Yhteiskilpailutuksemme kotitoimiston kalusteista päättyy kuun lopussa!

Muistathan, että sinulla on vajaa viikko aikaa ilmoittautua mukaan kodin toimistokalusteiden Porukka-yhteiskilpailutukseemme. Sähköliiton jäsenenä sinulla on mahdollisuus hankkia kotiisi esimerkiksi sähkösäätöinen pöytä ja laadukas työtuoli talouden paperihommia varten tai vaikka perheen koululaisten käyttöön.

Täytä ilmoittautumislomake, niin olet mukana kilpailutuksessa mutta et sitoudu mihinkään. Valitse lomakkeen tarjoamista valmiista vaihtoehdoista, millaisten kalusteiden hankkimisesta olet kiinnostunut. Voit ruksata vaikka kaikki! Muu toivomasi toimistokaluste -kenttään voit kirjoittaa, millaisista muista kotitoimiston kalusteista olisit kiinnostunut.

Kalustetoimittajat tekevät tarjouksen lähettämällä joulukuun alussa alennusprosentin ja alennukseen oikeuttavan Porukassa-kampanjakoodin ilmoittautuneiden sähköpostiin. Koodi käy sekä verkkokaupassa että myymälässä, ja se on voimassa vuoden loppuun asti.

Yhteiskilpailutus päättyy tiistaina 30. marraskuuta kello 12.