Omat lomapaikat, joissa viihtyy

Sähköliiton jäsenenä pääset lomailemaan monella tapaa edullisesti. Viihdy päivä, pari tai kokonainen viikko liiton omassa lomapaikassa Kotkan Kaarniemessä tai vuokraa Sähköliiton omistamia tasokkaita viikko-osakkeita, jotka sijaitsevat Saariselällä, Sallassa, Tahkolla, Tampereella, Vierumäellä, Vuokatissa ja Virossa lähellä Pärnua.

Linkit lomapaikkojen varausjärjestelmään löydät Kaarniemi- ja Loma- ja viikko-osakkeet -otsikoiden alta.

Nopein saa varattua kohteen itselleen maksamalla varauksen verkkopankissa tai luottokorttimaksuna heti varaamisen yhteydessä. Hyväksytyn maksusuorituksen jälkeen varaus tulee voimaan ja varaaja saa sähköpostiinsa tai puhelimeensa vahvistuksen. Jos maksutapahtuma epäonnistuu, varaus ei ole voimassa.

Varatun loman voi peruuttaa vain lääkärintodistuksella. Silloin maksu palautetaan.

Jos sinulla ei ole mahdollisuutta tehdä varausta nettisivujen kautta tai sinulla ei ole verkkopankkitunnuksia, ole yhteydessä toimistotyöntekijä Teija Niemenmaahan puh. 050 371 8961. Kaarniemen varauksissa voit ottaa yhteyttä myös aluevalvoja Tapio Haikkaan puh. 0440 557 841.

Huom! Lemmikkieläimet ovat Holiday Clubin huoneistoihin (Saariselkä, Salla, Tahko, Tampere ja Vuokatti) tervetulleita, mutta niistä on mainittava varauksen yhteydessä. Kaarniemessä lemmikit ovat sallittuja Ahven-huoneistossa ja Maatuuli-mökissä.

Kaarniemi

Kaarniemen loma- ja leiripaikka Kotkassa meren rannalla on jäsenten ympärivuotisessa käytössä. Sen majoitusrakennusten perhehuoneistoissa on vuodepaikkoja seuraavasti (perässä linkki varaukseen):

Lisäksi Kaarniemessä on kaksi korkealuokkaisesti varusteltua saunallista hirsimökkiä, joissa on yhteensä 12 vuodepaikkaa.

Juhla- ja kokoustarkoituksiin Kaarniemessä on varattavissa myös:

Sähkö- ja tv-antenniliittymin varustettuja asuntovaunu- ja -autopaikkoja on runsaasti. Asuntovaunuille ja -autoille voi varata kausipaikan neljäksi tai kuudeksi kuukaudeksi.

Rannassa on vaunupaikkoja, joihin pääsee ilman varausta, jos tilaa on.

Myös telttailijoille on tilaa.

Alueella on yhteiskeittiö.

HUOM! Loppuvuoden 2017 varaukset Kaarniemeen

Ahven

Haili

Kiiski

Maatuuli

Merituuli

Siika

Kokoustila

Loma- ja viikko-osakkeet

Saariselkä, Saariseläntie 7, 99830 Saariselkä

Tirrolampi

• 40m² huoneisto
  • mh, alk, oh, k,  wc, kh, s
  • vuodepaikat 3 + 2 hengelle
  • astiasto, lakanat ja pyyhkeet 6:lle, jääkaappi, liesi, uuni, mikroaaltouuni, kahvinkeitin, leivänpaahdin, astianpesukone, pyykinpesukone, kuivauskaappi, takka

Laavutieva

• 80m² huoneisto
  • 3 mh, oh, k, wc, kh, s
  • vuodepaikat 6 + 2 hengelle
  • astiasto, lakanat ja pyyhkeet 10:lle, jääkaappi, liesi/uuni, liesituuletin, mikro, astianpesukone, kahvinkeitin, leivänpaahdin, vedenkeitin, tv, radio, takka/takkapuut, pyykinpesukone, kuivauskaappi

Kelotirro

• 82 m² 2-kerroksinen huoneisto
  • alakerrassa tupak, 2 mh, kh, wc ja sauna, yläkerrassa 1 mh, tv-h, suihku ja wc
  • vuodepaikat 6 + 2 hengelle.
  • astiasto, lakanat ja pyyhkeet 10:lle
  • jääkaappi, liesi/uuni, liesituuletin, mikro, astianpesukone, kahvinkeitin, leivänpaahdin, pyykinpesukone ja kuivauskaappi, tv ja radio, varaava takka

Salla, Revontulentie 2, 98900 Salla

Tunturitähti

• 54 m² huoneisto
  • alakerrassa mh, oh, tupak, wc, kh ja s, yläkerrassa mh
  • vuodepaikat 4 + 2 hengelle
  • astiasto, lakanat ja pyyhkeet 6:lle, mikroaaltouuni, keittolevyt, uuni, leivänpaahdin, kahvinkeitin, astianpesukone, pyykinpesukone, tv, cd-soitin, wlan-yhteys, vaatteidenkuivauskaappi, takka ja takkapuut

Tahko, Keitaankatu 1, 73310 Tahkovuori

Tahko Spa Suites Black

• 58,5 m² huoneisto, jossa 19 m² terassi
  • oh, k, mh, jossa kh ja wc
  • vuodepaikat 2 + 2 hengelle
  • lakanat ja pyyhkeet, kylpytakit, koneellistettu keittiö, pyykinpesukone, kuivauskaappi, silitysvälineet, tv, internetyhteys, hiustenkuivaaja, terassilla infrapunalämmitys, oma autohallipaikka

Tahko Spa Suites Black

• 92 m² huoneisto, jossa 19 m² terassi
  • oh, k, s, 2 mh, joissa molemmissa kh ja wc
  • vuodepaikat 4 + 2 hengelle.

Tampere, Lapinniemenranta 12, 33180 Tampere

Luksussuite Lapinniemi

• 68 m² huoneisto + parvi 30 m²
  • 2 mh, olohuone, k, kh, wc