Osastot toimivat

Katso tältä sivulta, mitä, missä ja milloin osastossasi tapahtuu. Kannattaa osallistua! Pääset jakamaan ilot ja murheet saman alan ihmisten kanssa ja vaikuttamaan liiton toimintaan.

Osastoilmoituksia pääset jättämään klikkaamalla tätä linkkiä tai valitsemalla vasemmanpuoleisesta valikosta Ilmoita tapahtumasta.

001 Oulun Sähkötyöntekijäin Ammattiosasto N:o 1 ry

Sääntömääräinen kevätkokous ke 24.4.2019 klo 17 ammattiosaston toimistolla, Rautatienkatu 16 d 46. Kahvitarjoilu. Tervetuloa! – Hallitus

Perinteinen pilkkikilpailu la 6.4. klo 10 Nallikarissa. Ilmoittautumiset paikan päällä Ravintola Nallikarin edessä. Tulkaa kisaamaan hyvistä palkinnoista koko perheen voimin! Kilpailun jälkeen tarjolla luonas Ravintola Nallikarissa.

003 Muhoksen Sähkötyöntekijät ry

Sääntömääräinen kevätkokous to 25.4.2019 klo 15.45, Leppiniemi, sosiaalirakennus. Esillä sääntömääräiset asiat. Tervetuloa! – Hallitus

004 Pohjoisen energia- ja sähköalantyöntekijät os. 004 ry

Kevätkokous la 30.3.2019 klo 12 Ahjotien korjaamolla. Kokouksessa esillä sääntömuutosesitykset. Kokouksen jälkeen siirrymme pilkille ja makkaranpaistoon. Tulehan paikalle keskustelemaan asioista ja parantamaan maailmaa.

005 Lounais-Hämeen sähkötyöntekijäin ammattiosasto ry

Sääntömääräinen kevätkokous la 6.4.2019 Forssan järjestöjentalolla, Kuhalankatu 17, klo 12 alkaen. Kokouksessa käsitellään Sähköliiton sääntömuutokset. Kokouksen jälkeen ruokailu ravintola Martinassa. Tervetuloa! – Hallitus

011 Tampereen Seudun Sähköalantyöntekijät ry

Osasto kustantaa Sähköliiton jäsenristeilylle B-hytin majoitusmaksusta jäsenen osuuden vähintään 2 hengen hytissä sekä liityntäkuljetuksen kuittia vastaan. Volttipäiville osasto kustantaa jäsenen osuuden hotellimajoituksesta 2 hengen huoneessa.

Pilkkikilpailut su 17.3. Kilpailupaikkana toimii perinteisesti Ensilä. Aloitamme klo. 9, kilpailuaika sovitaan ennen kilpailun alkua. Paikan päällä pikkupurtavaa: kahvia, pullaa, virvokkeita ja makkaraa. Sauna lämpöisenä kisan jälkeen. Kisaillaan sarjoissa yleinen, nuoret ja naiset. Tervetuloa rentoon kilpailuun, ja ei kun pilkkirensseleitä virittämään! – Vapaa-ajan jaosto

Veteraanijaoston ulkoilupäivä ma 18.3. Sorsapuistossa. Kokoontuminen klo 12 Tampere-talon pääoven edustalla.

Sääntömääräinen kevätkokous ke 24.4.2019 klo 16.30 osaston toimitiloissa Näsilinnankatu 33 b A 25 (ovikoodi.3390).

013 Hyvinkään Sähköalantyöntekijäin ammattiosasto ry

Kevätkokous to 11.4.2019 klo 17 ravintola Harlekiinissa, Kauppatori 1, Hyvinkää. Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat yms. Osasto tarjoaa päivällisen. Tervetuloa! – Hallitus

014 Nokian Sähkötyöntekijät ry

Sääntömääräinen kevätkokous ke 3.4.2019 klo 18 Ravintola Pepperissä, Välikatu 18, Nokia. Esillä sääntömääräiset ym. esille tulevat asiat Tervetuloa! – Hallitus

015 Imatran Sähköalan Ammattiosasto ry

Kevätkokous to 11.4.2019 klo 18 Imatran Kylpylässä, hallitus klo 17.30. Kokouksen jälkeen ruokailu. Jäsenet tervetuloa! – Hallitus

016 Haminan Sähköosasto ry

Osaston kevätkokous to 11.4.2019 klo 18 Kumppanuustalo Hilmassa, Kadettikoulunkatu 3, hallitus jo klo 17.30. Esillä sääntömääräiset sekä sääntömuutosasiat. Tervetuloa! – Hallitus

018 Hämeenlinnan Sähkötyöntekijät ry

Sääntömääräinen kevätkokous ke 27.3.2019 klo 18 osaston toimistolla, Arvi Kariston katu 3 A 8, Hämeenlinna. Kokouksessa käsitellään sääntömuutosasia.

Sähköliiton jäsenristeily la–su 4.–5.5. Silja Europalla. Ammattiosasto tukee matkalle osallistumista 60 €/jäsen. Ilmoittaudu tuen hakijaksi ilmoittamalla nimesi, jäsennumerosi ja tilinumerosi. Kuittaus tapahtuu risteilyllä Ocean Clubin sisääntulolla 4.5. klo 18.0018.30. Lisätiedot ja ilmoittautumiset: vapaa-aika@hameenlinnansahkotyontekijat.fi.

Pöytälätkä- ja saunailta pe 17.5. klo 17 Vanajan Parvella. Lisätiedot ja ilmoittautumiset 6.5. mennessä; vapaa-aika@hameenlinnansahkotyontekijat.fi tai puh 050 505 2279.

020 Kotkan Sähköalantyöntekijäin Ammattiosasto ry

Sääntömääräinen kevätkokous ma 8.4.2019 klo 19 osaston toimistolla, Vesivallinaukio 5 A, 48600 Kotka. Sääntömääräisten asioiden lisäksi kokouksessa on esillä sääntömuutosasia. Tervetuloa! – Hallitus

Perinteiset koko perheen pilkkikisat pidettiin Kotkan Kaarniemessä la 2.3.2019. Aurinkoinen pakkassää helli niin pilkkijöitä kuin makkaranpaistajiakin.
Mitalikolmikot sarjoittain: Miehet: 1. Petri Pekkalin 6 700 g, 2. Ari Mölsä 5 490 g, 3. Juha Puhakka 4 170 g.  Naiset: 1. Marika Voutilainen 1 095 g, 2. Pauliina Puhakka 900 g, 3. Heli Rainio 325 g. Lapset: 1. Elli Pylväläinen 480 g, 2. Riina Rainio 320 g, 3. Satu Rainio 310 g. Kiitos palkinnoista, joita lahjoittivat LSK, SLO, Rexel, Veikon Kone, Konecranes, Kotkamills, QM-Installation ja Sähköliitto.

021 Porin seudun sähköalantyöntekijät ry

Osaston kevätkokous to 28.3.2019 Sokos Hotelli Original Vaakunassa kello 18. Esillä sääntömääräiset sekä sääntömuutosasiat. Tilaisuuden alussa esittäytyy kansanedustajaehdokas Jyrki Levonen. Kahvitarjoilu. Tervetuloa! – Hallitus

022 Lappeenrannan Seudun Sähköalantyöntekijät ry

Pilkkikilpailut yhdessä LAP:n kanssa su 24.3. klo 9 alkaen Marjolassa, Mikonsaarentie 15, 53300 Lappeenranta. Kokoontuminen ja ilmoittautumiset Marjolan parkkialueella. Kilpailuaika klo 913, paluuaika 15 minuuttia. Kaiken kalan kilpailu lakisääteiset alamitat huomioiden. Ei osallistumismaksua. Sarjat: nuoret, naiset, miehet, miesveteraanit + 55 v. Suurimman tuloksen pyytänyt voittaa LAP:n pilkkimestaruuden. Kilpailun jälkeen palkintojenjako ja tarjolla hernekeittoa ja pannaria Marjolassa. Osaston 22 sarjat: miehet, naiset, nuoret alle 18 v. Suurin kala palkitaan. Tiedustelut Asko Pulli puh. 0400 772 747 tai asko.pulli(at)nordkalk.com

Kevätkokous ti 23.4.2019 klo 17 osaston kokoushuoneella, Väinölänkatu 25. Käsiteltävänä mm. sääntömääräiset asiat, sääntömuutokset sekä muut esille tulevat asiat. Kahvitarjoilu. Tervetuloa! – Hallitus

023 Juuan Sähköalantyöntekijät ry

Osasto järjestää jäsenilleen pilkkitapahtuman Nurmeksen Lokinlammella la–su 27.28.4. Ilmoittautuminen puheenjohtajalle 5.4. mennessä puh. 0400 595 057. Tervetuloa!  Hallitus

024 Varkauden Sähköalantyöntekijäin Ammattiosasto ry

Osaston sääntömääräinen kevätkokous ravintola Amandassa ke 10.4.2019 klo 18. Kokouksessa käsitellään sääntöjen sille määräämät sekä sääntömuutosasiat. Kokouksen jälkeen ruokailu. Tervetuloa! – Hallitus

Osaston kevättapahtuma Vesileppiksessä la 11.5. klo 14 alkaen. Ohjelmassa seikkailurata (köysirata)/keilaus oman valinnan mukaan, minkä jälkeen mahdollisuus käydä kylpylässä ja lopuksi ruokailu. Osallistumismaksu 20 €/hlö. Sitovat ilmoittautumiset Anterolle 18.4 mennessä puh. 0400 422 886 tai antero.natunen@storaenso.com

025 Loviisan sähköalantyöntekijäin ammattiosasto ry

Tuemme jäseniemme osallistumista Sähköliiton jäsenristeilylle maksamalla 50 €/henkilö kuittia vastaan.

Osasto järjestää jäsenille perheineen kevätretken vesipuisto Flamingoon la 13.4. Retkeen sisältyy sisäänpääsy vesipuistoon ja linja-autokuljetus. Bussin tarkempi aikataulu ilmoitetaan lähtijöille ilmoittautumisajan loputtua. Perilläoloaika n. 5 tuntia. Mukaan mahtuu 50 henkilöä. Ilmoittautumiset 5.4. mennessä sähköpostiosoitteeseen loviisan.osasto25@gmail.com tai puh. 010 455 3154 (Markus Backman).

026 Jyväskylän Sähköalantyöntekijät ry

Sääntömääräinen kevätkokous osaston toimistolla, Vapaudenkatu 79 A, ti 2.4.2019 klo 18.30, hallituksen kokous klo 17.30. Käsitellään osaston sääntömuutokset. Tervetuloa! P.S. Kokouksen jälkeen pilkkikilpailujen palkintojenjako.

027 Mäntän Sähkötyöntekijät ry

Pilkkikilpailut la 23.3. klo 1013 Hallin Rantasaunalla Hallissa.

Kevätkokous to 25.4.2019 klo 18 Rantaravintola Isabellassa, Vilppula. Käsitellään sääntömuutos.Tervetuloa!

029 Kouvolan Sähkötyöntekijäin Osasto ry

Kevätkokous pe 29.3.2019 klo 18 Tilausravintola Nevillen Kammarissa (oma sisäänkäynti) osoitteessa Salpausselänkatu 27, 45100 Kouvola. Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat. Kokouksen jälkeen siirrymme ruokailemaan Ässätornille. Ruokailuun osallistuvilta sitova ilmoittautuminen 20.3. mennessä kouvolansahkotyontekijat@gmail.com tai osaston nettisivuilla. Hallitus toivottaa kaikki jäsenet tervetulleiksi!

Osaston perinteinen jäsenristeily Tallinnaan järjestetään pe–la 24.25.5. Ilmoittautuminen tapahtuu osaston internet-sivujen kautta osoitteessa kouvolansahkotyontekijat.sahkoliitto.fi viimeistään 21.4. Paikkoja rajoitetusti. Risteilyllä pieni omavastuuosuus.

032 Pudasjärven Sähköalojenammattiosasto ry

Kevätkokous pe 29.3 2019 klo 18 Carunan tiloissa, Sähkötie 2.

Osasto osallistuu Sähköliiton jäsenristeilylle 4.5.5. HelsinkiTallinna. Osasto maksaa 50 % kuluista. Lisätiedot risteilystä puh. 040 582 3483/Seppo Manninen. Ilmoittautuminen heti, paikkoja rajoitetusti. – Toimikunta

036 Kuopion Sähköalantyöntekijät ry

Osasto osallistuu liittoristeilylle la–su 4.5.5. Matkan hintaan kuuluu Sähköliiton järjestämän ohjelman lisäksi hytti, ruoat (su 5.5. aamiainen ja lounas) ja bussikuljetus. Omavastuu 50 %, osasto maksaa 50 %. Sähköliiton luvatessa myös eläkeläisillä on mahdollisuus osallistua risteilylle. Paikkoja rajoitetusti. Paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä. Lisätiedot ja ilmoittautumiset puh. 044 553 9871/Ilpo. – Hallitus

Osaston pilkkikilpailut la 23.3. Julkulan rannassa klo 9–13. Ruokailu Ullan Krouvissa kilpailun jälkeen. Hallitus toivottaa jäsenet perheineen tervetulleiksi kisailemaan. Hallitus

Sääntömääräinen kevätkokous to 25.4.2019 klo 18 osaston toimistolla, Kuopionlahdenkatu 31, käynti Ajurinkadun puolelta. Käsitellään osaston sääntöjen kevätkokoukselle määräämät asiat ja sääntömuutokset. Tervetuloa! – Hallitus

037 Satakunnan Energia-alan ammattilaiset ry

Sääntömääräinen kevätkokous pe 26.4.2019 klo 17, paikkana Jacuzzi, Antinkatu 8, 28100 Pori. Kokouksessa esillä myös sääntömuutosasia. Ilmoittautumiset kokoukseen 18.4. mennessä puh. 044 701 2375. Tervetuloa! Hallitus

038 Naantalin Voimalaitostyöntekijät ry

Sääntömääräinen kevätkokous ravintola Trapissa ke 10.4.2019 klo 18 alkaen. Ruokailu jäsenille kokouksen jälkeen. Lämpimästi tervetuloa!  Hallitus

039 Tietoliikenne- ja Informaatiotekniikka os. 039

Kevätkokous pe 26.4.2019 alkaen klo 17.30, Kiitoradantie 6, rak. 21, 2. krs, 01530 Vantaa. Kokouksessa käsitellään ja päätetään sääntöjen määräämät asiat sekä Sähköalojen ammattiliitto ry:n osaston sääntöihin liittyvä sääntömuutosasia. Kahvitarjoilu ennen kokousta. Tervetuloa kaikki osaston jäsenet! – Hallitus

041 Turun Seudun Sähkötyöntekijät ry

Sääntömääräinen kevätkokous to 11.4.2019 klo 16.30 osaston toimistolla, Brahenkatu 13 A 4, Turku Käsitellään osaston sääntömuutokset sekä muut sääntömääräiset asiat. Kahvi- ja voileipätarjoilu. Tervetuloa mukaan! Hallitus

043 Porvoon Sähkötyöntekijät ry

Kuukausikokoukset vuonna 2019 torstaisin kello 18 alkaen: 28.3. kevätkokous, 24.4., 23.5., 22.8., 26.9., 24.10., 21.11. syyskokous. Paikkana Rakennusliiton ammattiosaston toimisto, Sibeliusbulevardi 36, Porvoo. Tervetuloa, toivotaan runsasta osanottoa!

Jäsenkirjeessä 1/2019 mm. risteilyistä, teatterista ja salivuokrauksesta.

046 Harjavallan Sähköalojentyöntekijät ry

Sääntömääräinen kevätkokous pe 5.4.2019 klo 18 Pirtillä, Keskustie 2, 29200 Harjavalta. Kokouksessa käsitellään sääntöjen sille määräämät ja muut mahdollisesti esille tulevat asiat. Kokouksessa kahvitarjoilu. Tervetuloa! – Hallitus

049 Helsingin Sähköalantyöntekijät ry

Sääntömääräinen kevätkokous to 25.4.2019 klo 17 osaston tiloissa, Hämeentie 5860 C 57, 2 krs., 00500 Helsinki. Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat, edustajiston hyväksymät sääntömuutokset ja muut esille tulevat asiat. Kahvitarjoilu. Tervetuloa! – Hallitus

049 Helsingin Sähköalantyöntekijät ry:n eläkeläisten ja työttömien jaosto

Keilailta Talin keilahallissa ke 17.4. klo 1416. Ilmoittautumiset Kari Nurmelle puh. 0400 959 590. Osasto tarjoaa kahvit ja pullat. Tervetuloa!

Teatteri-ilta pe 10.5. klo 19 KOM-teatterissa, Kapteeninkatu 26, 00140 Helsinki. Omakustannus on 20 €. Teatterikappale on Juha Hurmeen uutuuskomedia Making of Lea. Ilmoittautumiset osaston sähköpostiin toimisto@osasto049.fi. Tervetuloa!

056 Ikaalistenseudun Sähkötyöntekijät ry

Osaston sääntömääräinen kevätkokous la 6.4.2019 klo 10 Kankaanpään työväenyhdistyksen mökillä osoitteessa Rantakuja. Käsitellään osastojen uudet säännöt sekä muut kevätkokoukselle kuuluvat asiat. Kokouksen jälkeen perinteiset pilkkikisat alkavat klo 12. Pilkkikisojen jälkeen ruokailu mökillä. Hallitus

Sähköliiton jäsenristeily la–su 4.–5.5. Silja Europalla. Ammattiosasto tukee matkalle osallistumista maksamalla B-hyttiluokan hytin 85 € tositetta vastaan.  Hallitus

057 Etelä-Pohjanmaan Sähköalantyöntekijäin osasto ry

Kevätkokous osaston tiloissa ma 8.4.2019 klo 18. Kokouksen jälkeen ruokailu.

Muistutamme, että osasto tukee jäseniään osallistumaan Sähköliiton jäsenristeilylle maksamalla kohtuulliset matka- ja hyttikustannukset tositteita vastaan, mielellään hyttiporukan laskut kootusti.

059 Lahden Sähköalantyöntekijät ry

Osaston sääntömääräinen kevätkokous pe 26.4.2019 alkaen klo 18 Saunaklubilla, Saimaankatu 8 (sisäpiha), 15140 Lahti. Käsitellään osaston sääntömuutokset sekä muut sääntömääräiset asiat. Kokouksen jälkeen on ruokailu ja sauna, saunaan omat pyyhkeet mukaan. Tervetuloa mukaan!

Osaston kevätretkelle to–su 23.26.5.2019 Tarttoon Viroon vain muutama paikka jäljellä! Paikkoja voi tiedustella päivystysaikaan osaston numerosta 044 051 0859. Ohjelma: 23.5. Lähtö Lahdesta linja-autolla Marolankadun turistipysäkiltä klo 15.30. Laiva lähtee Helsingistä klo 18.30. 24.5. Aamiainen laivalla. Lähtö Tallinnasta kohti Tartoa klo 9.30. Tutustumisretki A. Le Coq -panimoon klo 1416. Majoittuminen Dorpat Conference Spa -hotelliin.
Ruokailu Ruutikellarissa klo 18. Ruokana kermainen lohikeitto leipäkuoressa, porsaanleike, paistetut perunat, hapankaalia, päivän kakku, vichyvesi ja kahvi/tee. 25.5. Aamiainen hotellilla. Retki Ahhaa-tiedekeskukseen klo 10. Loppupäivä vapaa-aikaa. 26.5. Aamiainen hotellilla. Lähtö Tallinnaan sovitaan paikan päällä. Laiva lähtee Tallinnasta klo 16.30. Laiva saapuu Helsinkiin klo 18.30. Lahdessa ollaan perillä noin klo 21. Hinta on 150 €/hlö. Maksu (käteinen) osaston toimistolle päivystysaikoina 6.5. mennessä. Mahdolliset lisätiedot tulossa myöhemmin osaston toimistolle ja nettisivuille viisysi.sahkoliitto.fi. Myös Pertti Simolalta puh. 040 722 8621 ja Jorma Ilmoniemeltä 040 586 2898 voi tiedustella lisää.
Kaikki osaston jäsenet matkakumppaneineen ovat tervetulleita mukaan!

060 Mikkelin Sähköalantyöntekijät ry

Pilkkikilpailut la 23.3. klo 09 alkaen Heimarissa. Tervetuloa mukaan!

Sääntömääräinen syyskokous pe 29.3.2019 klo 18 Scandic Mikkelissä, Mikonkatu 9. – Hallitus

062 Lohjan Sähköalojen ammattiosasto ry

Sääntömääräinen kevätkokous ke 10.4.2019 klo 18, Metallitupa, Tehtaankatu 9, Lohja. Esillä sääntöjen määräämät asiat sekä sääntömuutosasia. Hallitus kokoontuu klo 17.30. Tervetuloa!  Hallitus

Osaston matka Viron Rakvereen 30.5.2.6. Hinta 100 €/jäsen ja 429 €/avec. Ilmoittautumiset ja lisätiedot Paul Niemi puh. 0400 332 473. Lisätietoa myös osaston sivulta sahko62.sahkoliitto.fi ja Facebook-sivulta.

065 Iisalmen Sähköalantyöntekijät ry

Kevätkokous to 25.4.2019 klo 17 Iisalmen Rossossa. Aloitetaan ruokailulla. Ilmoita tulostasi 23.4. mennessä puh. 040 411 7100/Jarkko.

067 Kokkolan Seudun Sähköalantyöntekijät ry

Osasto järjestää jäsenilleen kevätretken Leville pe–su 12.14.4. Matkan hintaan (50 €) kuuluu bussikuljetukset, yöpymiset Levi Hotel Spassa ja yksi ruokailu. Ilmoittautuminen sähköpostilla sihteeri67@gmail.com tai tekstiviestillä Jarkko Kolppaselle puh. 050 549 8875. Paikat varataan ilmoittautumisjärjestyksessä, paikkoja rajoitetusti. Ilmoittautuminen viimeistään 14.3. Maksutiedon ja viitenumeron saat, kun kaikki paikat on täytetty tai ilmoittautumisaika päättyy.

073 Kurikan Sähköalojen osasto ry

Kevätkokous to 4.4.2019 klo 18 Hotel Kurikassa. Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat. Kokouksen jälkeen ruokailu. Hallitus toivottaa kaikki jäsenet tervetulleiksi!

Sähköliiton risteilylle lähtijät la‒su 4.‒5.5., osasto tukee jäseniään maksamalla kohtuulliset matka- ja hyttikustannukset tositteita vastaan, mielellään hyttiporukan laskut kootusti. Kuittia vastaan rahat takaisin. ‒ Hallitus

076 Vaasan Sähköalantyöntekijät ry

Sääntömääräinen kevätkokous pe 26.4.2019 klo 18 ravintola Frans & Nicolessa, Hovioikeudenpuistikko 18. Kokouksen jälkeen ruokailu ravintolassa. Tervetuloa! ‒ Hallitus

077 Savonlinnan ja Lähiympäristön Sähkömiehet ry os. 077

Sääntömääräinen kevätkokous pidetään pe 26.4.2019 klo 18 alkaen. Paikkana Hotelli Pietari Kylliäinen. Kokouksessa vahvistetaan vuoden 2018 toiminta ja talous. Tervetuloa! Hallitus

080 Heinolan Sähkömiehet Ammattiosasto 80 ry

Ammattiosasto tukee Sähköliiton jäsenristeilylle 4.5.5. osallistuvia 20 €/hlö osallistumistodistusta vastaan. Todistukset voi toimittaa sihteerille henri.tornroos@gmail.com tai puheenjohtajalle antti.erola@lahtienergia.fi

Kevätkokous Drink Bar Bulmerin saunatilassa pe 5.4.2019 klo 18 alkaen. Aiheena mm. sääntömuutosasiat. Tervetuloa!

094 Raahen Sähkömiehet ry

Kevätkokous ti 2.4.2019 klo 19, Ratsukatu 5 E, Raahe. Sääntöjen muutos. Sääntöjen määräämät asiat: tilinpäätös, tili- ja vastuuvapauden myöntäminen, toimintakertomus. Muut esille tulevat asiat. Tervetuloa! – Hallitus

099 Loimaan Sähköalantyöntekijät ry

Kevätkokous ke 3.4. 2019 klo 18 Ravintola Lankossa, Vesikoskenkatu 13, Loimaa. Esillä sääntöjen kevätkokoukselle määräämät asiat. Tervetuloa! – Hallitus

100 Järvenpään Sähköalantyöntekijät ry

Pilkkikisat Kotkan Kaarniemessä la 23.3. Jäälle kello 1015. Majoitus la–su 22.24.3. Mökkeihin miehet, huoneistoihin perheet sekä naiset. Majoittuvat, muistakaa omat makuupussit tai lakanat jne.! Ilmoittaudu 15.3. mennessä sihteeri Petrille puh. 040 311 3491.

Kevätkokous ke 10.4.2019 klo 18 Ravintola Huili, Rantapuisto. Käsitellään sääntöjen määräämät asiat. Ruokailu ja sauna (omat pyyhkeet mukaan). Info puh. 040 311 3491/sihteeri.

101 Ylivieskan Sähköalan osasto ry

Sääntömääräinen kevätkokous pe 5.4.2019 klo 18 alkaen Ylivieskan uimahallin takkahuoneella. Kokouksen jälkeen keilausta ja saunomista. Osanottajille tarjolla iltapalaa ja virvokkeita. Tervetuloa! – Hallitus

104 Saarijärven Sähköalantyöntekijät ry

Kevätkokous Summassaaressa to 4.4.2019 klo 18. Esillä sääntömääräiset asiat. Ruokailu klo 17 alkaen.

105 Vihdin Sähköalantyöntekijät ry

Osaston virkistysmatka suuntautuu tänä vuonna Riikaan to–su 6.9.6. Paikkoja on rajoitetusti, 30 ensimmäiselle. Tiedustelut ja ilmoittautumiset Tomille puh. 040 587 7748.

106 Savon Sähköalantyöntekijät ry

Sääntömääräinen kevätkokous to 21.3.2019 klo 18 Kylpylähotelli Kunnonpaikassa, Jokiharjuntie 3, Vuorela. Kokouksen aluksi ruokailu. Tervetuloa! – Hallitus

108 Nurmeksen Sähköalantyöntekijät ry

Kevätkokous ma 8.4.2019 klo 16 PKS:n toimitiloissa, Välitie 12, Nurmes. Esillä sääntömääräiset ja ajankohtaiset asiat. Pizzatarjoilu. Tervetuloa! – Hallitus

120 Vanhankaupungin Sähkömiehet ry

Kevätkokous pe 3.5.2019 Silja Europalla. Kokoonnutaan Helsinkiin Länsiterminaaliin klo 17 paikkeilla. Paluu la 4.5. klo 16. Sitovat ilmoittautumiset 28.3. mennessä Päiville puh. 050 453 0407.

123 Länsi-Suomen tietoliikennealan ammattilaiset ry

Kevätkokous pe 5.4.2019 klo 18 Härmän kuntokeskuksessa. Kevätkokous- ja muut asiat. Ruokailu kokouksen päätyttyä. Illalla salissa tanssittaa FBI Beat. Tervetuloa! – Hallitus

128 Ekenäs El-arbetare rf

Stadgeenligt vårmöte tis. 2.4.2019 kl. 18 på Motel Marine. Stadgeenliga ärenden. Välkommen! – Styrelsen.

Sääntömääräinen kevätkokous ti 2.4.2019 klo 18 Motel Marinessa. Sääntömääräiset asiat. Tervetuloa! – Hallitus

132 Pietarsaaren sähkötyöväen ammattiosasto - Jakobstads elektriska arbetares fackavdelning ry

Kevätkokous pe 26.4.2019 Sanni’s kök -tiloissa, Solkullavägen 65, 68600 Pietarsaari. Ohjelma: klo 18 kokous, klo 19 sauna ja klo 21 ruokailu. Ilmoittautumiset viimeistään 15.4. puh 050 560 0297 tai 050 390 1480. Saunaan meneviä pyydetään tuomaan oma pyyhe.

136 Hämeen sähkömiehet ry

Kevätkokous ke 10.4.2019 klo 18 Akaassa ravintola Leskirouvassa. Esillä sääntömääräisten asioiden lisäksi uusien sääntöjen hyväksyminen. Ruokailu. Hallitus kokoontuu ke 20.3. klo 18 samassa paikassa.

140 Keski-Karjalan Sähkömiehet ry

Sääntömääräinen kevätkokous Kiteellä kansanopistolla pe 5.4.2019 klo 19. Esillä sääntömääräiset asiat. Kokouksen jälkeen sauna + ruokailu. Tervetuloa! – Hallitus

144 Varkauden Seudun Asennussähkömiehet ry

Jäsenristeilylle halukkaat lähtijät, ilmoittautukaa puheenjohtajalle puh. 040 757 7256. Osasto osallistuu kustannuksiin.

Osaston pilkkikisat la 6.4. Lähtö Toritorpalta klo 8. Tervetuloa!

Osaston kevätkokous pe 12.4.2019 klo 18 alkaen Rossossa. Ruokailu. Tervetuloa!

146 Kannuksen Seudun Sähköalantyöntekijät ry

Kevätkokous ti 9.4. klo 16 Grilli-pizzeria Kannus Cornerissa. Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset ja muut asiat. Osasto tarjoaa ruuan. Tervetuloa! – Hallitus

147 Paimion Sähköalantyöntekijät ry

Sääntömääräinen kevätkokous pe 26.4.2019 alkaen klo 11 Suomen aikaa laivan kokoustilassa. Kevätkokousristeily Tallink Silja Baltic Princessillä. Lähtö Turusta to 25.4. klo 20.15, paluu pe 26.4. klo 19.15. Majoitus 2 henkilöä B-luokan hyteissä. Satamassa oltava puoli tuntia ennen lähtöä. Varausnumero 60182242. Risteilyohjelma: to 25.4. klo 20.15 laiva lähtee Turusta, klo 21 tervetuliaissnuubit Iskelmäbaarissa. Pe 26.4. alkaen klo 8.10 Suomen aikaa aamiainen Grande Buffetissa, klo 11 kevätkokous laivan kokoustiloissa, klo 14 lounas Grande Buffetissa, klo 19.15 laiva saapuu Turkuun. Sitovat ilmoittautumiset viimeistään to 28.3. Rami Rajalalle puh. 0440 721 821, ramppu69@gmail.com tai Jarmo Tuomaalalle puh. 040 503 1285 jarmo.tuomaala@kolumbus.fi. Huom! peruuttamattomat matkat aiheuttavat osastolle täydet kustannukset. Matka edellyttää kokoukseen osallistumista. Matkat satamaan omalla kustannuksella. – Hallitus

154 Pogostan Sähköalantyöntekijät ry

Osaston sääntömääräinen kevätkokous to 5.4.2019 klo 18 alkaen PKS-toimistolla, Pajatie 6, Ilomantsi. Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat.
Tervetuloa! – Hallitus

Vietämme perinteiset pilkkikilpailut la 13.4. klo 10. Jos ei jäätä ole, pidetään onkikilpailu. Pilkit ja onget mukaan. Kokoonnumme Ilomantsin Nesteen parkkipaikalle, josta siirrymme kohteeseen. Paistamme makkarat ja palkitsemme parhaat pilkkisaaliit. Tervetuloa!

155 Hissimiehet ry

Kevätkokous la 6.4.2019. Sähköliiton teollisuus- ja erityisalojen ajankohtaispäivien ohessa Silja Europalla. Ilmoittaudu mukaan 4.3. mennessä Sähköliittoon Tarja Topparille ja varmista paikkasi. Hallitus kokoontuu klo 18, ja yleiskokous alkaa klo 18.30. Esillä sääntömääräiset asiat. Tervetuloa!

166 Vaasan Sähkömiehet ry

Sääntömääräinen kevätkokous pe 12.4.2019 klo 18 osaston toimitilassa, Ay-keskus, Hovioikeudenpuistikko 18, sisäpiha. Kokouksessa käsitellään osaston sääntöjen mukaiset kevätkokousasiat ja lisäksi Sähköliiton sääntöjen muutokset. Kokouksen jälkeen illallinen. Osallistujille pieni lahja ja matkalahjakortin arvonta. Tervetuloa! – Hallitus
Stadgeenligt vårmöte fre. den 12.4.2019 kl 18 i avdelningens utrymmen på Hovrättsesplanaden 18. På mötet behandlas stadgeenliga vårmötesärenden samt Elförbundets regeländringar. Efter mötet kvällsbit. Till deltagarna utdelas en liten gåva och ett presentkort på en resa utlottas. Välkomna!
– Styrelsen

167 Tietoliikenne- ja informaatiotekniikka osasto 167 ry

Sääntömääräinen kevätkokous pe 26.4.2019 klo 17, Technopolis, Reykjavik-kokoustilat, Sepänkatu 20, 90100 Oulu. Kevätkokouksessa esillä sääntömääräiset asiat, sääntömuutosesitykset, muut mahdolliset asiat. Kokouksen jälkeen ruokailemme ja saunomme. Ilmoittautumiset 19.4. mennessä kotisivuilta http://osasto167.nettisivut.fi/tapahtumat/ osiossa olevalla lomakkeella. Tervetuloa! – Hallitus

177 Kiskoliikenteen sähkö-, tietoliikenne- ja turvalaiteammattilaiset ry

Kevätkokous la 23.3.2019 klo 16, Hotelli Scandic Turku, Eerikinkatu 28–30, Turku. Osallistuville on tarjolla kokouksen jälkeen illallinen ja majoitus yhdeksi yöksi 23.–24.3 kahden hengen huoneessa. Yhden hengen huoneen lisähinta on 17 €. Osaston jäseniltä peritään 20 € ilmoittautumismaksu, joka palautetaan kokouksen yhteydessä. Jos osallistut pelkästään kokoukseen, ei ilmoittautumismaksua peritä. Puolisolta hinta on 90 €, joka sisältää hotellimajoituksen ja illallisen. Eläkeläiset ovat myös tervetulleita kokoukseen. Kokouksessa käsitellään osaston sääntöjen 7 §:n määräämät asiat ja myös esitys osaston sääntömuutoksesta. Pyydämme ystävällisesti vapaaehtoista ilmoittautumista osallistumisestasi kevätkokoukseen. Näin pystymme paremmin varmistamaan oikean määrän tarjoilua. Ilmoittautumatta jättäminen ei estä kokoukseen osallistumista. Ilmoittautumiset suoraan sähköpostilla osaston toimitsijalle jukka.parviainen50@gmail.com. – Hallitus

178 Siilinjärven Sähköalantyöntekijät ry

Sääntömääräinen kevätkokous pe 5.4.2019 kylpylähotelli Rauhalahdessa, Katiskaniementie 8, 70700 Kuopio. Kokous alkaa kello 18, ja sen jälkeen on ruokailu ja sauna. Kokouksessa esillä osaston sääntömuutos sekä uuden sihteerin valinta. Tervetuloa! – Hallitus

182 Teollisuuden Sähköalojen Työntekijät ry

Sääntömääräinen kevätkokous pe 12.4.2019 klo 18 Pasilan Saunatilat Oy:n sauna- ja kokoustiloissa, Esterinportti 2 (7. krs, sisäänkäynti K-Marketin vierestä). Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat. Kokouksen jälkeen ruokailu, sauna & illanviettoa. Tervetuloa!

184 Järvi-Savon Sähköalojentyöntekijät ry

Kevätkokous Mikkelissä hotelli Vaakunassa pe 5.4.2019 klo 18 alkaen. Käsitellään sääntöjen määräämät asiat ja osaston sääntömuutokset sekä kevään virkistystoimintaa. Kokouksen jälkeen ruokailu. Sähköliiton puheenjohtaja Sauli Väntti osallistuu kokoukseen. Ilmoittautumista toivotaan 27.3. mennessä sähköpostilla kari.halinen@elvera.fi. Tervetuloa! – Hallitus

Osasto tukee jäsenten osallistumista Sähköliiton jäsenristeilylle 4.–5.5. Rahastonhoitaja hyvittää kuittia vastaan henkilön tai ryhmän osuuden matkan hinnasta sekä kuljetuksen Matkapoikien liityntäkuljetuksella.

Osasto tukee ensi kertaa Kaarniemessä lomailevia viikonloppuloman hinnalla (varatun määrärahan puitteissa). Kysy lisää sihteeri K. Haliselta.

185 Satakunnan Puhelin- ja Tietoliikennetyöntekijät Ry. os.185

Sääntömääräinen kevätkokous to 11.4.2019 klo 17 Ravintola Amadossa, Keskusaukio 2, Pori. Asialistalla kevätkokousasiat ja keskustelua ammattiosastomme toiminnan lopettamisesta. Kokouksen yhteydessä nautimme kahvit suolaisen palan kanssa. Tervetuloa keskustelemaan yhteisistä asioista! – Hallitus

Päivitetty 15.3.2019