Volttipäivät: Osaston omat kyvyt lauteilla vahvistettuna XL-tason koomikolla

Casey Bloom
Casey Bloomin kokoonpano, Mikko Hyvönen oikealla. Kuva: Petteri Vilkki

Viime kesältä koronaviruspandemian takia peruuntuneet Sähköliiton Volttipäivät järjestetään tänä vuonna heinä-elokuun taitteessa Helsingissä. Moni asia on samoin kuin viime vuoden järjestelyissä: järjestäjänä toimii Helsingin Sähköalantyöntekijät ry, ja kolmipäiväisen tapahtuman keskuspaikkana toimii Original Sokos Hotel Presidentti.

Järjestävä osasto on onnekkaan omavarainen, mitä esiintyjiin tulee. Tapahtuman iltajuhlassa lauantaina 31. heinäkuuta juontajana toimii vloggaajanakin tunnettu sähköasentaja Henri "Henkka" Lindeman, ja Casey Bloom -bändinsä lavalle tuo sähköasentaja Mikko Hyvönen, joka soittaa koskettimia ja laulaa taustoja. Henkan vlogin löydät YouTubesta ja jutun Mikosta ja bändistä Vasama 7/2019:stä.

Perjantaista 30. heinäkuuta sunnuntaihin 1. elokuuta kestävät Volttipäivät alkavat perjantai-illan saaristoristeilyllä. Lauantai on täynnä tapahtumia: liiton keilausmestaruus ratkeaa Ruusulan keilahallissa, ja hotellin Adjutantti-ravintolassa on keskustelutilaisuus. Iltajuhla alkaa hotellilla kello 19. Osaston omien kykyjen lisäksi juhlassa viihdyttää Suomen kovakuntoisimmaksi koomikoksi mainittu stand up -koomikko XL Sami.

Majoitus Presidentistä kannattaa varata nyt! Sen teet kätevästi Sokos Hotelsin oman myyntipalvelun kautta puh. 0300 870 000. Muista varaustunnus BVoltti2021.

Volttipäivien ohjelma ja muut tiedot päivittyvät tapahtuman omille sivuille.