Varaa paikkasi Volttipäivien tapahtumista sähköpostilla

Helsingin siluettikuva
Kuva: Mikael Rantalainen

Heinä-elokuun vaihteen Volttipäivien ohjelma alkaa täsmentyä, ja Helsinkiin lähtevien kannattaa nyt muistaa sähköpostiosoite volttipaivat2020@gmail.com. Sitä kautta onnistuu ilmoittautuminen viikonlopun tapahtumiin: perjantai-illan saaristoristeilylle sekä lauantain keilailukisaan ja iltajuhlaan. Osoitteessa on vuoden takainen vuosiluku, koska tapahtuma siirtyi koronaepidemian takia viime kesältä vuoden päähän.

Ohjelman ja muut tärkeät tiedot löytyvät Volttipäivien omilta nettisivuilta

Keilakisa on siirretty Talin keilahalliin, ja Sähköliiton mestariksi voi pyrkiä omilla tai hallista vuokratuilla välineillä.

Lauantaipäivän keskustelutilaisuuden aihe pyörii todennäköisesti erityisen ajankohtaisen työehtosopimustoiminnan ympärillä. Tilaisuus on maksuton, ja tarjolla on salaattibuffet.

Helsingin Sähköalantyöntekijät ry:n järjestämät Volttipäivät vietetään 30.7.‒1.8. Helsingissä pääpaikkanaan Original Sokos Hotel Presidentti. Volttipäivien majoittumismahdollisuuksista löydät tietoa ja ohjeita tapahtuman omilta sivuilta.