Osastot toimivat

Katso tältä sivulta, mitä, missä ja milloin osastossasi tapahtuu. Kannattaa osallistua! Pääset jakamaan ilot ja murheet saman alan ihmisten kanssa ja vaikuttamaan liiton toimintaan.

Osastoilmoituksien jättämiseen tarkoitetulle lomakkeelle pääset klikkaamalla linkkiä tai valitsemalla vasemmanpuoleisesta valikosta Ilmoita tapahtumasta.

018 Hämeenlinnan Sähkötyöntekijät ry

Ammattiosasto on hankkinut jäsenistölleen lippuja Hämeenlinnan Uuden Kesäteatterin näytökseen Mitä kuuluu Marja-Leena? Lipun hintaan kuuluu näytös + väliaikatarjoilu (40 €). Lippujen omavastuut ovat jäseneltä 10 €, avecilta 30 €. Ilmoittautumiset osaston nettisivulla www.sahko018.fi, olevan ilmoittautumislomakkeen kautta 12.6. mennessä. Liput jaetaan ennen esityksen alkua tapahtumapaikalla, jollei muusta sovita. Lippuja rajoitetusti.

Ammattiosastosi maksaa jäsenen Volttipäivien illalliskortin ruokajuomineen (arvo > 58 €). Lisäksi mahdollisille aveceille (seuralaiset) tarjotaan ruokajuomat. Seuralainen maksaa itse illalliskortin. Maksu suoritetaan osallistujalle jälkikäteen kuittia vastaan. Edun saamiseksi ilmoita osallistumisestasi etukäteen lomakkeella, jonka löydät nettisivuiltamme: www.sahko018.fi

Matka MotoGP-kilpailuun 10.7. Tapahtuman tarkemmat tiedot ja ilmoittautumiset nettisivuillamme: www.sahko018.fi

023 Juuan Sähköalantyöntekijät ry

Toinen purkukokous ma 23.5.2022 klo 16. Kokouspaikan osoite Kirkkoniementie 2, 83900 Juuka. Kokouksen aiheena on osaston purkautuminen. Tervetuloa! ‒ Hallitus

024 Varkauden Sähköalantyöntekijäin Ammattiosasto ry

Osasto on varannut lippuja Sampea ja samppanjaa -tilaisuuteen VIP-telttaan pe 22.7. Omavastuu lipuista 50 €/hlö (avec-lippu saman hintainen). Hintaan sisältyy sisäänpääsy, paikka juhlateltassa ja menu. Lippuja on rajoitettu määrä, joten toimi nopeasti varmistaaksesi paikkasi ajoissa, viimeistään 17.6. Sitovat ilmoittautumiset taloudenhoitaja Petteri Murtomäelle osoitteeseen petterimurtomaki@gmail.com.

025 Loviisan Sähköalantyöntekijäin Ammattiosasto ry

Osasto järjestää jäsenilleen perheineen retken Linnanmäelle ja Korkeasaareen la 11.6. Lähtijä valitsee joko Linnanmäen tai Korkeasaaren. Omavastuu Lintsille on 10 €/hlö sisältäen bussikuljetuksen ja rannekkeen. Korkeasaaren omavastuu myös 10 €/hlö sisältäen bussikuljetuksen, sisäänpääsyn ja ruokailun. Bussin tarkempi aikataulu ilmoitetaan lähtijöille myöhemmin. Perilläoloaika 45 tuntia. Mukaan mahtuu 60 henkilöä. Ilmoittautumiset 18.5. mennessä: veera.jalkanen@fortum.com Omavastuuosuudet tulee maksaa toukokuun loppuun mennessä tilille FI79 8000 1301 1776 15.

043 Porvoon Sähkötyöntekijät ry

Tulevat kokoukset vuonna 2022: 19.5., 18.8., 15.9., 20.10. ja syyskokous 24.11. Kokoukset alkaen klo 16.30 Raksan toimistolla, Sibeliusbulevardi 36, Porvoo.

057 Etelä-Pohjanmaan Sähköalantyöntekijäin osasto ry

Volttipäivät 1.3.7. Yyterissä. Osasto tarjoaa jäsenille perheineen hotelliyöpymiset, matkat, lauantain illalliskortit ja lajeihin osallistumiset kuitteja vastaan. Jokainen jäsen varaa hotellihuoneen itse sähköpostilla tai puhelimitse. Lisätietoja tapahtumasta ja hotellin varauksesta osoitteessa www.volttipaivat.fi Illalliskorttien varaaminen Raimo Härmältä numerosta 044 059 2448.

Osasto tarjoaa jäsenilleen kultalipun SJK vs. FC Inter -peliin la 18.6. Lippuun kuuluu finger food -buffetpöytä ja istumapaikka pääkatsomosta. Samalla lipulla voi osallistua superlauantain iltaohjelmaan, joka vahvistuu myöhemmin. Ilmoittautumiset 8.6. mennessä osoitteeseen ilmoittautumiset057@gmail.com. Paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä. Ilmoittautuneille tulee myöhemmin sähköpostiin tarkemmat aikataulut ja info tapahtumasta. Myös eläkeläisjäsenet ovat tervetulleita. – Hallitus

077 Savonlinnan ja Lähiympäristön Sähkömiehet ry os. 077

Toukokuun kuukausikokous pe 27.5. klo 18 alkaen Putretissa, Hakoniementie 11, 57310 Savonlinna. Tervetuloa! Kokouksen jälkeen sauna ja ruokailu. Mahdollisuus grillaamisen ja uintiin.

082 Viialan Sähkötyöntekijäin Ammattiosasto ry

Melontareissu Tammelassa la 28.5. Melonnan jälkeen sauna ja ruokailu. Jos haluat mukaan reissuun, ilmoittaudu 15.5. mennessä osoitteeseen sahkoliitto.os.082@gmail.com. Tarkempi aikataulu ilmoitetaan ilmoittautuneille jäsenille sähköpostilla. Tervetuloa!

101 Jokilaaksojen sähköalojen osasto ry

Ennakkoilmoitus osastomme 60-vuotisjuhlasta, joka pidetään Ylivieskassa Ravintola Pikku Veljessä/Käenpesässä la 27.8. puolisoineen. Osaston kaikille jäsenille tulee henk.koht. kutsu, jossa tarkemmin asiasta. Tervetuloa! – Hallitus

107 Lappohjan Sähkötyöntekijät ry

Osaston 60-vuotisjuhla pe 20.5. klo 18 alkaen Piazzassa, Asematie 6,10600 Tammisaari.

108 Nurmeksen Sähköalantyöntekijät ry

Toinen purkukokous ma 16.5.2022 klo 16 PKS-toimitalossa, Välitie12, 75530 Nurmes. Kokouksen aiheena on osaston purkautuminen. Tervetuloa! ‒ Hallitus

136 Hämeen sähkömiehet ry

Kevätkokous ti 31.5.2022 Akaan Leskirouvassa klo 18. Esillä kevätkokousasiat. Ruokailu.

Perinteinen kesäteatteri la 13.8. klo 14 Pyynikin kesäteatterissa Tampereella, näytös Suomen hevonen. Lippuja voi varata (jäsen + avec) sähköpostitse olavi.mattila@pp.inet.fi tai puh. 040 552 6190.

146 Kannuksen Seudun Sähköalantyöntekijät ry

Kevätkokous to 9.6.2022 klo 16 Kannuksessa, Asematie 28, Paussin Paikka. Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset ja muut asiat. Osasto tarjoaa ruuan. Tervetuloa! Hallitus

161 Energia-alan työntekijät ry

Tervetuloa osaston sääntömääräiseen kevätkokoukseen ke 25.5.2022 klo 18 Ravintola Opus K:hon (Kauppakatu 6, 08100 Lohja). Kokouksessa käsitellään sääntöjen määräämät sekä muut esille tulevat asiat. Ruokailu kokouksen jälkeen. ‒ Hallitus

182 Teollisuuden Sähköalojen Työntekijät ry

Kevätkokous pe 20.5.2022 klo 18 ravintola Villi Wäinö/MustaSauna, Kalevankatu 4, Helsinki. Kokouksen jälkeen ruokailu ja sauna. Kokouskutsu tulee postissa. Tervetuloa!

Päivitetty 16.5.2022