ottanut jäsenilleen. Voit myös chattailla turvalaisille, tarkistaa ja maksaa viimeisimmät laskusi sekä tehdä vahinkoilmoituksen mutkattomasti TaskuTurvan avulla.

Jotta näet vakuutusturvasi ja jäsenetusi TaskuTurvassa, sinun tulee tunnistautua sovellukseen verkkopankkitunnuksilla ja vahvistaa Sähköliiton jäsenyytesi kirjautuessasi ensimmäistä kertaa sovellukseen. Lisätietoja TaskuTurvasta ja sen latausohjeet löydät osoitteessa turva.fi/taskuturva

Hyödynnä Turvan tarjoamat edut henkilökohtaisiin vakuutuksiin

Sähköliittolaisena saat Turvasta merkittäviä jäsenetuja. Turva tarjoaa Sähköliiton jäsenille 10 % jäsenalennuksen kaikkiin vapaaehtoisiin, jatkuviin vakuutuksiin. Kun vakuutat kotisi ja otat lisäksi vähintään yhden muun vakuutuksen Turvasta, saat lisäksi 10 % omistaja-alennuksen.

Jos sinulla on vain yksi vakuutus, saat omistaja-alennuksen kahden vuoden asiakkuuden jälkeen. Huomioithan, että edellä mainitut alennukset eivät koske liikennevakuutusta tai henkivakuutusta.

Liittokasko-autovakuutus sisältää bonusedun: kun olet ajanut kolme vuotta ilman vahinkoja, bonuksesi ei putoa, jos sattuu vahinko. Se on Turvan kattavin kaskovakuutus ja tarkoitettu yksinoikeudella ammattiliittojen jäsenien ja heidän perheidensä turvaksi.

Lue lisää Turvan tarjoamista eduista osoitteessa turva.fi/etusi

Sähköliiton jäsenen erityisedut Turvassa

• Liiton kaikki jäsenet saavat henkilökohtaisen täysajan tapaturmavakuutuksen ensimmäisen vuoden maksusta 15 % alennuksen muiden alennusten lisäksi
  • Kaikki liiton jäsenet saavat jatkuvista ja määräaikaisista matkatavaravakuutuksista liittoalennuksen lisäksi 20 % alennuksen.
  • Liiton eläkeläis- ja oppilasjäsenet saavat jatkuvista ja määräaikaisista matkustajavakuutuksista liittoalennuksen lisäksi 20 % alennuksen

Kun asioit turvalaisten kanssa, muistathan mainita kuuluvasi Sähköliittoon saadaksesi kaikki edut käyttöösi.

Turvaa rakkaasi Turvassa-henkivakuutuksella​ – liittoetusi - 40 %

Elämä voi pysähtyä yhtäkkiä, mutta arki jatkuu. Läheistesi muuttunutta arkea helpottaa Turvassa-henkivakuutus. Se on erityisesti ammattiliiton jäsenelle edullinen henkivakuutus. Hoida asia kuntoon nyt: vuonna 2023 Turvassa-henkivakuutuksen liittoetu Sähköliiton jäsenelle on – 40 %.

Turvassa-henkivakuutuksen myöntää LähiTapiola Keskinäinen Henkivakuutusyhtiö.

Laske hinta osoitteessa turva.fi/henkivakuutus

Ota yhteyttä Turvaan

Löydät lisätietoa Turvan edusta ja vakuutustuotteista Sähköliiton jäsenille räätälöidyiltä Turvan sivuilta osoitteessa turva.fi/sahkoliitto

Tavoitat Turvan asiakaspalvelun arkisin klo 8–18 puhelimitse numerosta 01019 5110 sekä chatista, jonka löydät Turvan verkkopalvelusta sekä TaskuTurva-sovelluksesta.

Kaikki Turvan yhteystiedot löydät kootusti osoitteessa turva.fi/yhteystiedot

If

Pääset If Etuohjelmaan jo yhdellä vakuutuksella (esimerkiksi kotivakuutuksella), kun vastaanotat vakuutuspostisi vain sähköisesti Ifin Omille sivuille. If Etuohjelmassa saat lähes kaikista jatkuvista vakuutuksistasi vähintään 11 prosentin alennuksen. Etu laajenee asiakkuutesi kasvaessa aina tuntuvaan 16 prosentin alennukseen saakka. Poikkeuksena ovat vain Primus-henki- ja Primus-tapaturmavakuutus, joita alennus ei koske.

Hyödynnä kaikki vakuutusten jäsenedut ja päivitä myös autovakuutuksesi tai puolisosi matkavakuutus. Jos vaihdat autoa, If tarjoaa palvelun kätevään auton sähköiseen rekisteröintiin.

Henkivakuutus turvaa toimeentulosi, jos jäät yksin pitämään huolta perheestäsi. Sähköliiton jäsenenä voit hankkia itsellesi ja puolisollesi tutkitusti Suomen edullisimman* Primus-henkivakuutuksen. Lisäksi saat lapsellesi Primus-tapaturmavakuutuksen vain muutamalla eurolla kuukaudessa. Primus-henki- ja tapaturmavakuutuksiin kuuluu veloituksetta lisäetuna 2 000 euron Selviytymisturva, joka maksetaan vakuutetun kuolinpesälle tai edunsaajalle, jos pahin tapahtuu. Sen tarkoituksena on antaa turvaa välittömiin kuolemaan liittyviin kuluihin, kuten hautaus- ja perunkirjoituskuluihin.

Kattavimman vakuutusturvan koko perheelle saat osoitteesta henkivakuutuskuntoon.fi. Primus-vakuutukset myöntää Keskinäinen Vakuutusyhtiö Kaleva.

Lisätietoja: www.if.fi/sahkoliitto tai puh. 010 19 19 19

Tampereen Seudun Osuuspankki

Tampereen Seudun Osuuspankki tarjoaa laajan palvelukokonaisuuden oman ja koko perheesi talouden tueksi ja turvaksi.

Lainaa tarpeesi mukaan

TSOP myöntää lainaa isoihin ja pieniin hankintoihin, oli kyseessä sitten asunnon hankinta, remontti tai vaikka lomamatka. Klikkaa itsesi lainalaskuriin ja selvitä juuri sinun tarpeisiisi sopiva vaihtoehto. Kun täytät lainahakemuksen, pankki ottaa sinuun yhteyttä viimeistään seuraavana arkipäivänä.

Osuuspankin omistaja-asiakkaana sinulle kertyy myös rahanarvoisia OP-bonuksia asuntolainasta, opintolainasta ja vakuudellisesta pankkilainasta. Vuonna 2023 omistaja-asiakas saa OP-bonuksia koko vuoden 30 prosenttia enemmän! Lue lisää OP-bonuksista

Palkankeskeytymisluotto tuo turvaa

Tampereen Seudun Osuuspankki myöntää Sähköliiton jäsenille palkankeskeytymisluottoa. Luoton saaminen ei riipu asiakassuhteesta, vaan saajalle voidaan avata pankkiin erillinen tili, jolta lyhennykset hoidetaan. Palkankeskeytymisluotto on tarkoitettu tilanteisiin, joissa palkkatulo keskeytyy esimerkiksi lomautuksen tai työtaistelun takia. Lue lisää palkankeskeytymisluoton ehdoista alla liitteenä olevasta pdf-tiedostosta.

Omistaja Plus -asiakkaana entistäkin paremmat edut

TSOP tarjoaa Omistaja Plus -palvelun monipuolisesti pankki- ja vakuutuspalveluita hyödyntävälle osuuspankin omistaja-asiakkaalle. Omistaja Plus -asiakkaana saat mm. oman yhteyshenkilön pankissa, nopeamman vakuudellisen lainan käsittelyajan sekä OP Gold- ja OP Duo -kortit palveluineen pakettihintaan.

Lue lisää Omistaja Plus -palvelusta

Varaa aika tapaamiseen sähköliittolaisten oman yhteyshenkilön, asiakkuuspäällikkö Rosa Henrikssonin kanssa kuullaksesi OP:n omistaja-asiakkuuden muista eduista ja alennuksista.

Rosa Henriksson
Asiakkuuspäällikkö
rosa.henriksson@op.fi

Kaleva Vakuutus

Pysyvästi edullinen henkivakuutus – pariturvana vieläkin edullisemmin

Saat henkivakuutuksen pysyvästi edulliseen jäsenetuhintaan. Henkivakuutus korvaa sekä sairaudesta että tapaturmasta johtuvan kuoleman. Hyödynnä jäsenetu ja laajenna perheesi vakuutusturvaa!

Sähköliiton jäsenenä voit hankkia merkittävästi edullisemman henkivakuutuksen 55 prosenttia normaalihintoja edullisemmin. Etua jo hyödyntäneet jäsenet säästävät keskimäärin noin 300 euroa vuodessa.

Lue lisää, miksi tarvitsen henkivakuutuksen

Henkivakuutus turvaa perheesi taloushuolilta, jos sinulle sattuisi pahin. Vakuutuksen voit hankkia joko vain itsellesi tai vieläkin edullisempana pariturvana itsellesi ja puolisollesi. Pariturvassa riittää, että toinen vakuutetuista on Sähköliiton jäsen.

Tunnista tapaturmavakuutuksen ja henkivakuutuksen erot

Lasket henkivakuutuksesi hinnan näppärästi alla olevalla laskurilla tai osoitteessa kalevavakuutus.fi
Laskurissa voit helposti vertailla yksilöturvien ja pariturvan hintaeroja.

Testaa tarvitsetko henkivakuutuksen

Vakuutuksen myöntäjäyhtiö on yhteistyökumppanimme Keskinäinen Vakuutusyhtiö Kaleva, jonka asiakas- ja korvauspalvelusta vastaa If Vahinkovakuutus Oyj, Suomen sivuliike.