Volttipäivät 2019, Valkeakoski

Volttipaivat
Kuva: Tuomo Salonen

27.7.2019 Valkeakosken Työväen Musiikkitapahtuma

Volttipäivät 2019 järjestetään Valkeakoskella, Työväen musiikkitapahtuman (25.–28.7.2019) yhteydessä. Itse Volttipäivät sijoittuvat lauantaille 27.7.2019. Järjestelyistä vastaavat yhdessä Valkeakosken Sähköalantyöntekijät ry sekä Sähköliitto. Työväen musiikkitapahtuman oman ohjelman lisäksi sähköliittolaisille on tiedossa yhteinen Volttipäivä-ruokailu ohjelmineen sekä tapahtuma-alueelta löytyvä oma teltta/infopiste.

Lauantain liput maksavat sähköliittolaisille 45 ja seuralaisille 55 euroa. Jos haluat osallistua koko nelipäiväiseen Työväen Musiikkitapahtumaan, lipun hinta on 75, seuralaiselta 85 euroa. Sekä yhden että neljän päivän liput kannattaa ostaa sähköliittolaisille avatusta nettikaupasta www.valmu.com/liput/sahkoliitto, jolloin saat ne normaalilippuja edullisemmin ja lippuihin sisältyy lauantain ruokailu. Lippuasioissa palvelee myös osoite liput@valmu.com ja numero 040 525 7177. Muista mainita, että olet Sähköliiton jäsen!

Sähköliittolaisten majoituskiintiö on varattu Sokos Hotel Ilveksestä Tampereelta. Yhden yön hinta 27. – 28.7.2019 on:

• 1 hh 123 €/vrk
  • 2 hh 143 € /vrk

Majoitusvarauksen voi tehdä suoraan hotelliin tai Sokos Hotellien myyntipalveluun soittamalla numeroon 020 1234 600. Yli 11 henkilön ryhmävaraukset voi tehdä numerosta 020 1234 630. Varausta tehdessä voi mainita varaustunnuksen Volttipäivät. Varaus maksetaan hotelliin käteisellä, pankki- tai luottokortilla. Kiintiö on varattuna hotellissa 20.6.2019 asti. Liitto järjestää päivän aikana yhteiskuljetuksia Tampereelta Valkeakoskelle ja takaisin. Myös julkisen liikenteen busseilla pääsee kätevästi tapahtuma-alueen läheisyyteen, jos yhteiskuljetukset eivät sovi aikatauluihin.

Lisätietoja tapahtumasta päivitetään Volttipäiväsivuille!