Osastot toimivat

Katso tältä sivulta, mitä, missä ja milloin osastossasi tapahtuu. Kannattaa osallistua! Pääset jakamaan ilot ja murheet saman alan ihmisten kanssa ja vaikuttamaan liiton toimintaan.

Osastoilmoituksien jättämiseen tarkoitetulle lomakkeelle pääset klikkaamalla linkkiä tai valitsemalla vasemmanpuoleisesta valikosta Ilmoita tapahtumasta.

005 Lounais-Hämeen sähkötyöntekijäin ammattiosasto ry

Sääntömääräinen syyskokous la 11.12.2021 klo 12 alkaen Forssan järjestöjentalolla. Kokouksen jälkeen ruokailu ravintola Martinassa. Tervetuloa! ‒ Hallitus

014 Nokian Sähkötyöntekijät ry

Syyskokous ke 8.12.2021 klo 18 Ravintola Pepperissä, Välikatu 18, Nokia. Esillä sääntömääräiset ym. esille tulevat asiat. Tervetuloa! ‒ Hallitus

016 Haminan Sähköosasto ry

Sääntömääräinen syyskokous to 9.12.2021 klo18, hallitus jo klo 17.30 Kumppanuustalo Hilmassa, Kadettikoulunkatu 3, Hamina. Tervetuloa! ‒ Hallitus

018 Hämeenlinnan Sähkötyöntekijät ry

Ammattiosaston pikkujoulua ei järjestetä syystalvella 2021, vaan tarjoamme jäsenille teatteri-illan. Lähde katsomaan Eräs Teatterin näytöstä ja ota Sähköliiton jäsenkorttisi mukaan! Liput näytökseen voit varata Eräs Teatterilta puh. 050 553 8781. Varauksen yhteydessä ilmoita Sähköliiton jäsenkortistasi (myös sähköinen jäsenkortti käypä) ja näytä jäsenkorttisi maksun yhteydessä/saapuessasi näytökseen. Ammattiosastosi maksaa sinun ja avecin liput. Lippuja rajoitetusti. Lisätietoja osaston nettisivuilta www.sahko018.fi tai puheenjohtajalta Jari Korpelalta puh. 040 506 3076.

022 Lappeenrannan Seudun Sähköalantyöntekijät ry

Osaston syyskokous to 9.12.2021 klo 17 Hotelli Lappee, Saga Event & Venue -lasikabinetti. Käsiteltävinä sääntömääräiset sekä muut esille tulevat asiat. Kokouksen jälkeen ruokatarjoilu.

023 Juuan Sähköalantyöntekijät ry

Syyskokous pe 10.12.2021 klo 16 osoitteessa Kirkkoniementie 2, Juuka. Kokouksen jälkeen ruokailu. ‒ Hallitus

024 Varkauden Sähköalantyöntekijäin Ammattiosasto ry

Sääntömääräinen syyskokous ke 8.12.2021 klo 18 ravintola Amandassa. Kokouksessa käsitellään sääntöjen sille määräämät sekä muut mahdolliset esille tulevat asiat. Paikalla myös esittäytymässä liiton uusi alueasiantuntija Janne Heikkinen. Kokouksen jälkeen ruokailu. Tervetuloa! ‒ Hallitus

025 Loviisan Sähköalantyöntekijäin Ammattiosasto ry

Syyskokous to 16.12.2021 klo 17.30 Ravintola Localessa, Mannerheiminkatu 2, 07900 Loviisa. Sääntömääräiset asiat.

026 Jyväskylän Sähköalantyöntekijät ry

Sääntömääräinen syyskokous ti 7.12.2021 klo 18.30 alkaen osaston toimistolla, Vapaudenkatu 79 A, Jyväskylä. Esillä sääntömääräiset ym. esille tulevat asiat. Tervetuloa! ‒ Hallitus

027 Mäntän Sähkötyöntekijät ry

Syyskokous ma 20.12.2021 klo 18 Rantaravintola Isabellassa Vilppulassa. Tervetuloa!

032 Pudasjärven Sähköalojenammattiosasto ry

Syyskokous la 11.12.2021 Hotelli Iso-Syötteessä. Kokous klo 17, ruokailu klo 19. Sitovat ilmoittautumiset heti puh. 0400 280 127. ‒ Toimikunta

039 Tietoliikenne- ja Informaatiotekniikka os. 039

Syyskokous pe 10.12.2021 klo 18 alkaen Clarion Hotel Aviapolis, Karhumäentie 5, 01530 Vantaa. Kokouksessa käsitellään ja päätetään sääntömääräiset asiat. Kokouksen jälkeen osasto tarjoaa perinteisen ruokailun. Ilmoittautumiset sähköpostilla sahkoliitto039@gmail.com 2.12. mennessä, jolloin saamme tehtyä illallisvaraukset hotellille oikeilla määrillä. Tervetuloa kokoukseen!

041 Turun Seudun Sähkötyöntekijät ry

Sääntömääräinen syyskokous to 9.12.2021 klo 17 Turun Virastotalon auditoriossa, Itsenäisyydenaukio 2, 20800 Turku. Esillä sääntömääräiset asiat. Paikalla liiton edustaja. Tarjolla iltapalaa Tervetuloa mukaan! ‒ Hallitu

047 Ukin Sähkötyöntekijät ry

Osaston 60-vuotisjuhla! Nyt olisi aika silittää kauluspaidat ja lähteä juhlimaan osaston vuosipäiviä la 15.1.2022 klo 15.30 Kartanon Karkurissa, Karsluodontie 14, 23500 Uusikaupunki. Ilta sisältää ruokailun, musiikkia ja pientä ohjelmaa. Ilmoittautuminen viimeistään 20.12.2021 osoitteeseen ukinsahkotyontekijat047@gmail.com tai puh. 040 574 3027. Kutsu koskee jäseniä + aveceja. Lisätietoja Henttunen Tomi puh. 040 575 9678 tai tomi.henttunen@valmet-automotive.com

056 Ikaalistenseudun Sähkötyöntekijät ry

Sääntömääräinen syyskokous pe 10.12.2021 klo 18 alkaen Ikaalisten kylpylän savusaunalla. Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat. Paikalla myös Sähköliitosta Reijo Salmi kertomassa osastorakenteesta sekä Jari Kiviluoma käymässä ajankohtaiset asiat sopimusalan tilanteesta läpi. Kokouksen jälkeen ruokailu, savusaunan lempeät löylyt ja mahdollisuus käydä raikkaassa Kyrösjärvessä uimassa. – Hallitus

060 Mikkelin Sähköalantyöntekijät ry

Sääntömääräinen syyskokous pe 10.12.2021 klo 18 Mikkelin Scandic-hotellissa, Mikonkatu 9. Kokouksen jälkeen pikkujouluillallinen. Tervetuloa!

069 Nuuskakairan Sähköalantyöntekijät ammattiosasto 069 ry

Syyskokous pe 10.12.2021 klo 17 osoitteessa Myllytie 1, 95700 Pello. Kokouksessa käydään läpi sääntömääräiset ym. esille tulevat asiat. Tervetuloa!

077 Savonlinnan ja Lähiympäristön Sähkömiehet ry os. 077

Syyskokous Savonlinnan Seurahuoneen Perlina di Castellossa pe 17.12.2021 klo 18 alkaen. Asioina sääntömääräiset asiat, kuten hallituksen valinta ja vuoden 2022 toimintasuunnitelma. Liiton edustajat Reijo Salmi ja Juha Jumisko tulevat paikalle kertomaan työehtojen muutospaineista. Ilmoittaudu kokoukseen tarjoilun takia 14.12. mennessä Markku Valjakka puh. 050 326 6049. Tervetuloa! ‒ Hallitus

080 Heinolan Sähkömiehet Ammattiosasto 80 ry

Syyskokous la 11.12.2021 alkaen klo 16.30 kokoustila Spotissa, Torikatu 8. Kokouksen jälkeen mahdollisuus ruokailla ravintola Kusmikussa klo 18 alkaen. Ilta jatkuu keilauksella Heinolan Keilahallilla klo 20.

082 Viialan Sähkötyöntekijäin Ammattiosasto ry

Sääntömääräinen syyskokous ke 15.12.2021 klo 17.30 ravintola Kruuna ja Klaavassa Akaassa. Pidetään ensin kokous, ja sen jälkeen osasto tarjoaa jäsenilleen ruoan. Tervetuloa!

104 Saarijärven Sähköalantyöntekijät ry

Sääntömääräinen syyskokous la 11.12.2021 klo 14 ravintola Takkatuvassa Pihtiputaalla. Käsitellään sääntömääräiset asiat. Ruokailu kokouksen jälkeen. Tervetuloa!

108 Nurmeksen Sähköalantyöntekijät ry

Syyskokous to 9.12.2021 klo 16 PKS-toimitalolla, Välitie 12. Käsitellään sääntömääräiset asiat. Pizzatarjoilu. Tervetuloa! ‒ Hallitus

120 Vanhankaupungin Sähkömiehet ry

Syysristeily peruttu. Syyskokous pidetään pe 17.12.21 klo 15.30 Pihvipaikka 54 Serafiinassa, Riihimäentie 3620, Oitti. Aloitamme ruokailulla. Tervetuloa!

136 Hämeen sähkömiehet ry

Syyskokous ke 8.12.2021 klo 18 Akaassa ravintola Leskirouvassa. Esillä syyskokousasiat. Ruokailu. Tervetuloa!

146 Kannuksen Seudun Sähköalantyöntekijät ry

Syyskokous to 9.12.2021 klo 16 Kannuksessa, Asematie 28, Paussin Paikka. Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset ja muut asiat. Osasto tarjoaa ruuan. Tervetuloa! Hallitus

Päivitetty 7.12.2021