Osastot toimivat

Katso tältä sivulta, mitä, missä ja milloin osastossasi tapahtuu. Kannattaa osallistua! Pääset jakamaan ilot ja murheet saman alan ihmisten kanssa ja vaikuttamaan liiton toimintaan.

Osastoilmoituksien jättämiseen tarkoitetulle lomakkeelle pääset klikkaamalla linkkiä tai valitsemalla vasemmanpuoleisesta valikosta Ilmoita tapahtumasta.

001 Oulun Sähkötyöntekijäin Ammattiosasto N:o 1 ry

Sääntömääräinen syyskokous ti 17.11.2020 klo 17 ammattiosaston toimistolla, Rautatienkatu 16 D 46, Oulu. Tervetuloa! ‒ Hallitus

Ammattiosasto ei järjestä tänä vuonna pikkujoulua vallitsevan koronatilanteen vuoksi.

004 Pohjoisen energia- ja sähköalantyöntekijät os. 004 ry

Syyskokous pe 20.11.2020 klo 16.30 Lappi Areenan VIP-aitiossa, Hiihtomajantie 6, 96400 Rovaniemi. Asialistalla ovat sääntömääräiset asiat. Kokouksen jälkeen ruokailu ja jääkiekko-ottelu RoKiHermes klo 18.30. Sitovat ilmoittautumiset sekä tiedot erityisruokavalioista ja majoitustarpeesta 12.11. mennessä martti.myllykangas@gmail.com, puh. 040 739 2034. Otattehan huomioon, että osastomme joutuu maksamaan täyden ateriamaksun jokaisesta ilmoittamatta jääneestä peruutuksesta. Osallistumalla kokoukseen voit vaikuttaa osastomme toimintaan. Tervetuloa joukolla mukaan!

011 Tampereen Seudun Sähköalantyöntekijät ry

Veteraanijaosto kokoontuu ma 16.11. klo 14 osaston toimistolla, Näsilinnankatu 33 b A. Portin tunnusluku 3390.

Sääntömääräinen syyskokous ke 25.11.2020 klo 16.30 ammattiosaston toimistolla, Näsilinnankatu 33 b A 25, Tampere. Kakku- ja kahvitarjoilu. Tervetuloa!

014 Nokian Sähkötyöntekijät ry

Sääntömääräinen syyskokous ma 9.11.2020 klo 18 Ravintola Pepperissä, Välikatu 18, Nokia. Esillä sääntömääräiset ja muut esille tulevat asiat. Tervetuloa! ‒ Hallitus

015 Imatran Sähköalan Ammattiosasto ry

Osaston pikkujoulut la 21.11. klo 18 Valtionhotellissa. Ohjelma: jouluinen menu, musiikista vastaa Jaska ja Mami -duo. Omavastuu 10 €/jäsen ja 20 €/avec. Ilmoittautumiset 30.10. mennessä sähköpostiin osasto15@hotmail.com. Tilinumero FI10 3131 1001 6560 10. Lisätietoja tapahtumasta: www.ammattiosasto015.fi Valtionhotelli on tapahtumajärjestäjä ja vastaa korona-ajan järjestelyistä. Tervetuloa!

018 Hämeenlinnan Sähkötyöntekijät ry

Tervetuloa Eräs Teatteri -iltaan la 5.12. klo 1 , Aulangontie 1 b, Hämeenlinna. Näytelmänä on Aivastus. Tilaisuus on avec. Ilmoittautuminen ja tiedustelut rauno.vuorinen@elisanet.fi tai 040 522 3628. Ethän tee maksusuoritusta ennen kuin olet ilmoittautunut ja paikkasi on vahvistettu. Omavastuu 10 €/hlö suoritettava Hämeenlinnan Sähkötyöntekijät ry:n tilille FI90 4260 0010 3690 53 viitteellä 12030. Ilmoittautumiset ja maksusuoritukset 22.11. mennessä. Teatteriesityksen jälkeen jäämme viettämään iltaa kilpailujen ja iltapalan kera. Veteraanijaosto toivottaa kaikki jäsenet seuralaisineen lämpimästi tervetulleiksi! Paikkoja rajoitetusti.

Jäsenistön sääntömääräinen syyskokous osaston toimistolla ma 7.12.2020 klo 18. Tervetuloa!

Muistathan seurata myös osaston sivuja www.sahko018.fi

021 Porin seudun sähköalantyöntekijät ry

Osaston syyskokous ke 18.11.2020 klo 18 Original Sokos Hotelli Vaakunassa. Esillä sääntömääräiset asiat. Kahvitarjoilu! Tervetuloa! ‒ Hallitus

022 Lappeenrannan Seudun Sähköalantyöntekijät ry

Syyskokous ti 17.11.2020 klo 17 (huom. aika!) Hotelli Lappeen kokoustiloissa. Sääntömääräiset ja muut esille tulevat asiat. Kokouksen jälkeen tarjoillaan illallinen. Koronavaraus! ‒ Hallitus 2020

Mato-onkikilpailut 26.8. kanavansuulla, tulokset: Miehet: 1. Esko Japola 2247 g, 2. Asko Pulli 1500 g, 3. Ari Henelius 1342 g, 4. Matti Hämäläinen 1168 g, 5. Ossi Väkevä 1050 g, 6. Juha Toikka 965 g, 7. Antti Nikunen 582 g, 8. Hannu Viljanen 520 g, 9. Jaakko Pulli 396 g, 10. Asko Karppanen 388 g, 11. Eino Aaltonen 108 g, 12. Olavi Trygg 99 g, 13. Hannu Hämäläinen 88 g, 14. Lauri Pekkonen 80 g, 15. Reijo Uski ohiuinteja. Naiset: 1. Maritta Pulli 946 g, 2. Ulla Henelius 468 g, 3. Petra Helenius 327 g, 4. Tellervo Haapasalo-Koukku 72 g, 5. Tuulikki Trygg 51 g, 6. Katariina Trygg ohiuinteja, 7. Reetta Mustola syöttivastaava. Nuoret: 1. Saku Valtonen 277 g, 2. Eikka Äijälä 229 g, 3. Leevi Alho 67 g, 4. Lenni Mustola 66 g, 5. Nelli Trygg 36 g, 6. Joona Mustola ohiuinteja.

026 Jyväskylän Sähköalantyöntekijät ry

Sääntömääräinen syyskokous ti 1.12.2020 klo 18.30 alkaen osaston toimistolla, Vapaudenkatu 79 A. Esillä sääntömääräiset ym. esille tulevat asiat. Tervetuloa! – Hallitus

036 Kuopion Sähköalantyöntekijät ry

Syyskokous la 21.11.2020 klo 17 Hotelli Puijonsarvi, Kuopio. Käsitellään sääntöjen osaston syyskokoukselle määräämät asiat. Ilmoittautumalla ennakkoon osoitteeseen osasto036@gmail.com tai puh. 050 544 0113 varmistat osallistujille varatun ruokailun. Lämpimästi tervetuloa! – Hallitus

037 Satakunnan Energia-alan ammattilaiset ry

Sääntojen määräämä syyskokous pe 6.11.2020 klo 17 Miittinki-kokous- ja saunatilat, Pohjoispuisto 4, Pori. Käsitellään sääntöjen määräämät asiat. Ilmoita osallistumisestasi numeroon 044 701 2375. Tervetuloa! Hallitus

043 Porvoon Sähkötyöntekijät ry

Tulevat kokoukset v. 2020 torstaisin: 29.10. ja 26.11. syyskokous. Huom! kokoukset alkavat klo 16.30. Tervetuloa! Osoite on Rakennusliiton toimisto, Sibeliusbulevardi 36, Porvoo. – Hallitus

046 Harjavallan Sähköalojentyöntekijät ry

Sääntömääräinen kevät- ja syyskokous to 5.11.2020 klo 18 alkaen Kahvila Parkissa, Killankatu 2 Harjavalta. Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat. Tervetuloa!

047 Ukin Sähkötyöntekijät ry

Sääntömääräinen syyskokous pe 6.11.2020 klo 18.30 Ravintola Aquariuksessa, Kullervontie 11, 23500 Uusikaupunki. – Hallitus

049 Helsingin Sähköalantyöntekijät ry

Syyskokous Kirjan talolla pe 13.11.2020 klo 17. Osoite on Kirjatyöntekijänkatu 10 B, 00170 Helsinki. Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat ja muut esille tulevat asiat. Kahvitarjoilu. Kaikki osaston jäsenet tervetuloa! – Hallitus

055 Riihimäen Sähköalojen ammattiosasto ry

Valmisteleva kokous syyskokoukselle Hyvinkäällä Ravintola Craftersissa la 7.11. klo 14 alkaen. Kokouksessa saa tuoda esille osaston toimintaan ehdotuksia, jotka käsitellään/päätetään syyskokouksessa. – Hallitus

Sääntömääräinen kevät- ja syyskokous pidetään ti 10.11.2020 klo 18 alkaen Ravintola Asema X:ssä Riihimäellä. Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat. Kaikki jäsenet innolla mukaan kehittämään osaston toimintaa! Osasto tarjoaa iltapalan. – Hallitus

057 Etelä-Pohjanmaan Sähköalantyöntekijäin osasto ry

Sääntömääräinen syyskokous pe 30.10.2020 klo 18 Sokos Hotel Lakeudessa, Torikatu 2, 60100 Seinäjoki. Kokouksen jälkeen ruokailu ja sauna. Syyskokous on avoin kaikille jäsenille. Jos on halukkuutta osallistua osaston toimintaan, kannattaa tulla paikalle. – Hallitus

Pikkujoulut vietämme tänä vuonna la 21.11. Kyrö Distilleryllä Isossakyrössä illallisen, tislaamokierroksen ja tastingin merkeissä. Mukaan mahtuu 50 nopeinta ilmoittautunutta, ja tapahtumaan voi ottaa myös avecin. Yhteiskuljetus Seinäjoen matkakeskukselta klo 16. Omavastuu jäseneltä 20 € ja avecilta 30 €. Ilmoittautumiset 30.10. mennessä vain sähköpostilla osoitteeseen ilmoittautumiset057@gmail.com.

058 Joensuun Sähköalantyöntekijät ry

Osaston syyskokous ti 17.11.2020 klo 18.30 Teatteriravintolan Tornikabinetissa. Käsiteltävät asiat: sääntömääräiset ja muut esille tulevat asiat. Kokouksen jälkeen on tarjolla iltapalaa. Tervetuloa! – Hallitus

059 Lahden Sähköalantyöntekijät ry

Sääntömääräinen syyskokous pe 30.10.2020 klo 18 Saunaklubilla, Saimaankatu 8, 15140 Lahti. Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat, ja sen jälkeen on ruoka ja sauna.  Hallitus

065 Iisalmen Sähköalantyöntekijät ry

Muista käyttää virkistysavustus (max 37 €/jäsen)! Kuitit tapahtumasta osoitteeseen hannuetuovinen@gmail.com pdf-muodossa.

073 Kurikan Sähköalojen osasto ry

Sääntömääräinen syyskokous Hotel Kurikassa to 22.10.2020 klo 18. – Hallitus

077 Savonlinnan ja Lähiympäristön Sähkömiehet ry

Lokakuun kuukausikokous pidetään pe 23.10. klo 18 alkaen Hotelli Seurahuoneen saunakabinetissa. Tarjoilun takia ennakkoilmoittautuminen 8.10. mennessä Markku Valjakalle puh. 050 326 6049. Tervetuloa! – Hallitus

080 Heinolan Sähkömiehet Ammattiosasto 80 ry

Muistutuksena, että ammattiosastolla on tänäkin vuonna huvipuisto- tai kulttuurietuus saatavilla. Huvipuistosta korvataan 4 x 20 € tai kulttuurista 2 x 20 €. Kuitteja voi toimittaa osoitteeseen henri.tornroos@gmail.com

082 Viialan Sähkötyöntekijäin Ammattiosasto ry

Sääntömääräinen syyskokous pe 13.11.2020 klo 17.30 Akaan keilahallilla (Hallamäentie 3, 37800 Akaa). Ensin pidetään syyskokous, jonka jälkeen keilausta. Ruokailumahdollisuus keilauksen jälkeen ravintola Oskarissa. Kokous voidaan perua riippuen koronatilanteesta. Tervetuloa!

094 Raahen Sähkömiehet ry

Syyskokous ti 10.11.2020 klo 19 osaston toimitiloissa, Ratsukatu 5 E, Raahe. Käsitellään sääntöjen syyskokoukselle määräämät asiat. Tervetuloa! – Hallitus

099 Loimaan Sähköalantyöntekijät ry

Syyskokous ke 2.12.2020 klo 18 Ravintola Lankossa, Vesikoskenkatu 13, Loimaa. Esillä sääntöjen syyskokoukselle määräämät asiat. Tervetuloa! – Hallitus

100 Järvenpään Sähköalantyöntekijät ry

Sääntömääräinen syyskokous pe 20.11.2020 klo 18 Cantina Zapatan kokoustiloissa (4. krs), Mannilantie 44, Järvenpää. Kokouksen jälkeen ruokailu virvokkeineen. Osallistujien kesken arvotaan 2 kpl viikonloppuja Kaarniemen mökissä vuonna 2021. Info: 045 632 8758/sihteeri.

101 Jokilaaksojen sähköalojen osasto ry

Syyskokous pe 4.12.2020 klo 19 Ylivieskassa, Ravintola Myllynranta/Birra, Kauppakatu 14. Asioina sääntömääräiset asiat ja luottamusmiesvalintojen vahvistaminen. Kokoukseen osallistujille maittava jouluateria seisovasta pöydästä. Ulkopaikkakunnilta tuleville kuskeille kilometrikorvaus. Porukalla mukaan. Tervetuloa! – Hallitus

106 Savon Sähköalantyöntekijät ry

Sääntömääräinen syyskokous to 26.11.2020 klo 18 Kylpylähotelli Kunnonpaikassa, Jokiharjuntie 3, Vuorela. Sääntömuutosasia ja henkilövalinnat. Kokousta ennen ruokailu. Tervetuloa! – Hallitus

108 Nurmeksen Sähköalantyöntekijät ry

Sääntömääräinen syyskokous ma 9.11.2020 klo 16 PKS:n toimitalolla, Välitie 12, 75500 Nurmes. Pizzatarjoilu. Tervetuloa! – Hallitus

123 Länsi-Suomen tietoliikennealan ammattilaiset ry

Syyskokous Härmän kuntokeskuksessa pe 20.11.2020 klo 18. Syyskokousasiat, ruokailu kokouksen päätyttyä. Salissa Tuure Kilpeläinen yhtyeineen. Tervetuloa!

128 Ekenäs El-arbetare rf

Stadgeenligt höstmöte tis 3.11.2020 kl.18 på Motel Marine. Stadgeenliga ärenden. Välkommen! – Styrelsen

Sääntömääräinen syyskokous ti 3.11.2020 klo 18 Motel Marinessa. Sääntömääräiset asiat. Tervetuloa! – Hallitus

136 Hämeen sähkömiehet ry

Syyskokous ke 25.11.2020 klo 18 Akaan Leskirouvassa. Esillä syyskokousasiat, ruokailu.

140 Keski-Karjalan Sähkömiehet ry

Sääntömääräinen syyskokous Kiteen kansanopistolla pe 20.11.2020 klo 19. Esillä kokousasiat. Tarjollaa ruokaa ja sauna. Tervetuloa! – Hallitus

152 Viinijärven Sähköalojen Työntekijät ry

Syyskokous pe 20.11.2020 klo 18 Joensuun Teatteriravintolassa, Rantakatu 20, 80100 Joensuu. Syyskokousasiat ja sen jälkeen ruokailu. Ilmoittautumiset ruokailua varten mikko.kervinen@enerke.fi.

155 Hissimiehet ry

Syyskokous la 21.11.2020 ravintola Harald, Helsinki. Hallitus kokoontuu klo 14 ja yleiskokous alkaa klo 16. Esillä sääntömääräiset asiat. Kokoukseen mahdollista osallistua myös etänä. Tervetuloa!

161 Energia-alan työntekijät ry

Tervetuloa osaston sääntömääräiseen syyskokoukseen la 31.10.2020. Kokouksessa käsitellään sääntöjen määräämät sekä muut esille tulevat asiat. Kokouksen jälkeen illanviettoa! Kokous järjestetään pk-seudulla, lisätietoa antaa Harri Korpi tai osaston nettisivut, koronatilanteen vuoksi pyydetään ilmoittautumista pe 2.10. mennessä sivulla www.osasto161.fi tai Harri Korpi puh. 040 485 4025. – Hallitus

178 Siilinjärven Sähköalantyöntekijät ry

Sääntömääräinen syyskokous la 7.11.2020 klo 17 alkaen Vallanpitkätossun sauna- ja kokoustilassa, Keihäskatu 20, Kuopio. Esillä sääntömääräiset asiat. Kokouksen jälkeen saunomista ja pitsat päivälliseksi. Tervetuloa! – Hallitus