Osastot toimivat

Katso tältä sivulta, mitä, missä ja milloin osastossasi tapahtuu. Kannattaa osallistua! Pääset jakamaan ilot ja murheet saman alan ihmisten kanssa ja vaikuttamaan liiton toimintaan.

Osastoilmoituksia pääset jättämään klikkaamalla tätä linkkiä tai valitsemalla vasemmanpuoleisesta valikosta Ilmoita tapahtumasta.

001 Oulun Sähkötyöntekijäin Ammattiosasto N:o 1 ry

Eläkeläisjaoston kokoukset vuonna 2019 pidetään joka kuukauden toisena tiistaina klo 12 osaston toimistolla, Rautatienkatu 16 D 46, Oulu. Kesä- ja elokuun välisenä aikana kokouksia ei pidetä.

018 Hämeenlinnan Sähkötyöntekijät ry

Liput Volttipäiville ovat tilattavissa osoitteessa https://www.valmu.com/liput/. Sieltä kun selaa tarpeeksi alas, löytyy Sähköliitto ja sen alta Hämeenlinnan Sähkötyöntekijät ry. Me maksamme jäsentemme liput.

Jalkapallon EM-karsintaottelu Suomi–Bosnia-Herzegovina la 8.6. Tarkemmat tiedot ja ilmoittautumiset: www.sähkö018.fi.

Sähköliiton salibandyturnaus la 21.9. Lahdessa. Osasto korvaa osallistumiskulut, ilmoittaudu Hämeenlinnan ”sähkäreiden” joukkueeseen osoitteessa www.sähkö018.fi.

Osasto uudistaa sivujaan! Käy tutustumassa www.sähkö018.fi. Myös vanhat sivut www.hameenlinnansahkotyontekijat.fi toimivat yhä.

024 Varkauden Sähköalantyöntekijäin Ammattiosasto ry

Osasto on varannut lippuja Sampea ja samppanjaa -tapahtuman juhlatelttaan la 10.8. Lippuja on rajoitettu määrä, joten varmista mukaanpääsysi varaamalla paikkasi mahdollisimman pian, viimeistään 30.6. Omavastuu 40 €/henkilö. Sitovat varaukset sähköpostilla tai puhelimitse hannu.kantanen@efora.fi, 040 591 9473. Lisätietoa tapahtumasta www.sampeajasamppanjaa.fi

042 Valkeakosken Sähköalantyöntekijät ry

Osasto tukee sopimusala- ja eläkeläisjäsenien (ei oppilasjäsenien) osallistumista Volttipäiville 20 €:lla lipun hinnasta. Osta lippusi täältä.

043 Porvoon Sähkötyöntekijät ry

Kevään viimeinen kokous to 23.5. klo 18, Sibeliusbulevardi 36, Porvoo. Syyskauden ensimmäinen kokous 22.8., sama paikka ja aika. Tervetuloa mukaan toimintaan kaikki osaston jäsenet! Ehdotuksia syyskauden toiminnasta otetaan mielellään vastaan. Hallitus

049 Helsingin Sähköalantyöntekijät ry

Liikunnallinen perhetapahtuma la 8.6.2019 Nuuksion kansallispuiston länsipuolella Siikarannassa. Moose Acitivities -ohjelmapalvelutalo on järjestänyt koko perheelle toimintaa aamusta kello 9 lähtien. Ole ajoissa paikalla! Sup-lautakokeilua, melontaa ja kumilauttaretkiä Siikajärvellä. Geokätköilyä, kickbike-retkiä ja frisbeegolfia. Pihapelejä perheen pienimmille. Opastettuja patikkaretkiä Nuuksion kansallispuistoon sekä lasten luontoretki. Laavu ja Kota ympäristöineen varattu osaston käyttöön klo 10.3013.00. Kahvia, mehua, eväsleipiä ja grillimakkaraa tulien äärellä. Buffetlounas Hotelli Nuuksion tuvassa klo 11.3013.30. Tapahtumapaikka on Hotelli Nuuksio Siikaranta, Naruportintie 68, 02860 Espoo. Paikkoja on rajoitetusti, joten ilmoittaudu nopeasti sähköpostiin perhetapahtuma@osasto049.fi. Lisätietoa osaston sivuilta https://www.osasto049.fi/ ja puhelimesta 050 360 4313.

049 Helsingin Sähköalantyöntekijät ry eläkeläisten ja työttömien jaosto

Risteilypäivä M/S Finlandialla ti 1.10. Laiva lähtee klo 9 Helsingistä ja paluu Tallinnasta Helsinkiin klo 14.15. Ilmoittautumiset viimeistään 16.8. osaston sähköpostiin toimisto@osasto049.fi. Ennakkomaksu 20 € osaston tilille FI36 5780 3820 1228 35. Lisätietoa Martti Lindfors puh. 050 360 4313. Matkaan sisältyy Päivä laivalla -risteilylippu, kokoustila koko risteilyn ajaksi ja tarjoilut (suolaista ja makeaa syötävää, hedelmiä, kahvia, teetä sekä hanasta virvoitusjuomat, tuoremehut, viini ja olut), sekä lounas Eckerö Buffet -ravintolassa klo 1214 (sis. ruokajuomat hanasta). Tule viettämään hauska päivä ystävien seurassa.

056 Ikaalistenseudun Sähkötyöntekijät ry

Osasto järjestää kesäretken la 15.6. Vaasan Strömsöhön. Matkan hinta jäseneltä 30 € ja seuralaiselta 60 €. Tiedot matkareitistä ja aikataulusta sekä tarjoiluista löytyvät osoitteesta osasto056.sahkoliitto.fi. Lisätiedot ja ilmoittautumiset viimeistään 31.5. tiedotussihteerille puh. 0400 231 833

057 Etelä-Pohjanmaan Sähköalantyöntekijäin osasto ry

Osasto tukee Volttipäiville lähteviä jäseniään maksamalla osallistumisen, majoitukset ja matkat julkisilla kuitteja vastaan. Lähtijät varaavat liput osoitteessa www.valmu.com/liput/sahkoliitto ja majoituksen 20.6. mennessä 27. ja 28.7. väliseksi yöksi Sokos Hotellin varausnumerosta 020 123 4600. Lisätietoja https://www.sahkoliitto.fi/ajankohtaista/volttipaivat-2019-valkeakoski

059 Lahden Sähköalantyöntekijät ry

Osaston kevätretkelle to–su 23.–26.5.2019 Tarttoon Viroon ei ole enää paikkoja jäljellä. Ohjelma: 23.5. Lähtö Lahdesta linja-autolla Marolankadun turistipysäkiltä klo 15.30. Laiva lähtee Helsingistä klo 18.30. 24.5. Aamiainen laivalla. Lähtö Tallinnasta kohti Tartoa klo 9.30. Tutustumisretki A. Le Coq -panimoon klo 14–16. Majoittuminen Dorpat Conference Spa -hotelliin. Ruokailu Ruutikellarissa klo 18. Ruokana kermainen lohikeitto leipäkuoressa, porsaanleike, paistetut perunat, hapankaalia, päivän kakku, vichyvesi ja kahvi/tee. 25.5. Aamiainen hotellilla. Retki Ahhaa-tiedekeskukseen klo 10. Loppupäivä vapaa-aikaa. 26.5. Aamiainen hotellilla. Lähtö Tallinnaan sovitaan paikan päällä. Laiva lähtee Tallinnasta klo 16.30. Laiva saapuu Helsinkiin klo 18.30. Lahdessa ollaan perillä noin klo 21. Hinta on 150 €/hlö. Maksu (käteinen) osaston toimistolle päivystysaikoina 6.5. mennessä. Mahdolliset lisätiedot tulossa myöhemmin osaston toimistolle ja nettisivuille viisysi.sahkoliitto.fi. Myös Pertti Simolalta puh. 040 722 8621 ja Jorma Ilmoniemeltä 040 586 2898 voi tiedustella lisää.

062 Lohjan Sähköalojen ammattiosasto ry

Osaston matka Viron Rakvereen 30.5.2.6. Hinta 100 €/jäsen ja 429 €/avec. Ilmoittautumiset ja lisätiedot Paul Niemi puh. 0400 332 473. Lisätietoa myös osaston sivulta sahko62.sahkoliitto.fi ja Facebook-sivulta.

077 Savonlinnan ja Lähiympäristön Sähkömiehet ry os. 077

Toukokuun kuukausikokous pidetään pe 24.5. klo 18 alkaen Putretissa (Hakoniementie /Putkinotko). Kokouksen jälkeen saunomismahdollisuus ja iltapala. Kyytiasioissa ota yhteyttä osaston toimihenkilöihin. Tervetuloa. Hallitus

136 Hämeen sähkömiehet ry

Perinteinen kesäteatteri tänä vuonna la 10.8. klo 14.30 Tampereen Komediateatterissa näytös Voi veljet! Lippuja voi varata (jäsen + avec) sähköpostitse olavi.mattila@pp.inet.fi tai soittamalla 040 552 6190/Olavi Mattila.

184 Järvi-Savon Sähköalojentyöntekijät ry

Osasto tukee ensi kertaa Kaarniemessä lomailevia viikonloppuloman hinnalla (varatun määrärahan puitteissa). Kysy lisää sihteeri K. Haliselta.

Päivitetty 17.5.2019