Vaalituen hakuaikaa jatkettu kesäkuun loppuun

Kuntavaalit siirtyvät koronatilanteen takia kesäkuulle. Uusi vaalipäivä on sunnuntai 13. kesäkuuta.

Sähköliittolaiset kuntavaaliehdokkaat voivat hakea liitolta vaalitukea, ja vaalien siirtyminen kahdella kuukaudella merkitsee myös sitä, että tuen hakuaika jatkuu 30. kesäkuuta saakka.

Tee vapaamuotoinen hakemus ja siihen lyhyt selvitys kulujen laadusta, skannaa tai kuvaa tositteet äläkä unohda tilinumeroa. Lähetä ne kaikki sähköisesti järjestöasiantuntija Kaisa Järvensivulle kaisa.jarvensivu@sahkoliitto.fi tai postitse osoitteella Sähköalojen ammattiliitto ry, Kaisa Järvensivu, PL 747, 33101 Tampere.

Tositteiden pitää koskea selvästi todennettavaa kulua, kuten mainoksen painatuslaskua, laskua lehti-ilmoituksesta tai muuta vastaavaa kulua, josta on virallinen tosite. Liitto ei maksa esimerkiksi itse tehtyä matkalaskua.

Ehdokkaana voit saada tukea enintään 200 euroa. Jos saapuneiden hakemusten määrä ylittää tukeen varatun 8 500 euroa, summa jaetaan suhteellisesti hakijoiden kesken. Hakemuksesi loppusumma voi ylittää enimmäissumman, mutta liitto maksaa tukea maksimissaan 200 euroa. Jos hakemuksesi loppusumma jää alle 200 euron, sinulle maksetaan toimittamiesi tositteiden mukainen summa.