Osastot toimivat

Katso tältä sivulta, mitä, missä ja milloin osastossasi tapahtuu. Kannattaa osallistua! Pääset jakamaan ilot ja murheet saman alan ihmisten kanssa ja vaikuttamaan liiton toimintaan.

Osastoilmoituksia pääset jättämään klikkaamalla tätä linkkiä tai valitsemalla vasemmanpuoleisesta valikosta Ilmoita tapahtumasta.

001 Oulun Sähkötyöntekijäin Ammattiosasto N:o 1 ry

Eläkeläisjaoston kokoukset vuonna 2019 pidetään joka kuukauden toisena tiistaina klo 12 osaston toimistolla, Rautatienkatu 16 D 46, Oulu. Kesä- ja elokuun välisenä aikana kokouksia ei pidetä.

011 Tampereen Seudun Sähköalantyöntekijät ry

Tervetuloa osaston perinteisiin onkikilpailuihin ti 27.8. Ensilään klo 17 alkaen. Ei ennakkoilmoittautumista. Kilpailuaika klo 1720. Tarjolla pikkupurtavaa ja sauna lämpimänä.

Veteraanijaosto kokoontuu ma 16.9. klo 14 osaston toimistolla, Näsilinnankatu 33 b A. Portin tunnusluku on 3390.

018 Hämeenlinnan Sähkötyöntekijät ry

Osaston pikkujoulut Raskasta joulua -konsertissa ke 18.12. klo 19 Hämeenlinnan Elenia-Areenalla. Tilaisuus on avec. Jäsenten omavastuu 10 €, avec maksaa täyden hinnan 49,90 €. Ilmoittautumisen jälkeen saat omavastuun maksuohjeet. Mukaan mahtuu 30 nopeinta. Ilmoittautumiset ja omavastuut hoidettava 30.11. mennessä. Liput toimitetaan osallistujille postitse. Ilmoittaudu pikkujouluihin 30.11. mennessä osoitteessa www.sahko018.fi

Sähköliiton salibandyturnaus 21.9. Lahdessa. Osasto korvaa osallistumiskulut, ilmoittaudu Hämeenlinnan ”sähkäreiden” joukkueeseen osoitteessa www.sähkö018.fi.

Osasto uudistaa sivujaan! Käy tutustumassa www.sähkö018.fi. Myös vanhat sivut www.hameenlinnansahkotyontekijat.fi toimivat yhä.

022 Lappeenrannan Seudun Sähköalantyöntekijät ry

Osaston onkikilpailut pidetään kanavansuun länsirannalla, Läntinen kanavatie (nro 9 jälkeen oikealle) ti 3.9. klo 1719. Sarjat: miehet, naiset ja nuoret. Kilpailun jälkeen tarjolla virvokkeita. Lisätietoja Ari Hakuli puh. 040 354 8985. Tervetuloa! – Virkistystoimikunta

025 Loviisan Sähköalantyöntekijäin Ammattiosasto ry

Syysretkimatka Tukholmaan jäsenille seuralaisineen la–ma 2.4.11. Viking Gabriella lähtee la Helsingin Katajanokalta klo 17.15 ja ma Tukholmasta klo 16.30. Matkan hinta on 50 €/jäsen, 70 €/avec sisältäen bussikuljetukset satamaan ja takaisin, kaksi buffetillallista, kaksi aamiaista, A-luokan hytit ja
kiertoajelun Tukholmassa. Ilmoittautumiset ja maksu 27.9. mennessä osaston tilille FI79 8000 1301 1776 15. Mukaan mahtuu 80 henkilöä. Ilmoittautuminen alkaa 29.8. Ilmoittautumiset (nimi + syntymäaika) mieluiten sähköpostiin loviisan.osasto25@gmail.com tai Markus Backman puh. 010 455 3154.

043 Porvoon Sähkötyöntekijät ry

Syyskauden ensimmäinen kokous to 22.8. klo 18, Sibeliusbulevardi 36, Porvoo. Tervetuloa mukaan toimintaan kaikki osaston jäsenet! Ehdotuksia syyskauden toiminnasta otetaan mielellään vastaan. Hallitus

Syyskauden tulevat kokoukset torstaisin klo 18: 26.9., 24.10., 21.11. sääntömääräinen syyskokous. Paikkana Raksan toimisto, Sibeliusbulevardi 36, Porvoo. Kaikki osaston jäsenet tervetuloa! Lisää toiminnasta tulevassa jäsenkirjeessä. Hallitus

057 Etelä-Pohjanmaan Sähköalantyöntekijäin osasto ry

Sääntömääräinen syyskokous hotelli Lakeudessa pe 1.11.2019 klo 18. Kokouksen jälkeen ruokailu, jonka jälkeen saunotaan.

062 Lohjan Sähköalojen ammattiosasto ry

Osaston syysristeily lasu 19.20.10. Silja Europalla. Hinta jäseneltä 20 € ja avecilta 50 €, sisältää bussikuljetuksen VirkkalaLohjasatama (meno-paluu), A-luokan hytin ja aamupalan laivalla. Ilmoittautumiset 8.9. mennessä Paul Niemi puh. 0440 332 473 tai 041 466 7443, myös s-posti: paul.niemi53@gmail.com. Huom! Paikkoja rajoitetusti.

076 Vaasan Sähköalantyöntekijät ry

Kokouspäivän risteily jäsenille Wasa Linella Vaasasta Uumajaan pe 4.10. Kokoonnumme terminaalissa klo 8, ja laiva lähtee klo 9. Saavumme Uumajaan klo 12.30, bussikuljetus Uumajan keskustaan. Laiva lähtee takaisin paikallista aikaa klo 18, ja Vaasassa olemme klo 23.30. Ilmoittautumiset viim. 22.9. Kristian Rönnholm puh. 050 574 9229. Tervetuloa mukaan!

080 Heinolan Sähkömiehet Ammattiosasto 80 ry

Ammattiosasto tukee huvipuisto- ja kulttuuritoimintaa. Tuki huvipuiston rannekkeisiin 4 x 20 €/osaston jäsen tai kulttuuritapahtumiin 2 x 20 €/osaston jäsen. Edun voi lunastaa kuittia vastaan sihteeriltä s-postilla henri.tornroos@gmail.com.

100 Järvenpään Sähköalantyöntekijät ry

SuomiItalia Tampereen stadionilla su 8.9. klo 21.45. Osasto tarjoaa muutamalle (10) futisfanille lipun B-katsomoon. Ole ripeä ja soita sihteeri Petrille puh. 040 311 3491. 1 lippu/jäsen.

Tallinnaan pe–su 29.11.1.12.! Lähtö 29.11 klo 19.30 Tallink Star, lippujen jako klo 18.30 alkaen. Majoittuminen Tallinn Seaport Hotel, D-terminaalin vieressä, aamiainen kuuluu hintaan. Paluu 1.12. klo 13.30 Tallink Megastarilla (huoneista ulos klo 12), laiva Helsingissä n. klo 15.30. Hinta osaston jäseniltä 0 €, avec 120 €. Ilm. 15.10. mennessä Petri Fomin puh. 040 311 3491, avecin matkan hinta 120 € tilille FI35 1597 3000 1087 21.

177 Kiskoliikenteen sähkö-, tietoliikenne- ja turvalaiteammattilaiset ry

Ennakkokutsu syyskokoukseen la 23.11.2019 klo 10.20 Silja M/S Baltic Princessillä. Laiva lähtee Turun satamasta pe 22.11. klo 20.15, ja paluu on la 23.11. klo 19.15. Osaston jäsenille matka on ilmainen. Matka sisältää 2 hengen hytin B-luokassa, aamiaisen, lounaan ja kokouskahvin. Yhden hengen hytti on mahdollista saada 20 € hintaan. Ilmoittautumismaksuna peritään 20 €, kuten aiemminkin. Se palautetaan kuponkeina satamassa ilmoittautumisen yhteydessä. Puolison matkan hinta on 60 €, ja se sisältää hytin, aamiaisen ja lounaan. Eläkeläiset ovat myös tervetulleita kokoukseen. Ilmoittautumiset sähköpostilla osaston toimitsijalle jukka.parviainen50@gmail.com. Kerro ilmoittautumisen yhteydessä henkilöiden nimet ja syntymäajat, mahdolliset hyttikaveritoiveet sekä mahdollinen yhden hengen hytin toive. – Hallitus

184 Järvi-Savon Sähköalojentyöntekijät ry

Osasto tukee ensi kertaa Kaarniemessä lomailevia viikonloppuloman hinnalla (varatun määrärahan puitteissa). Kysy lisää sihteeri K. Haliselta.

Päivitetty 19.8.2019