Monipuoliset matkailuedut

Eckerö Line

Eckerö Line myöntää SAK:n jäsenjärjestöille 20 prosentin edut päivän hinnoista kesän huippusesonkia lukuun ottamatta, jolloin etu on 10 prosenttia. Kaikki jäsenedut löytyvät osoitteesta www.eckeroline.fi/sak. Edun saadaksesi sinun pitää ilmoittaa sopimustunnus JARJ19. Lopullinen hinta määräytyy lähtöpäivän, -ajan ja varausajankohdan mukaan.

Varaa kokous- tai ryhmämatka tai pienemmän porukan vapaa-ajan reissu. Eckerö Linella on kolme päivittäistä lähtöä Helsingistä ja Tallinnasta suomalaisella m/s Finlandialla. Kokouskeskus & Lounge tarjoaa inspiroivat tilat jopa 200 hengen tilaisuuksiin.

Eckerö Line kokous- ja ryhmämyynti puh. 09 228 8540 mape 8.3017.00, ryhmat@eckeroline.fi

Vapaa-ajan matkat jäsenhintaan vain varaamalla täältä.

Hostellit

Sähköliiton jäsenenä käytössäsi ovat Suomen Hostellijärjestön edut. Sen verkostoon kuuluu yli 40 hostellia eri puolella Suomea. Varaamalla majotuksen suoraan osoitteessa www.hostellit.fi saat hostelleissa 10 prosentin alennuksen normaalista majoitushinnasta jäsenkorttiasi näyttämällä.

Maailmanlaajuinen Hostelling International -hostelliverkosto kattaa noin 3 500 hostellia 90 maassa. Kansainvälisellä hostellikortilla saat niissä vähintään 10 prosentin alennuksen sekä muita matkailuetuja. Joissain maissa hostellikortti on edellytys yöpymiseen HI-verkoston hostelleissa. Hostellikortin haltijan mukana matkustavat alle 18-vuotiaat perheenjäsenet ovat oikeutettuja samoihin etuihin ja alennuksiin.

Sähköliiton jäsenenä saat kansainvälisen hostellikortin 15 euron jäsenhintaan (norm. 20 €). Hostellikortti on voimassa hankintavuotta seuraavan kalenterivuoden loppuun asti.

Kansainvälisen hostellikortin voit ostaa verkkokaupasta www.hostellit.fi

Nordic Choice Hotels

Nordic Choice Hotels -ketjulla on Suomessa kaksi Clarion-hotellia, ja lisäksi hotelleja Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa ja Baltian maissa. Sähköliiton jäsenenä sinun kannattaa varata majoituksesi tästä linkistä, jolloin saat jopa 15 prosentin alennuksen normaalihinnasta. Alennus on Suomessa voimassa kaikkina päivinä ja Pohjoismaissa viikonloppumajoituksista (pe, la, su).

Majoitus maksetaan hotellissa. Lue lisää alta.

SAL-lomat

Tutustu ohjelmiin, kurkkaa lisätietoja ja ilmoittaudu: www.sal-lomat.fi

Sokos Hotellit

Sokos Hotellit tarjoavat SAK:n jäsenliittojen jäsenille kausittain vaihtuvia tarjouksia vapaa-ajan majoituksista. Valittavanasi on yli 50 hotellia 28 eri paikkakunnalla Suomessa, Sokos Hotel Viru Tallinnassa sekä Original Sokos Hotel Olympia Garden, Solo Sokos Hotel Vasilievsky ja Solo Sokos Hotel Palace Bridge kylpyläpalveluineen Pietarissa.

Etu on voimassa vain netin kautta tehdyissä ja ennakkoon maksetuissa varauksissa. Käytä kampanjakoodia LIITTO2019. Muista näyttää jäsenkorttisi vastaanotossa sisään kirjautuessasi.

Varaa majoitus tästä.

Tallink Silja

Tallink Silja tarjoaa Sähköliiton jäsenille mahdollisuuden liittyä Club One -jäseneksi ilmaiseksi.

Pääset liittymään suoraan kanta-asiakasohjelman Silver-tasolle täyttämällä lomakkeen osoitteessa www.tallinksilja.fi/club-one-erikoisliittyminen. Laita lomakkeen kohtaan Yrityksen/yhdistyksen/liiton sopimusetu-/asiakasnumero jäsennumerosi.

Silver-tason etuihin kuuluvat esimerkiksi 20 prosentin perusalennus tai hyvissä ajoin varaaville 35 prosentin ennakkovaraajan etu Tallink Siljan tietyistä normaalihintaisista tuotteista. Tutustu etuihin tarkemmin Club One -sivustolla!

Etuun ovat oikeutettuja vain Suomessa asuvat henkilöt.

Mikäli olet jo kanta-asiakas, nykyinen asiakasnumerosi pysyy voimassa. Ilmoita asiakasnumerosi ja se, että olet Sähköliiton jäsen, osoitteeseen erikoisliittymiset@tallinksilja.com ja saat Silver-tason kortin veloituksetta postitse.

Työväen Retkeilyliitto

Työväen Retkeilyliiton ja Luonnonystävien Kansainvälisen Liiton majat ovat kohtuuhinnalla SAK:laisten ammattiosastojen ja liittojen jäsenten käytössä. Lisäksi ammattiosastot ja liittojen jäsenet voivat osallistua etuhintaan Työväen Retkeilyliiton seurojen järjestämille ohjatuille retkille.

Lisätietoja: www.tyovaenretkeilyliitto.com

Viking Line

Viking Line tarjoaa SAK:laisten liittojen jäsenille alennuksia mm. risteilypaketeista. Lisäksi Viking Line tarjoaa ammattiosastoille ja yhdistyksille kokousmatkoja koskevia etuja.

Jos olet varaamassa matkaa, voit ottaa yhteyttä myös Viking Linen toimistoon puhelinnumeroon 0600 415 77. Ilmoita varausta tehdessäsi Sähköalojen ammattiliiton SAK ry:n jäsennumero 330122.

Lisätietoja SAK:laisille liitoille tarjottavista eduista: www.vikingline.fi/sak > Vapaa-ajan matkat