Uusi toiminto käyttöön: viesti kassan käsittelijöiden kanssa tietoturvallisesti

Sähköalojen työttömyyskassan sähköinen asiointi on laajentunut uudella viestintätoiminnolla. Se tarkoittaa, että voit lähettää viestejä työttömyyskassan käsittelijöille ja vastaanottaa heiltä viestejä tietoturvallisessa ympäristössä. Sähköpostitse kassa vastaa vain virkatahojen lähettämiin yleisluontoisiin kysymyksiin.

Viestintätoiminnon kautta lähetettyihin kysymyksiin vastataan mahdollisimman nopeasti, viimeistään viiden työpäivän kuluessa viestin saapumisesta.

Sähköiseen asiointiin kirjautuminen vaatii vahvaa tunnistautumista. Siksi kirjautuminen tapahtuu Suomi.fi-palvelun kautta joko pankkitunnuksilla, mobiilivarmenteella tai varmennekortilla. Löydät viestintätoiminnon sisään kirjauduttuasi.

Sähköinen asiointi palvelee muuten kassan jäseniä vuorokauden kaikkina aikoina maksuttomasti. Kassan puhelinpalvelu numerossa 03 252 0300 on avoinna maanantaina ja keskiviikkona kello 9–15 ja perjantaina kello 9–12.