Volttipäivät: Majoitus ja illalliskortit varattavissa 15.2. alkaen

Sähköliiton perinteiset Volttipäivät vietetään Porin Yyterissä 1.‒3. heinäkuuta. Majoitusta ja lauantai-illan illalliskortteja kannattaa ryhtyä varaamaan heti, kun mahdollista. Varauksia aletaan ottaa vastaan 15. helmikuuta lähtien.

Virkistyshotelli Yyterin huoneet tulee varata suoraan hotellista ja muistaa mainita koodi VOLTTI. Varauksen voit tehdä sähköpostitse osoitteeseen myynti@virkistyshotelli.fi tai puhelimitse numeroon puh. 02 628 5300. Tällä hetkellä hotelli on koronatilanteen takia suljettu, joten vielä kannattaa malttaa mielensä.

Huonevarauksia voivat tehdä niin yksittäiset jäsenet kuin osastotkin. Volttipäivät-huoneita ei voi varata netistä tai varausjärjestelmistä.

Varattavat huonetyypit hintoineen ovat:

• 150 €/vrk/2 hh
  • 140 €/vrk/1 hh
  • 184 €/perhepaketti (2 aikuista + 1‒2 lasta 4‒14 v)/vrk

Huonehintaan sisältyy aamiainen, kylpylän ja kuntosalin käyttö, ilmainen parkkipaikka ja wifi.

Heinäkuun ensimmäisen viikonlopun ohjelma on myös julkaistu, ja se tarkentuu helmikuun aikana.

Perjantaina 1. heinäkuuta huoneet saa kello 15 alkaen, ja illalla voi ruokailla kello 19 alkaen Meriravintolassa. Lauantaina on vuorossa paneelikeskustelu kello 12 ja iltajuhla kello 19. Ravintolassa soittaa porilainen bilebändi Selim P. 58 euron hintaiset illalliskortit varataan järjestävän osaston puheenjohtajalta Raimo Härmältä 15. helmikuuta lähtien numerosta 044 059 2448.

Sunnuntaina huoneiden luovutus on kello 12.

Virallisen ohjelman välissä on mahdollisuus viettää rantaelämää, pelata golfia tai padelia, käydä elämyspuistossa, tehdä linturetki. Yyterin hiekkaranta ja meri tarjoavat ikimuistoisen viikonlopun!