Vuoden 2021 lomat nyt varattavissa

Sähköliiton lomapaikkojen vuoden 2021 varausjärjestelmä on avautunut! Varattavissa on Kotkan Kaarniemen neljä perhehuoneistoa ja kaksi hirsimökkiä sekä lomaosakkeet Saariselällä, Sallassa, Tahkolla, Tampereella, Vierumäellä, Vuokatissa tai Villa Andropoffissa Pärnun lähellä Virossa. Kaaniemestä voit varata myös kokoustilan.

Linkit varausjärjestelmään löydät Omat lomapaikat, joissa viihtyy -osiosta. Muista tarkastaa, että teet varauksen oikean vuoden kalenterissa, sillä myös tämän vuoden lomia voi vielä varata.

Ensimmäisenä ehtinyt varmistaa lomansa maksamalla varauksen verkkopankissa tai luottokorttimaksuna heti varaamisen yhteydessä. Varaus tulee voimaan hyväksytyn maksusuorituksen jälkeen, ja saat siitä vahvistuksen sähköpostiisi tai puhelimeesi. Varaus ei ole voimassa, jos maksutapahtuma epäonnistuu.

Varatun loman voi peruuttaa vain lääkärintodistuksella, ja silloin maksu palautetaan.

Jos sinulla ei ole nettiä tai verkkopankkitunnuksia käytössäsi ja haluat varata loman, ole yhteydessä toimistotyöntekijä Teija Niemenmaahan puh. 050 371 8961. Kaarniemen varauksissa voit ottaa yhteyttä myös aluevalvoja Tapio Haikkaan puh. 0440 557 841.