Yhteystiedot  |  FI  EN  |   SV  |

Omat lomapaikat

Viihdy viikko tai mieleisesi aika

Kaarniemessä on kaksi saunallista hirsimökkiä.

Sähköliittolaisena lomailet jäsenhintaan liiton omassa lomapaikassa Kotkan Kaarniemessä tai liiton viikko-osakkeissa kuudella paikkakunnalla.

Lomapaikkojen varausjärjestelmässä kohde maksetaan verkkopankissa tai luottokorttimaksuna heti varaamisen yhteydessä. Hyväksytyn maksusuorituksen jälkeen varaus tulee voimaan ja varaaja saa sähköpostiinsa tai puhelimeensa vahvistuksen. Jos maksutapahtuma epäonnistuu, varaus ei ole voimassa.

Huom! Varauksia ei voi tehdä puhelimitse!

Varatun loman voi peruuttaa vain lääkärintodistuksella. Silloin maksu palautetaan.

Jos sinulla on kysyttävää varauksista, ole yhteydessä hallinnon assistenttiin Iida Viljaseen puh. 050 562 2700 tai Sirpa Pirhoseen puh. 050 573 0488.

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksunsaajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
www.paytrail.com

Huom! Lemmikkieläimet ovat Holiday Clubin huoneistoihin (Saariselkä, Salla, Tahko, Tampere ja Vuokatti) tervetulleita, mutta niistä on mainittava varauksen yhteydessä. Kaarniemessä lemmikit ovat sallittuja Ahven-huoneistossa ja Maatuuli-mökissä.

Kaarniemi, Selkätie 347, Kotka

Kaarniemen loma- ja leiripaikka Kotkassa meren rannalla on jäsenten ympärivuotisessa käytössä. Sen majoitusrakennusten perhehuoneistoissa on täysin varustellut keittiöt ja asianmukaiset peseytymistilat. Lisäksi Kaarniemessä on kaksi saunallista hirsimökkiä, joissa kummassakin on kuusi vuodepaikkaa.

Kaarniemen sähkösaunassa saunomisen voit maksaa etukäteen linkistä avautuvalla lomakkeella. Tunnin saunavuoro maksaa 5 euroa. Lomake ei toimi saunavuorovarauksena, vaan perillä Kaarniemessä saunomisajat merkitään erilliseen varauskirjaan. Jos et ole maksanut saunamaksua etukäteen mutta haluat käyttää saunaa perille päästyäsi, tee varaus normaalisti varauskirjaan. Laskutamme saunamaksut jälkikäteen.

Kaarniemen varaukset vuodeksi 2024

Kokoustilan (30 hlö) varaukset vuodeksi 2024 tehdään sähköpostitse tai puhelimitse: varaukset@sahkoliitto.fi tai aluevalvoja Tapio Haikka puh. 044 055 7841 tai hallinnon assistentti Sirpa Pirhonen puh. 050 573 0488.

Loma- ja viikko-osakkeet

Liiton viikko-osakkeet sijaitsevat Saariselällä, Sallassa, Tahkolla, Tampereella, Vierumäellä ja Vuokatissa. Lisätietoja niistä löydät Holiday Clubin sivuilta.

Lomaosakkeiden varaukset vuodeksi 2024

Varattavissa ovat seuraavat osakkeet:

Saariselkä, Saariseläntie 7, 99830 Saariselkä

vuonna 2024 varattavissa la‒la viikot 9, 11, 12, 13, 14, 15 ja 16

Tirrolampi

• 40m² huoneisto
  • mh, alk, oh, k,  wc, kh, s
  • vuodepaikat 3 + 2 hengelle
  • astiasto, lakanat ja pyyhkeet 6:lle, jääkaappi, liesi, uuni, mikroaaltouuni, kahvinkeitin, leivänpaahdin, astianpesukone, pyykinpesukone, kuivauskaappi, takka

Laavutieva

• 80m² huoneisto
  • 3 mh, oh, k, wc, kh, s
  • vuodepaikat 6 + 2 hengelle
  • astiasto, lakanat ja pyyhkeet 10:lle, jääkaappi, liesi/uuni, liesituuletin, mikro, astianpesukone, kahvinkeitin, leivänpaahdin, vedenkeitin, tv, radio, takka/takkapuut, pyykinpesukone, kuivauskaappi

Kelotirro

• 82 m² 2-kerroksinen huoneisto
  • alakerrassa tupak, 2 mh, kh, wc ja sauna, yläkerrassa 1 mh, tv-h, suihku ja wc
  • vuodepaikat 6 + 2 hengelle.
  • astiasto, lakanat ja pyyhkeet 10:lle
  • jääkaappi, liesi/uuni, liesituuletin, mikro, astianpesukone, kahvinkeitin, leivänpaahdin, pyykinpesukone ja kuivauskaappi, tv ja radio, varaava takka

Salla, Revontulentie 2, 98900 Salla

vuonna 2024 varattavissa pe‒pe viikot 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ja 16

Tunturitähti

• 54 m² huoneisto
  • alakerrassa mh, oh, tupak, wc, kh ja s, yläkerrassa mh
  • vuodepaikat 4 + 2 hengelle
  • astiasto, lakanat ja pyyhkeet 6:lle, mikroaaltouuni, keittolevyt, uuni, leivänpaahdin, kahvinkeitin, astianpesukone, pyykinpesukone, tv, cd-soitin, wlan-yhteys, vaatteidenkuivauskaappi, takka ja takkapuut

Tahko, Keitaankatu 1, 73310 Tahkovuori

vuonna 2024 varattavissa pe‒pe viikot 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ja 24

Tahko Spa Suites Black

• 58,5 m² huoneisto, jossa 19 m² terassi
  • oh, k, mh, jossa kh ja wc
  • vuodepaikat 2 + 2 hengelle
  • lakanat ja pyyhkeet, kylpytakit, koneellistettu keittiö, pyykinpesukone, kuivauskaappi, silitysvälineet, tv, internetyhteys, hiustenkuivaaja, terassilla infrapunalämmitys, oma autohallipaikka

• 92 m² huoneisto, jossa 19 m² terassi
  • oh, k, s, 2 mh, joissa molemmissa kh ja wc
  • vuodepaikat 4 + 2 hengelle.

Tampere, Lapinniemenranta 12, 33180 Tampere

vuonna 2024 varattavissa pe‒pe viikot 25, 28, 29 ja 36

• 68 m² huoneisto + parvi 30 m²
  • 2 mh, olohuone, k, kh, wc