Osastot toimivat

Katso tältä sivulta, mitä, missä ja milloin osastossasi tapahtuu. Kannattaa osallistua! Pääset jakamaan ilot ja murheet saman alan ihmisten kanssa ja vaikuttamaan liiton toimintaan.

Osastoilmoituksien jättämiseen tarkoitetulle lomakkeelle pääset klikkaamalla linkkiä tai valitsemalla vasemmanpuoleisesta valikosta Ilmoita tapahtumasta.

025 Loviisan Sähköalantyöntekijäin Ammattiosasto ry

Kevätkokous Ravintola Localessa Loviisassa to 27.5.2021 klo 17. Tervetuloa! – Hallitus

039 Tietoliikenne- ja Informaatiotekniikka os. 039

Sääntömääräinen kevätkokous ma 31.5.2021 klo 18 Kiitoradantie 6, rak. 21, 2. krs, 01530 Vantaa. Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat. Tervetuloa! – Hallitus

043 Porvoon Sähkötyöntekijät ry

Tulevat kokoukset torstaisin vuonna 2021: 20.5., 19.8., 16.9., 14.10. ja syyskokous 25.11. Kokoukset tietenkin kokoontumisrajoitusten määräysten mukaan. Ilmoitukset muutoksista julkaistaan täällä. Tervetuloa!

120 Vanhankaupungin Sähkömiehet ry

Kevätkokous pe 11.6.2021 klo 15.30 Pihvipaikka 54:ssä (ent. Serafiina), Riihimäentie 3620, 12109 Oitti. Aloitamme ruokailulla. Tervetuloa!

161 Energia-alan työntekijät ry

Tervetuloa osaston sääntömääräiseen kevätkokoukseen pe 21.5.2021 klo 18. Käsitellään sääntömääräiset ja muut esille tulevat asiat. Ilmoittautumiset osasto161.fi-sivulla tai Harri Korpi puh. 040 485 4025 (puheenjohtaja@osasto161.fi). Kokous käydään Teams-kokouksena, joten ilmoitautuminen on pakollinen. ‒ Hallitus

Päivitetty 12.5.2021