Osastot toimivat

Katso tältä sivulta, mitä, missä ja milloin osastossasi tapahtuu. Kannattaa osallistua! Pääset jakamaan ilot ja murheet saman alan ihmisten kanssa ja vaikuttamaan liiton toimintaan.

Osastoilmoituksia pääset jättämään klikkaamalla tätä linkkiä tai valitsemalla vasemmanpuoleisesta valikosta Ilmoita tapahtumasta.

011 Tampereen Seudun Sähköalantyöntekijät ry

Veteraanijaosto kokoontuu ma 11.2. klo 14 osaston toimistolla, Näsilinnankatu 33 b A. Portin tunnusluku on 3390.

036 Kuopion Sähköalantyöntekijät ry

Osasto osallistuu liittoristeilylle la–su 4.5.5.2019. Matkan hintaan kuuluu Sähköliiton järjestämän ohjelman lisäksi hytti, ruoat (su 5.5. aamiainen ja lounas) ja bussikuljetus. Omavastuu 50 %, ja osasto maksaa 50 %. Sähköliiton luvatessa myös eläkeläisillä on mahdollisuus osallistua risteilylle. Paikkoja rajoitetusti. Paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä. Lisätiedot ja ilmoittautumiset puh. 044 553 9871/Ilpo. – Hallitus

Osasto järjestää yhdessä SAK:n paikallisosastojen kanssa HopLop-tapahtuman to 14.3. klo 1420. Tapahtuma sisältää pääsylipun lapsille vanhemman tai isovanhemman kanssa. Lapset omien vanhempien valvonnassa. Tervetuloa nykyiset ja liittyvät jäsenet. Lisätiedot ja ilmoittautumiset puh. 050 544 0113/Esa tai 044 519 9494/Atte.

049 Helsingin Sähköalantyöntekijät ry

Eläkeläisten kokous ke 13.2. klo 13 alkaen osaston toimistolla, Hämeentie 5860 C 57, 2. krs. Kokouksessa laaditaan vuoden 2019 toimintasuunnitelma. Joukolla mukaan omien ideoiden kanssa! Tarjolla kahvia ja pientä purtavaa. – Eläkeläisten hallitus

056 Ikaalistenseudun Sähkötyöntekijät ry

Osasto järjestää yhdessä Hämeen sähkömiehet ry osasto 136:n kanssa koulutustilaisuuden Ikaalisten kylpylässä pe–la 1.–2.2. Koulutus alkaa pe klo 9 ja päättyy la klo 12 ruokailuun. Ennen koulutusta on kokouspakettiin kuuluva aamupala tarjolla ravintola Violetassa. Kouluttajana on Sähköliitosta perjantaina aamupäivän Reijo Salmi aiheenaan osaston uudet säännöt ja iltapäivästä Jari Kiviluoma kertomassa uusimmat tiedot sopimusala 005:n tilanteesta sekä lauantaina Mikko Korpinen kertomassa teollisuuden sopimusalan tilanteesta. Ilmoittautumiset 27.1. mennessä Matti Inkiselle puh. 043 217 5571 tai matti.inkinen@ipp.fi tai Timo Rouhiainen puh./txt 040 587 3596. Osastot maksavat jäsenilleen kulukorvaukset omien päätöstensä mukaan. Tervetuloa!

106 Savon Sähköalantyöntekijät ry

Ammattiosasto järjestää jäsenilleen 22 h -risteilymatkan Tallinnaan Silja Europalla lasu 16.17.3. Hinta jäsenille 30 € (max 35 henkeä), johon kuuluu bussikuljetus Iisalmesta 5-tietä pitkin Helsinkiin, 2 hengen B-hyttipaikka, buffet-illallinen, meriaamiainen, buffetlounas ja bussi mukana Tallinnassa. Sitovat ilmoittautumiset 15.2. mennessä Eero Vehkaperälle puh. 044 723 7318 tai eero.vehkapera@outlook.com. Ohjelma ja aikataulut ilmoitetaan myöhemmin risteilyn varmistuttua. Matka maksettava risteilyn varmistuttua ennen matkaa Savon Sähköalantyöntekijät ry:n tilille FI37 5443 0420 0785 49.

136 Hämeen sähkömiehet ry

Osasto järjestää yhdessä Ikaalistenseudun Sähkötyöntekijät ry osasto 056:n kanssa koulutustilaisuuden Ikaalisten kylpylässä pe–la 1.–2.2. Koulutus alkaa pe klo 9 ja päättyy la klo 12 ruokailuun. Ennen koulutusta on kokouspakettiin kuuluva aamupala tarjolla ravintola Violetassa. Kouluttajana on Sähköliitosta perjantaina aamupäivän Reijo Salmi aiheenaan osaston uudet säännöt ja iltapäivästä Jari Kiviluoma kertomassa uusimmat tiedot sopimusala 005:n tilanteesta sekä lauantaina Mikko Korpinen kertomassa teollisuuden sopimusalan tilanteesta. Ilmoittautumiset 27.1. mennessä Matti Inkiselle puh. 043 217 5571 tai matti.inkinen@ipp.fi tai Timo Rouhiainen puh./txt 040 587 3596. Osastot maksavat jäsenilleen kulukorvaukset omien päätöstensä mukaan. Tervetuloa!

Päivitetty 21.1.2019