Osastot toimivat

Katso tältä sivulta, mitä, missä ja milloin osastossasi tapahtuu. Kannattaa osallistua! Pääset jakamaan ilot ja murheet saman alan ihmisten kanssa ja vaikuttamaan liiton toimintaan.

Osastoilmoituksien jättämiseen tarkoitetulle lomakkeelle pääset klikkaamalla linkkiä tai valitsemalla vasemmanpuoleisesta valikosta Ilmoita tapahtumasta.

011 Tampereen Seudun Sähköalantyöntekijät ry

Veteraanijaoston kokoontuminen osaston toimistolla, Näsilinnankatu 33 b A ma 13.2. klo 14 ja ma 24.4. klo 14.

Veteraanijaoston ulkoilutapahtuma ma 13.3. Tutustumme Ranta-Tampellan alueeseen Tampereen kaupunkioppaan johdolla. Kokoontuminen klo 12 Museokeskus Vapriikin edustalla.

021 Porin Seudun Sähköalantyöntekijät ry

Kevätkokous ke 26.4.2023 Original Sokos Hotelli Vaakunassa klo 18. Esillä ovat sääntömääräiset kevätkokouksen asiat ja sääntömuutosasiat. Kahvitarjoilu. Tervetuloa! – Hallitus

029 Kouvolan Sähkötyöntekijäin Osasto ry

Osaston toimintaa keväällä 2023:

Sääntömääräinen kevätkokous pe 31.3.2023, jossa mm. hyväksytään uudet säännöt. Kokouskutsu myöhemmin osaston nettisivuilla.

Osastojen välinen salibandyturnaus 29.4. Järvenpäässä. Osastomme joukkueeseen kaivataan (innokkaita) pelaajia, joukkueeseen ilmoittautuminen osaston nettisivuilla.

Kevätristeily pe–su 19.–21.5. aurinkoiseen Tukholmaan.

Lisää osaston toiminnasta ja kevään tapahtumista löydät nettisivuilta kouvolansahkotyontekijat.sahkoliitto.fi

046 Harjavallan Sähköalojentyöntekijät ry

Osasto järjestää jäsenilleen (+ avec) kevätruokailun la 18.3. klo 18 Ravintola Hakuninmäessä, Pyydyskatu 1, 29200 Harjavalta. Ilmoittautumiset viimeistään 10.3. Matti Peltoselle puh. 050 465 2730.

049 Helsingin Sähköalantyöntekijät ry

Sääntömääräinen kevätkokous osastolla ti 18.4.2023 klo 17. Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat ja sääntömuutokset. Kahvitarjoilu.

057 Etelä-Pohjanmaan Sähköalantyöntekijäin osasto ry

Sääntömääräinen kevätkokous to 20.4.2023 klo 17 osaston tiloissa, Keskuskatu 17 B, kellarikerros, 60100 Seinäjoki. Kokouksessa käsitellään osaston uudistetut säännöt. Kokouksen jälkeen ruokailu. Ruokapaikka ilmoitetaan myöhemmin osaston nettisivuilla www.osasto057.sahkoliitto.fi– Hallitus

Sähköliiton säbäturnaus: jos kiinnostusta osallistua, niin laita viestiä ilmoittautumiset057@gmail.com. Turnaus järjestetään 29.4. Järvenpäässä.

059 Lahden Sähköalantyöntekijät ry

Osaston pilkkikilpailu la 18.3. Hietarannanmajalla, Alasenjärven rannalla. Kilpailu alkaa klo 9. Paikan päällä on tarjolla pikkupurtavaa ja virvokkeita. Kyseessä on koko perheen tapahtuma, joten tervetuloa kisaamaan ja kannustamaan pilkkijöitä!

067 Kokkolan Seudun Sähköalantyöntekijät ry

Kevätretki Tampereelle 11.–12.3. Retken hintaan kuuluu matkat linja-autolla, majoitus Scandic Koskipuistossa, liput jääkiekko-otteluun Ilves–HPK ja ruokailu. Ilmoittautuminen tapahtuu maksamalla matkan hinta 50 € osaston tilille FI03 5162 0020 1477 68 (viitenumero 1122) 18.2. mennessä. Huonekaveritoiveet ja mahdolliset kysymykset WhatsApilla Jarkko Kolppaselle puh. 050 549 8875.

069 Nuuskakairan Sähköalantyöntekijät ammattiosasto 069 ry

Osaston kevätkokous la 22.4.2023 klo 11 Levi Hotel Span kokoustiloissa, Levintie 1590, 99130 Levi. Kokouksessa käydään läpi sääntömääräiset asiat, sääntömuutokset sekä muut esille tulevat asiat. Kokouksen yhteydessä järjestetään viikonloppumatka 21.–23.4. Leville ensimmäiseksi ilmoittautuneille 30 hengelle. Avecit tervetulleita mukaan, heidän omavastuunsa on 100 €. Reissuun sisältyy kyyditys Pellosta ja takaisin Pelloon, majoitukset, ruokailut sekä aktiviteetteja. Ilmoittautuminen puh. 040 848 0665 tai sähköpostiin hanna.penttinen@tls.fi. Ilmoittautumisia otetaan vastaan 15.2. asti. Tervetuloa!

076 Vaasan Sähköalantyöntekijät ry

Sääntömääräinen kevätkokous ravintola Fondiksen kokoustiloissa pe 21.4.2023 klo 18 alkaen. Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat ja sääntömuutokset. Kokouksen jälkeen ruokailu. Kysymykset Kristian Rönnholmille puh. 050 574 9229.

082 Viialan Sähkötyöntekijäin Ammattiosasto ry

Sääntömääräinen kevätkokous pe 14.4.2023 klo 18 Toijalan keilahallilla. Ensin pidetään kokous, jonka jälkeen keilataan. Ruokailu keilailun jälkeen ravintola Leskirouvassa. Tervetuloa!

094 Raahen Sähkömiehet ry

Kevätkokous pe 31.3.2023 klo 18 Ravintola Raahen Hovissa. Käsitellään sääntöjen kevätkokoukselle määräämät asiat sekä sääntömuutokset. Kokouksen jälkeen ruokailu. Ruokailua varten pyydämme ilmoittautumaan 23.3. mennessä osoitteeseen sihteeri@raahensahkomiehet.com. Lisätietoa osaston kotisivulta www.raahensahkomiehet.com. Tervetuloa! – Hallitus

099 Loimaan Sähköalantyöntekijät ry
Kevätkokous ke 5.4 2023 klo 18 Ravintola Lankossa, Vesikoskenkatu 13, Loimaa. Esillä sääntöjen kevätkokoukselle määräämät asiat. Tervetuloa! – Hallitus

Osaston purkautumiskokous ke 3.5 2023 klo 18 Ravintola Lankossa, Vesikoskenkatu 13, Loimaa. Kokouksessa päätetään osaston purkautumisesta. Tervetuloa! – Hallitus

100 Järvenpään Sähköalantyöntekijät ry

Teatteria tarjolla la 11.3. klo 16 Järvenpää-talon Kellariteatterissa: Yhdeksän hyvää syytä elää -näytelmä. Jäsen + avec (2). Varaukset sihteeriltä puh. 045 632 8758. Osasto tarjoaa 50 lippua nopeimmille taiteen ystäville, vain narikkamaksu jää omalle vastuulle .

Kevätkokous to 13.4.2023 klo 18.30 Järvenpään Keilahallissa, Pykäläkatu 2. Käsitellään sääntöjen määräämät asiat. Kokouksen jälkeen mahdollisuus keilailuun ja biljardin pelaamiseen, kahvi- ja virvoketarjoilua pikkusuolaisen kera. Ilmoittautumiset puh. 045 632 8758/sihteeri.

Osaston pilkkikisat Sähköliiton lomakeskuksessa Kaarniemessä pe–su 24.–26.3. Majoittumiseen varattu mökit ja huoneistot, osasto tarjoaa muonituksen ja grillieväät virvokkeineen. Jäälle lauantaina klo 1014, omat vuodevaatteet tai makuupussit suotavat. Ilmoittautumiset puh. 045 632 8758/sihteeri.

101 Jokilaaksojen sähköalojen osasto ry

Osasto järjestää kauan kaivatun reissun Viron Rakvereen helatorstain aikaan. Lähtö Ylivieskasta Helsinkiin to 18.5. aamulla. Eckerö Line klo 15.15 ja ajo illaksi Rakvereen Aqva Hotel & Spahan, jossa majoitumme kaksi yötä. La 20.5. ajo Tallinnaan Hotel Hestia Seaportiin, jossa yhden yön majoitus. Su 21.5. olemme takaisin Helsingissä klo 14.15 ja illaksi kotiin. Hinta jäsenelle 200 €, avec 355 €. Hinnat sisältävät kuljetukset, majoitukset + aamupalat ja kierroksen Rakveressa. Sitovat ilmoittautumiset 27.2. mennessä Pasille jokilaaksojen.pj101@hotmail.com tai tekstiviestillä 040 519 2198. Jos et ole saanut tietoa reissusta sähköpostiisi, niin päivitä tietosi Sähköliiton jäsenrekisteriin! Tervetuloa porukalla mukaan!

Kevätkokous pe 17.3.2023 klo 19 Bar5:ssä Ylivieskassa, Kauppakatu 14 Bar5.ssa. Sääntömääräiset kevätkokousasiat sekä sääntömuutokset. Osallistujille ruokailu. Tervetuloa!

104 Saarijärven Sähköalantyöntekijät ry

Kevätkokous la 25.3.2023 klo 13 Takkatuvassa Pihtiputaalla. Sääntömääräiset asiat. Ruokailu.

144 Varkauden Seudun Asennussähkömiehet ry

Sääntömääräinen kevätkokous pe 24.3.2023 Ravintola Rossossa klo 18. Kokouksen jälkeen ruokailu. Tervetuloa!

Osaston pilkkikisat la 1.4. Lähtö Toritorpalta klo 8. Tervetuloa!

Päivitetty 1.2.2023