Osastot toimivat

Katso tältä sivulta, mitä, missä ja milloin osastossasi tapahtuu. Kannattaa osallistua! Pääset jakamaan ilot ja murheet saman alan ihmisten kanssa ja vaikuttamaan liiton toimintaan.

Osastoilmoituksien jättämiseen tarkoitetulle lomakkeelle pääset klikkaamalla linkkiä tai valitsemalla vasemmanpuoleisesta valikosta Ilmoita tapahtumasta.

004 Pohjoisen energia- ja sähköalantyöntekijät os. 004 ry

Kevätkokous la 22.8.2020 klo 17 Hotelli Scandic Rovaniemi Cityssä, Koskikatu 23. Kokouksessa käsiteltävänä sääntömääräiset ja sääntömuutosasiat. Kokouksen jälkeen ruokailu. Ilmoitathan osallistumisestasi ruokailun takia 8.8. mennessä martti.myllykangas@gmail.com tai puh. 040 739 2034. Vain osallistumalla voit vaikuttaa osastomme asioihin. Tervetuloa!

011 Tampereen Seudun Sähköalantyöntekijät ry

Veteraanijaosto kokoontuu ma 14.9. klo 14 osaston toimistolla, Näsilinnankatu 33 b A. Portin tunnusluku 3390.

018 Hämeenlinnan Sähkötyöntekijät ry

Kevätkokous ma 7.9.2020 klo 18 osaston toimistolla, Arvi Kariston katu 3 A 8, Hämeenlinna. Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat sekä osaston sääntömuutokset. Tervetuloa!

022 Lappeenrannan Seudun Sähköalantyöntekijät ry

Osaston onkikilpailut pidetään kanavansuun länsirannalla Läntinen kanavatie (nro 9 jälkeen oikealle) ke 26.8. klo 1719 Sarjat: miehet, naiset ja nuoret.
Kilpailun jälkeen tarjolla virvokkeita. Lisätietoja: Asko Pulli puh. 0400 772 747. Tervetuloa!
‒ Virkistystoimikunta

037 Satakunnan Energia-alan ammattilaiset ry

Sääntömääräinen kevätkokous pe 18.9.2020 klo 18, paikkana Miittinki, Pohjoispuisto 4, Pori. Sääntömääräisten asioiden lisäksi käsiteltävänä sääntömuutosasiat. Ilmoittautumiset kokoukseen 13.9. mennessä numeroon: 044 701 2375. Tervetuloa! – Hallitus

038 Naantalin Voimalaitostyöntekijät ry

Kevätkokous piknikristeilyn yhteydessä Viking Linella la 19.9.2020. Risteilylle lähdetään klo 8.45 Turun satamasta ja palataan klo 19.50. Menomatkalla aamiainen ja tulomatkalla buffetruokailu. Risteily on jäsenille ilmainen. Ilmoittautumiset sihteeri Toni Huppuselle 1.9. mennessä puh 050 454 2420 tai toni.huppunen@turkuenergia.fi.

041 Turun Seudun Sähkötyöntekijät ry

Sääntömääräinen kevätkokous to 10.9.2020 klo 16.30 osaston toimistolla, Brahenkatu 13 A 4, Turku. Käsitellään osaston sääntömuutokset sekä muut sääntömääräiset asiat. Kahvi- ja voileipätarjoilu. Tervetuloa mukaan! – Hallitus

043 Porvoon Sähkötyöntekijät ry

Tulevat kokoukset v. 2020 torstaisin: 27.8. kevätkokous, 24.9., 29.10. ja 26.11. syyskokous. Huom! kokoukset alkavat klo 16.30. Tervetuloa! Osoite on Rakennusliiton toimisto, Sibeliusbulevardi 36, Porvoo. – Hallitus

049 Helsingin Sähköalantyöntekijät ry

Sääntömääräinen kevätkokous ti 1.9.2020 klo 18 osaston toimistolla, Hämeentie 5860 C 57, 00500 Helsinki. Kokouksessa käsitellään sääntöjen 7§ mukaiset asiat ja sääntömuutosasia. Tervetuloa! – Hallitus

057 Etelä-Pohjanmaan Sähköalantyöntekijäin osasto ry

Onkikilpailut osastojen jäsenille yhdessä Kurikan osaston kanssa la 5.9. Kokoontuminen klo 15 Lumolinnassa Kyrkösjärven kupeessa Ilmajoella. Kilpailun jälkeen makkaranpaistoa sekä illanviettoa savusaunassa ja paljussa. Ilmoittautumiset osoitteeseen ilmoittautumiset057@gmail.com. (Paikalle ei ole varsinaista osoitetta. Google Mapsista löytyy, kun hakee hakusanoilla Lumolinna, Ilmajoki.)

059 Lahden Sähköalantyöntekijät ry

Sääntömääräinen kevätkokous pe 11.9.2020 Saunaklubilla, Saimaankatu 8, 15140 Lahti. Kokous alkaa klo 18. Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat, ja sen jälkeen on ruoka ja sauna. Tervetuloa! Kokouksen yhteydessä on mahdollista äänestää Sähköliiton edustajiston vaaleissa. Äänestääksesi sähköisesti tarvitset mukaan jäsennumerosi sekä vaalikirjeessä saamasi PIN-numeron.

073 Kurikan Sähköalojen osasto ry

Kevätkokous Hotel Kurikassa to 3.9.2020 klo18. Ruokailu kokouksen jälkeen. – Hallitus

100 Järvenpään Sähköalantyöntekijät ry

Kevätkokous to 20.8.2020 klo 18 Järvenpään kirjaston Tyyni Tuulio -salissa. Käsitellään sääntöjen määräämät asiat. Kahvitarjoilu. Info sihteeri puh. 045 632 8758.

155 Hissimiehet ry

Kevätkokous la 5.9.2020 panimoravintola Plevnassa, Itäinenkatu 8, Tampere. Hallitus kokoontuu klo 14 ja yleiskokous klo 15. Esillä sääntömääräiset asiat ja ammattiosaston sääntömuutokset. Tervetuloa!

Päivitetty 4.8.2020