Vapaiden valtakunta lanseerasi oman sovelluksen

Vapaiden valtakunta -sovellus

Vapaiden valtakunta -kampanja on julkaissut oman maksuttoman älypuhelinsovelluksen, jolla liityt kampanjan tukijaksi ja pääset seuraamaan sen kuulumisia. Sovellus löytyy Google Play- ja AppStore-kaupoista nimellä Ääni vapaudelle.

Ääni vapaudelle -sovelluksen käyttäminen vaatii rekisteröitymistä. Vaikka olisitkin jo liittynyt Vapaiden valtakunnan tukijaksi, kampanjan verkkosivulla luomasi tunnukset eivät toimi sovelluksessa. Jos olet jo tukija, käytä rekisteröityessäsi kuitenkin samaa sähköpostiosoitetta kuin tukijaksi liittyessäsi.

Rekisteröitymisen jälkeen näet heti kampanjan tukijoiden määrän reaaliajassa sekä kampanjakuulumisia. Sovellus on hyvä apu, kun haluat kutsua uusia tukijoita mukaan kampanjaan: sovelluksesta löytyy työelämäkysely, jonka avulla voit aloittaa keskustelun työelämään liittyvistä aiheista.

Vapaiden valtakunta on työtä tekevien ääniliike, joka haluaa kasvattaa äänestysaktiivisuutta ja nostaa työelämäkysymyksiä eduskuntavaalikeskusteluihin.