Monipuoliset matkailuedut

Eckerö Line

Eckerö Line myöntää SAK:n jäsenjärjestöille 10–15 prosentin edut päivän hinnoista. Kaikki jäsenedut löytyvät osoitteesta www.eckeroline.fi/sak. Edun saadaksesi sinun pitää ilmoittaa sopimustunnus U-2130. Lopullinen hinta määräytyy lähtöpäivän, -ajan ja varausajankohdan mukaan.

Varaa kokous- tai ryhmämatka tai pienemmän porukan vapaa-ajan reissu. Eckerö Linella on kaksi päivittäistä lähtöä Helsingistä ja Tallinnasta suomalaisella m/s Finlandialla. Kokouskeskus & Lounge tarjoaa inspiroivat tilat jopa 200 hengen tilaisuuksiin.

Eckerö Line kokous- ja ryhmämyynti puh. 09 228 8540 mape 8.3017.00, ryhmat@eckeroline.fi

Vapaa-ajan matkat jäsenhintaan vain varaamalla täältä.

Hertz

Hertz Autovuokraamo tarjoaa SAK:n liittojen jäsenille erikoishinnat vapaa-ajan vuokrauksista Suomessa ja ulkomailla. Edun saa ilmoittamalla varauksen yhteydessä CDP-numeron 719957. Varaukset voi tehdä netissä, soittamalla Hertz Varauspalvelun numeroon 0200 11 22 33 (0,75 €/min. + pvm/mpm) tai matkatoimistojen kautta.

Jäsenetu tarkoittaa Suomessa 15 prosentin alennusta päivähinnoista ja 10 prosentin alennusta viikkohinnoista. Alennus lasketaan aina edullisimmasta julkaistusta hinnasta. Ulkomailla alennusprosentti vaihtelee 5:n ja 15:n välillä ja riippuu mm. maasta ja siitä, onko kyseessä prepaid-hinta vai ei.

Hostellit

Sähköliiton jäsenenä käytössäsi ovat Suomen Hostellijärjestön edut. Sen verkostoon kuuluu yli 40 hostellia eri puolella Suomea. Jäsenkorttiasi näyttämällä saat niissä 10 prosentin alennuksen normaalista majoitushinnasta.

Maailmanlaajuinen Hostelling International -hostelliverkosto kattaa noin 3 500 hostellia 90 maassa. Saat niissä vähintään 10 prosentin alennuksen kansainvälisellä hostellikortilla. Joissain maissa hostellikortti on edellytys yöpymiseen HI-verkoston hostelleissa. Hostellikortin haltijan mukana matkustavat alle 18-vuotiaat perheenjäsenet ovat oikeutettuja samoihin etuihin ja alennuksiin.

Sähköliiton jäsenenä saat kansainvälisen hostellikortin jäsenhintaan:

• • 1 vuosi,  jäsenhinta 15 € (normaalisti 20 €)
  • • 2 vuotta, jäsenhinta 30 € (normaalisti 40 €)

Kansainvälisen hostellikortin voit ostaa verkkokaupasta www.hihostels.fi ja kaikista Suomen HI-hostelleista.

Imatran Kylpylä

Itä-Suomen keidas Imatran Kylpylä kutsuu sähköliittolaisia Saimaan rannalle virkistymään ja viihtymään.

Alennetun hinnan saadaksesi sinun tulee tehdä varaus joko Booking.comissa, puhelimitse numeroon 020 710 0502 tai sähköpostitse osoitteeseen myynti@imatrankylpyla.fi. Muista ottaa jäsenkortti mukaan!

Katso tarkemmat alennusprosentit ja varaustunnukset alla olevasta pdf:stä. Lue lisää myös osoitteesta

Kuntoranta

Kylpylähotelli Kuntoranta Varkaudessa myöntää vähintään kymmenen prosentin alennuksen normaalihinnoista sopimusjärjestöjensä jäsenille vuonna 2018. Katso lomaesimerkit ja hinnasto alla olevasta pdf:stä sekä ja tutustu Kuntorantaan osoitteessa www.kuntoranta.fi.

SAL-lomat

Tutustu ohjelmiin, kurkkaa lisätietoja ja ilmoittaudu: www.sal-lomat.fi

Scandic Hilton

Sähköliiton jäsenet pääsevät varaamaan huoneita sopimushinnalla kaikissa Scandic-maissa ja Suomen Hilton-hotelleissa.

Katso lisätiedot, varausohjeet ja kokouspaketit alla olevasta pdf:stä.

Scandicin omistukseen Resteliltä siirtyneet Cumulus Resortit tarjoavat sinulle 12 prosentin alennuksen vapaa-ajan majoituksista. Edun saat tekemällä varauksen osoitteessa www.scandichotels.fi ja käyttämällä tuotetunnusta SIPIETU12. Erikoishintaisia huoneita on myynnissä rajoitetusti hotellia ja päivää kohden. Majoitukseen sisältyy runsas buffet-aamiainen ja kylpyläosaston käyttö Cumulus Resort -kylpylähotelleissa. Etu on voimassa kuudessa Cumulus Resort -kylpylähotellissa ja lisäksi Cumulus Resort Rukahovi -hotellissa, joiden nimet vaihtuvat juhannukseen 2018 mennessä Scandiceiksi.

Restel-Liittoetu 2018 (PDF 17 MB)

Sokos Hotellit

Sokos Hotellit tarjoavat SAK:n jäsenliittojen jäsenille kausittain vaihtuvia tarjouksia vapaa-ajan majoituksista. Valittavanasi on yli 50 hotellia 28 eri paikkakunnalla Suomessa, Sokos Hotel Viru Tallinnassa sekä Original Sokos Hotel Olympia Garden, Solo Sokos Hotel Vasilievsky ja Solo Sokos Hotel Palace Bridge kylpyläpalveluineen Pietarissa.

Etu on voimassa vain netin kautta tehdyissä ja ennakkoon maksetuissa varauksissa. Käytä kampanjakoodia LIITTO2018. Muista näyttää jäsenkorttisi vastaanotossa sisään kirjautuessasi.

Varaa majoitus tästä.

Solaris Kylpylät

Solaris Kylpylät antaa SAK:laisten liittojen jäsenille 10 prosentin alennuksen kylpylöiden normaaleista huonehinnoista. Alennus ei koske lomapaketteja eikä muita yksittäisiä palveluja, eikä se ole voimassa juhlapyhinä. Varauksen voi tehdä koodilla SAK-SOLARIS suoraan Solaris Kylpylöistä.

Lisäksi Solaris Kylpylät antaa ryhmille 5 prosentin alennuksen normaaleista ryhmämajoitushinnoista kokouspäivien, virkistyspäivien sekä ryhmälomien viettoon. Alennus ei ole voimassa juhlapyhinä.

Tallink Silja

Tallink Silja tarjoaa Sähköliiton jäsenille mahdollisuuden liittyä Club One -jäseneksi ilmaiseksi.

Pääset liittymään suoraan kanta-asiakasohjelman Silver-tasolle täyttämällä lomakkeen osoitteessa www.tallinksilja.fi/club-one-erikoisliittyminen. Laita lomakkeen kohtaan Yrityksen/yhdistyksen/liiton sopimusetu-/asiakasnumero jäsennumerosi.

Silver-tason etuihin kuuluvat esimerkiksi 20 prosentin perusalennus tai hyvissä ajoin varaaville 35 prosentin ennakkovaraajan etu Tallink Siljan tietyistä normaalihintaisista tuotteista. Tutustu etuihin tarkemmin Club One -sivustolla!

Etuun ovat oikeutettuja vain Suomessa asuvat henkilöt.

Mikäli olet jo kanta-asiakas, nykyinen asiakasnumerosi pysyy voimassa. Ilmoita asiakasnumerosi ja se, että olet Sähköliiton jäsen, osoitteeseen erikoisliittymiset@tallinksilja.com ja saat Silver-tason kortin veloituksetta postitse.

Työväen Retkeilyliitto

Työväen Retkeilyliiton ja Luonnonystävien Kansainvälisen Liiton majat ovat kohtuuhinnalla SAK:laisten ammattiosastojen ja liittojen jäsenten käytössä. Lisäksi ammattiosastot ja liittojen jäsenet voivat osallistua etuhintaan Työväen Retkeilyliiton seurojen järjestämille ohjatuille retkille.

Lisätietoja: www.tyovaenretkeilyliitto.com

Viking Line

Viking Line tarjoaa SAK:laisten liittojen jäsenille alennuksia mm. risteilypaketeista. Lisäksi Viking Line tarjoaa ammattiosastoille ja yhdistyksille kokousmatkoja koskevia etuja.

Lisätietoja: www.vikingline.fi/fi/suomi/extranet/vapaa-ajan-matkat