Osastot toimivat

Katso tältä sivulta, mitä, missä ja milloin osastossasi tapahtuu. Kannattaa osallistua! Pääset jakamaan ilot ja murheet saman alan ihmisten kanssa ja vaikuttamaan liiton toimintaan.

Osastoilmoituksien jättämiseen tarkoitetulle lomakkeelle pääset klikkaamalla linkkiä tai valitsemalla vasemmanpuoleisesta valikosta Ilmoita tapahtumasta.

011 Tampereen Seudun Sähköalantyöntekijät ry
Veteraanijaosto kokoontuu ma 13.9. klo 14 osaston toimistolla, Näsilinnankatu 33 b A. Portin tunnusluku 3390.

043 Porvoon Sähkötyöntekijät ry

Tulevat kokoukset torstaisin vuonna 2021: 19.8., 16.9., 14.10. ja syyskokous 25.11. Kokoukset tietenkin kokoontumisrajoitusten määräysten mukaan. Ilmoitukset muutoksista julkaistaan täällä. Tervetuloa!

057 Etelä-Pohjanmaan Sähköalantyöntekijäin osasto ry

Sähköliiton Volttipäivät pidetään Helsingissä perjantaista sunnuntaihin 30.7.1.8. Osasto 057 maksaa jäsenilleen + aveceille matkat (juna/bussi), majoituksen (Volttipäivien sivuilta voit katsoa hotellit), iltajuhlan ja muut Volttipäivien tapahtumiin osallistumiset kuitteja vastaan. Tarkemmat tiedot ja Volttipäivien ohjelman löydät tapahtuman omilta nettisivuilta www.volttipaivat.fi

Osasto järjestää ensisijaisesti varsinaisille jäsenille syysretken Power Parkin kartingradalle la 11.9. Mukaan mahtuu 30 nopeinta ilmoittautunutta. Lähtö Seinäjoen matkakeskukselta klo 15.30. Karting kilpailu klo 17.3019.00, jonka jälkeen sauna ja ruokailu. Kuljetus takaisin Seinäjoelle lähtee klo 22. Ilmoittautumiset viimeistään 30.8. osoitteeseen ilmoittautumiset057@gmail.com. Ilmoitathan myös mahdollisesta erityisruokavaliosta ilmoittautumisen yhteydessä. ‒ Hallitus

073 Kurikan Sähköalojen osasto ry