Vielä viikko hakuaikaa työehto/järjestöasiantuntijaksemme

Tunnetko sähköalaa, työehto- ja järjestötoimintaa työlainsäädäntöä ja jäsenhankintatyötä? Hae siis meillä Sähköliitossa avoinna olevaa työehto/järjestöasiantuntijan paikkaa Helsingissä. Hakuaikaa on 16. tammikuuta saakka.

Työehto/järjestöasiantuntijan tehtävänä on työehtoihin ja työehtosopimuksiin liittyvän neuvonnan antaminen ja erimielisyysasioiden ratkaiseminen. Lisäksi tehtävään sisältyy järjestämis- ja järjestötyö, viranomaisyhteydet ja tehtäväsisältöön liittyvä kouluttaminen.

Tehtävään valittavalta odotamme sähköalan, työehtosopimus- ja järjestötoiminnan, työlainsäädännön sekä jäsenhankintatyön tuntemusta, sujuvaa suullista ja kirjallista ilmaisutaitoa sekä yhteistyökykyä. Eduksi katsomme ay-liikkeen luottamustehtävissä toimimisen ja kielitaidon. Tehtävä edellyttää matkustamista.

Tarjoamme kiinnostavan, itsenäisen ja monipuolisen työn, josta maksetaan SAK:n toimitsijoiden työehtosopimuksen mukainen palkka työsuhde-etuineen.

Vapaamuotoiset hakemukset, joita ei palauteta, pyydämme toimittamaan Sähköliittoon 16.1.2018 klo 16.00 mennessä osoitteella Sähköliitto, Hannu Luukkonen, PL 747, 33101 Tampere (kuoreen merkintä Työehto- ja järjestöasiantuntija) tai sähköpostilla hannu.luukkonen@sahkoliitto.fi

Valittavan henkilön tulee ottaa tehtävä vastaan viimeistään huhtikuun alussa tai sopimuksen mukaan.