Valtakunnallinen nuorisotapahtuma, Vantaa

30.‒31.10.2021 Sokos Hotel Flamingo, Vantaa

Hei nuori tai uusi Sähköliiton jäsen! Nyt sinulla on mahdollisuus tutustua Sähköliiton toimintaan ja nähdä muita alan ammattilaisia rennoissa merkeissä. Tapahtuma on sinulle maksuton, eli matkat, ruoat ja yöpymisen maksaa Sähköliitto.

Lauantaina aloitamme kello 10.00 lyhyellä kurssin läpikäymisellä ja esittäytymisen merkeissä. Tämän jälkeen Sähköliiton puheenjohtaja Sauli Väntti pitää ajankohtauskatsauksen Sähköliitosta. Kello 11.30 meille saapuu Sähköliiton suurimman ammattiosaston Helsingin Sähköalantyöntekijät (049) väkeä esittelemään omaa ammattiosastoaan ja mitä kaikkea heillä on vireillä tällä hetkellä. Tämän jälkeen menemme maittavalle lounaalle yhdessä.

Kello 12.45 meille saapuu Sähköliiton järjestöasiantuntija Juha Jumisko kertomaan Sähköliiton toiminnasta. Välissä kahvit kello 14.00 ja koulutus osuus päättyy klo 16 mennessä, jonka jälkeen suuntaamme bussilla katsomaan huippulätkää Nordikselle, missä HIFK-Ilves kohtaavat kello 17.00 alkaen. Matsin jälkeen vielä jälkipelit Flamingon ravintolassa.

Sunnuntaina aloitamme raikkaasti koulutuksen merkeissä kello 9.00, joka kestää kello 11.30 asti. Tämän jälkeen vielä täytellään matkalaskut kuntoon ja mennään lounaalle. Kurssi päättyy noin klo 12.30.

Kurssin vetäjänä toimii järjestöasiantuntija Ari Wigelius, jolta saat lisätietoja kurssista. Ota yhteyttä rohkeasti puhelimitse 050 68 298 tai ari.wigelius@sahkoliitto.fi. Myös WhastAppin tai Signalin kautta voi kysellä.

Hakuaika päättyy 15.10.2021. Ilmoittaudu lomakkeella tai tarja.toppari@sahkoliitto.fi tai puh. 050 409 8469.