Edullista polttoainetta

Oy Teboil Ab myöntää Sähköliiton jäsenkortilla seuraavat alennukset:

Bensiini ja dieselöljy - 2,1 senttiä/litra
Voiteluaineet - 10 % (koskee10-litraisia ja sitä pienempiä pakkauksia)
Autokemikaalit - 5 %
Pesut - 5 %
Nestekaasu - 5 % (koskee täyttöä)

Polttoainealennukset saat Sähköliiton jäsenkortilla kaikilta Teboil-huoltamoilta ja -automaattiasemilta lukuun ottamatta Teboil Express -automaattiasemia.

Sähköliiton jäsenenä olet Teboilin etuasiakas ja saat jäsenkortillasi alennuksia kaikilta Teboil-asemilta. Lue tarkemmin: www.teboil.fi/liitto

Kun liität Sähköliiton jäsenkorttisi MobilePay-sovellukseen, voit maksaa sillä kaikki autoiluun liittyvät ostosi Teboil-asemien sisäkassoilla ja saada samalla sähköliittolaisen alennukset ilman, että sinun tarvitsee näyttää jäsenkorttiasi. Liitettyäsi jäsenkorttisi MobilePayhin saat myös kuukausittain vaihtuvia etuja syötävistä.

Jäsenkorttisi liittäminen MobilePayhin onnistuu näin:

1. Lataa maksuton MobilePay-sovellus puhelimeesi Google Playsta tai App Storesta.
  2. Täytä tarvittavat tiedot ja maksukortit. Seuraavaksi voit liittää jäsenkorttisi sovellukseen. Jos olet jo MobilePay-käyttäjä, jatka kohdasta 3 alkavien ohjeiden mukaan.
  3. Avaa sovellus ja valitse kohta Kanta-as tai Valikko. Riippuu puhelimestasi, kumpi sinulla näkyy. Jos näkyvillä on Kanta-as, klikkaa sitä, jolloin saat näkyviin neljän kortin kuvat. Jos sinulla näkyy Valikko, valitse sieltä Kanta-asiakkuudet
  4. Klikkaa Teboilin korttia.
  5. Syötä ruudulle tulevaan laatikkoon, joka on Teboilin asiakaskortin alapuolella ja jossa lukee Asiakaskortin numero, jäsenkortissasi kääntöpuolella oleva 16-numeroinen Teboil-numero ja klikkaa Jatka
  6. Nyt MobilePay-sovelluksessa on näkyvillä Teboilin kortti, ja voit ryhtyä käyttämään sitä.

Kirjautumisohjeen, joka sisältää myös kortissasi olevan Teboil-numeron, löydät myös sähköisen asiointimme Ajankohtaista-osiosta.

Jos haluat poistaa kortin myöhemmin MobilePaysta, mene sovelluksessa kanta-asiakaskortteihin, klikkaa Teboilin korttia ja sitten roskapönttökuvaketta.