Osastot toimivat

Katso tältä sivulta, mitä, missä ja milloin osastossasi tapahtuu. Kannattaa osallistua! Pääset jakamaan ilot ja murheet saman alan ihmisten kanssa ja vaikuttamaan liiton toimintaan.

Osastoilmoituksia pääset jättämään klikkaamalla tätä linkkiä tai valitsemalla vasemmanpuoleisesta valikosta Ilmoita tapahtumasta.

011 Tampereen Seudun Sähköalantyöntekijät ry

Veteraanijaoston ulkoilutapahtuma ma 16.3. Tampereen kaupunkioppaan opastamana Tammerkoski-kierroksena. Kokoontuminen klo 12 Kulttuuritalo Laikun edustalla (vanha kirjastotalo, Keskustori).

Osaston perinteiset pilkkikilpailut su 29.3. Ensilässä alkaen klo 9 ja päättyen klo 14, jos ei kilpailun alussa muusta sovita. Kilpaillaan sarjoissa yleinen, nuoret ja naiset. Kilpailun jälkeen sauna lämpimänä. Paikalla pikkupurtavaa, kahvia, virvokkeita, makkaraa. Kilpailulle on säästä johtuen jäävaraus; mahdollisesta peruutuksesta pyrimme ilmoittamaan tekstiviestillä aiemmin osallistuneille ja osaston sivuilla. Tervetuloa! – Vapaa-ajan jaosto

015 Imatran Sähköalan Ammattiosasto ry

Osasto on varannut Kaarniemen lomamökit jäsenten käyttöön viikonlopuksi pe–la 28.29.2. La 29.2. säiden salliessa osaston pilkkikilpailut. Pilkin jälkeen ruokailu. Tule päivän reissulle tai yökuntiin koko viikonlopuksi. Ilmoittele pikimmiten osallistumisestasi puh. 050 432 3073. Lisätietoa nettisivuilta ammattiosasto015.fi

018 Hämeenlinnan Sähkötyöntekijät ry

Pilkkikilpailu ja ulkoilupäivä la 7.3. klo 9–13 Tervaniemen kodalla. Kokoontuminen ja ilmoittautuminen pilkkikilpailuun klo 8.30, kilpailuaika klo 9–13. Joukkuekilpailu 3-henkisin joukkuein, myös yksilökilpailu. Kerää porukka työpaikaltasi, tulkaa kisaamaan ja kirjauttakaa joukkueenne nimi kiertopalkintoon! Tapahtuman jälkeen jälkipelit, pikkusuolaista ja palkintojenjako. Tapahtuman lisätiedot: www.sahko018.fi

Jäsenistön sääntömääräinen kevätkokous ma 23.3.2020 klo 18 osaston toimistolla, Arvi Kariston katu 3 A 8, Hämeenlinna. Tervetuloa!

Varaa Himoksen loma-asunto www.sahko018.fi-sivuilta! Viikon 27 varaus arvotaan 6.4.

Sähköliiton jäsenristeily la–su 25.–26.4. Silja Europalla. Osasto tukee jäsenten sunnuntairuokailuiden kustannuksia laivalla. Ilmoittaudu tuen (40 €) hakijaksi 12.4. mennessä www.sahko018.fi-sivuilla. Tuen kuittaus tapahtuu risteilyllä Ocean Clubin sisääntulolla 25.4. klo 18–18.30.

Ulkoilu-, peli- ja saunailta pe 8.5. klo 17 Vanajan Parvella. Tule yksin tai ota työporukka mukaan, valitse mitä haluat! Tarjolla ruokaa, juomaa, sauna, palju, kattoterassi, leikkimielinen kaupunkisuunnistus, kortti- ja lautapelejä sekä hienoa jääkiekkotunnelmaa ison screenin äärellä! Screeniltä Suomi–Yhdysvallat klo 17.15 alkaen. Leikkimieliseen kaupunkisuunnistukseen lähtö klo 17–18. Ilmoittautumiset tarjoiluiden riittävyyden takaamiseksi 30.4. mennessä.

Varaa Himoksen loma-asunto www.sahko018.fi-sivuilta! Viikon 37 varaus arvotaan 15.4.

Matka MotoGP-kilpailuun Kymiringille Iittiin su 12.7. Matka taittuu miellyttävästi linja-autolla. Perillä sinua odottaa ainutkertainen tilaisuus seurata Suomen ensimmäistä MotoGP-sarjan osakilpailua. Tapahtuma on avec. Matkan hinta on 30 €/jäsen ja 60 €/avec. Mukaan mahtuu 20 nopeinta. Ilmoita ilmoittautumisen yhteydessä myös, mikäli alle 18-v. lapsia olisi tulossa mukaan linja-auton istumapaikkojen varaamiseksi. Ilmoittautumisen jälkeen saat omavastuun maksuohjeet. Linja-auton alustava lähtö klo 10 Wetterhoff, Hämeenlinna. Paluukyyti n. 30 minuuttia viimeisen kilpailun päättymisen jälkeen. Linja-auton lopullinen reitti ja aikataulu julkaistaan noin kaksi viikkoa ennen tapahtumaa. HUOM! Alle 18-v. lapset pääsevät linja-autoon ilmaiseksi. Lastenlippu 7–17-vuotiaille maksaa 30,50 € tapahtuman lipunmyyjillä. Osta lippu myös lapsellesi ja matkusta yhdessä hänen kanssaan! Alle 7-vuotiaat pääsevät ilmaiseksi alueelle aikuisen seurassa. Max. 3 lasta per aikuinen. Valmistauduthan todistamaan lapsen iän tarvittaessa. Tapahtuman lisätiedot ja ilmoittautumiset 26.6. mennessä www.sahko018.fi-sivuilla.

020 Kotkan Sähköalantyöntekijäin Ammattiosasto ry

Pilkkikilpailut la 7.3. klo 1013 Kaarniemessä. Tule nauttimaan aurinkoisesta kevätpäivästä, kahvista, makkarasta ja loistavista palkinnoista. Pääpalkinto on viikonloppumajoitus Kaarniemessä. Tervetuloa! – Hallitus

022 Lappeenrannan Seudun Sähköalantyöntekijät ry

Osaston kevätkokous ti 17.3.2020 klo 17 osaston kokoushuoneella,Väinölänkatu 25. Käsiteltävinä asioina mm. sääntömääräiset ja sääntömuutosasiat sekä muut esille tulevat asiat. Kahvitarjoilu.

SAK:n Lappeenrannan ja Imatran paikallisjärjestö ry:n pilkkikilpailut la 21.3. klo 9 alkaen Marjolassa, Mikonsaarentie 15, 53300 Lappeenranta. Kokoontuminen ja ilmoittautumiset Marjolan parkkialueella. Kilpailuaika klo 9–13, paluuaika 15 minuuttia. Kaiken kalan kilpailu lakisääteiset alamitat huomioiden. Sarjat: nuoret, naiset, miehet, miesveteraanit + 55 v. Suurimman tuloksen pyytänyt voittaa LAP:n pilkkimestaruuden. Myös suurin kala palkitaan.
Kilpailun jälkeen palkintojen jaon ohella tarjolla hernekeittoa ja pannaria Marjolassa. Osaston sarjat: miehet, naiset, nuoret alle 18 v. Suurin kala palkitaan. Tiedustelut Asko Pulli puh. 0400 772 747 asko.pulli(at)nordkalk.com. – Hallitus 2020

025 Loviisan Sähköalantyöntekijäin Ammattiosasto ry

Kevätkokous Ravintola Localessa, Mannerheiminkatu 2, Loviisa, to 2.4.2020 klo 17. Sisältää ruokailun.

027 Mäntän Sähkötyöntekijät ry

Pilkkikilpailut su 1.3. klo 10–13 Hallin Rantasaunalla. Säävaraus. Tervetuloa!

029 Kouvolan Sähkötyöntekijäin Osasto ry

Kevätkokous pe 27.3.2020 klo 18 Juhlatalo Kaskussa, Salpausseläntie 40, 45100 Kouvola. Kokouksessa käsitellään sääntöjen 7 § mukaiset asiat ja sääntömuutokset. Kokouksen jälkeen ruokailu ja saunomismahdollisuus. Ruokailuun osallistuvilta sitova ilmoittautuminen 22.3. mennessä osaston nettisivuilla kouvolansahkotyontekijat.sahkoliitto.fi tai sähköpostilla kouvolansahkotyontekijat@gmail.com. Hallitus toivottaa kaikki jäsenet tervetulleiksi!

Osaston perinteinen jäsenristeily järjestetään pe–la 22.23.5. Tallinnaan. Mukaan mahtuu 40 ensimmäiseksi ilmoittautunutta. Ilmoittautumiset 20.4. mennessä osaston nettisivuilla kouvolansahkotyontekijat.sahkoliitto.fi/jasenristeily-2020/ tai sähköpostiin kouvolansahkotyontekijat@gmail.com. Risteilyllä pieni omavastuuosuus.

036 Kuopion Sähköalantyöntekijät ry

Osasto järjestää seuraavat kurssit Kuopiossa: 1) Urakkamääräysperusteet la 14.3. klo 916, 2) Urakkalaskenta la 4.4. klo 916. Paikkana Original Sokos Hotel Puijonsarvi, Minna Canthin katu 16, 70100 Kuopio. Kouluttajana Sähköliiton työehtoasiantuntija Mika Sarja. Kurssit avoimia myös lähialueen muiden osastojen jäsenille. Lisätiedot ja ilmoittautuminen viimeistään 2.3. osoitteeseen erare2015@gmail.com, puh 050 544 0113. Tervetuloa!

Sääntömääräinen kevätkokous to 16.4.2020 klo 18 osaston toimistolla, Kuopionlahdenkatu 31, käynti Ajurinkadun puolelta. Käsitellään osaston sääntöjen kevätkokoukselle määräämät asiat ja sääntömuutokset. Tervetuloa! – Hallitus

037 Satakunnan Energia-alan ammattilaiset ry

Sääntömääräinen kevätkokous pe 17.4.2020 klo 18, paikkana Miittinki, Pohjoispuisto 4, Pori. Sääntömääräisten asioiden lisäksi käsiteltävänä sääntömuutosasiat. Ilmoittautumiset kokoukseen numeroon: 044 701 2375. Tervetuloa! – Hallitus

043 Porvoon Sähkötyöntekijät ry

Tulevat kokoukset v. 2020 torstaisin: 27.2., 26.3. kevätkokous, 23.4., 14.5., 27.8., 24.9., 29.10. ja 26.11. syyskokous. Huom! kokoukset alkavat klo 16.30. Tervetuloa! Osoite on Rakennusliiton toimisto, Sibeliusbulevardi 36, Porvoo.

058 Joensuun Sähköalantyöntekijät ry

Osasto järjestää teatterimatkan Kuopioon la–su 28.29.3. Teatteriesitys Avioliittosimulaattori Kuopion teatterissa klo 13. Sitovat ilmoittautumiset su 15.3. mennessä Kari Heinoselle puh. 050 454 7319. Matkan hinta: 30 €/jäsen ja 50 €/seuralainen. Paikkoja varattu 50 kpl. Paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä. Tarkempi aikataulu lähetetään osallistujille myöhemmin. Maksu ilmoittautumisen jälkeen osaston tilille FI46 5770 0540 1498 19. Katso tarkemmat tiedot osasto058.fi

059 Lahden Sähköalantyöntekijät ry

Osaston pilkkikilpailut Kotiniemi-Majalla Alasenjärvellä, Kotiniemenkuja 31, 15230 Lahti, la 29.2. alkaen klo 9. Paikan päällä tarjolla pikkupurtavaa ja virvokkeita. Kyseessä on koko perheen tapahtuma. Tervetuloa kisaamaan ja kannustamaan pilkkijöitä!

Sääntömääräinen kevätkokous Saunaklubilla, Saimaankatu 8 (sisäpiha), 15140 Lahti, pe 17.4.2020 klo 18. Käsiteltävinä sääntömääräiset sekä muut esille tulevat asiat. Kokouksen jälkeen on ruoka ja sauna. Tervetuloa!

Osaston kevätretki Ahvenanmaalle järjestetään 21.24.5., mikäli mukaan saadaan riittävästi lähtijöitä. Ennakkoilmoittautumiset tarvitaan jo 29.2. mennessä. Ilmoittaudu mukaan soittamalla Pertti Simolalle puh. 040 722 8621 tai osaston toimistolle päivystysaikaan puh. 044 051 0859. Matkan hinta on 160 €/hlö. – Hallitus

076 Vaasan Sähköalantyöntekijät ry

Sääntömääräinen kevätkokous pe 6.3.2020 klo 18 alkaen Sokos Hotel Royalin kokoustiloissa. Sääntömääräisten asioiden lisäksi käsiteltävänä sääntömuutosasiat. Kokouksen jälkeen ruokailu. Tervetuloa!

Osasto järjestää jäsenilleen risteilymatkan Tallinnaan pe–la 15.–16.5. Lähtö Vaasasta junalla pe-aamuna, yksi yö Tallinnassa. Menomatkan aikana kokous ajankohtaisista asioista. Paluu Vaasaan la-iltana. Tarkempi aikataulu ilmoitetaan myöhemmin. Lisätietoja ja ilmoittautumiset 6.3. mennessä Kristian Rönnholm puh. 050 574 9229. Ilmoittautumismaksu 50 € tilille FI81 1187 3000 6042 53.

099 Loimaan Sähköalantyöntekijät ry

Kevätkokous ke 1.4.2020 klo 18 Ravintola Lankossa, Vesikoskenkatu 13, Loimaa. Esillä sääntöjen kevätkokoukselle määräämät asiat. Tervetuloa! – Hallitus

100 Järvenpään Sähköalantyöntekijät ry

Pilkkikisat Kaarniemessä la 21.3. Majoitus pe–su 20.–22.3. Osasto tarjoaa muonituksen ja miedot virvokkeet. Kisaisäntä Timo ottaa huonevaraukset 15.3. mennessä puh. 040 311 3555.

Kevätkokous to 2.4.2020 klo18.30 Järvenpään kirjastossa Tyyni Tuulio -kabinetissa. Käsitellään sääntöjen määräämät asiat. Kahvitarjoilu.

104 Saarijärven Sähköalantyöntekijät ry

Kevätkokous Summassaaressa to 5.3.2020 klo 18, ruokailu klo 17 alkaen. Sääntömääräiset asiat ja
Sähköliiton osastokyselyn käsittely.

106 Savon Sähköalantyöntekijät ry

Sääntömääräinen kevätkokous to 19.3.2020 klo 18 Kylpylähotelli Kunnonpaikassa, Jokiharjuntie 3, Vuorela. Sääntömääräisten asioiden lisäksi sääntömuutosasia. Kokouksen yhteydessä ruokailu. Tervetuloa! – Hallitus

123 Länsi-Suomen tietoliikennealan ammattilaiset ry

Kevätkokous Härmän kuntokeskuksessa pe 3.4.2020 klo 18. Kevätkokous- ja muut -asiat. Ruokailu kokouksen päätyttyä. Salissa illalla tanssittaa Sinitaivas. Tervetuloa!

144 Varkauden Seudun Asennussähkömiehet ry

Sitovat ilmoittautumiset Sähköliiton huhtikuun jäsenristeilylle numeroon 040 757 7256. Osasto osallistuu osittain kustannuksiin!

165 Päijänteen Sähköalantyöntekijät ry

Sääntömääräinen kevätkokous to 5.3.2020 klo 18 Ravintola Uotissa Sysmässä. Esillä sääntöjen määräämät asiat. Tervetuloa! – Hallitus

184 Järvi-Savon Sähköalojentyöntekijät ry

Pilkkikilpailut Mäntyharjussa la 7.3. Kaikki osaston jäsenet perheineen tervetuloa Veljesniemen rantasaunalle klo 10 alkaen. Ilmoittautumiset timo.ukkonen@elvera.fi tai puh. 040 722 7725.

Sääntömääräinen kevätkokous Savonlinnan Perlina di Castellossa pe 27.3.2020 alkaen klo 17.30 ruokailulla. Ilmoittautumiset sihteerille kari.halinen@elvera.fi 18.3. mennessä.

Osasto tukee sopimusalajäseniensä osallistumista Sähköliiton jäsenristeilylle
la–su 25.–26.4. Osasto maksaa takaisin hytin hinnan ja meriaamiaisen takautuvasti kuittia vastaan. – Hallitus

Päivitetty 21.2.2020