Työsuojelupäivät, Hämeenlinna

28.‒29.10.2022 Scandic Aulanko, Hämeenlinna

Työsuojelupäivät on kaikille työsuojeluvaltuutetuille ja luottamusmiehille suunnattu tilaisuus tietojen päivittämiseen, oppimiseen ja verkostoitumiseen muiden kanssa. Tapahtuma tarjoaa työsuojeluun uutta ja ajankohtaista näkökulmaa sopimusalasta riippumatta. Saat valmiuksia oman työpaikkasi työsuojelun kehittämiseen, sekä kuulet muiden työpaikkojen käytäntöjä ja puheenvuoroja.

Perjantaina perehdytään vaarojen arviointiin osana työpaikan turvallisuuden kehittämistä ja turvallisuusjohtamista. Päivä sisältää käytännönläheisiä harjoituksia ja niiden yhteisen purun. Tavoitteena on, että osallistuja kykenee viemään läpi perustasoisen vaarojen arviointikierroksen työpaikallaan. Päivän aikana on myös mahdollista harjoitella vaarojen tunnistamista virtuaalitodellisuudessa. Aikataulusyistä emme voi taata kaikille osallistujille mahdollisuutta harjoitteluun VR-laseilla virtuaalitodellisuudessa, jonka johdosta harjoitteisiin mennään ilmoittautumisjärjestyksessä. Päivän aikana VR-laseilla ehtii harjoittelemaan noin 20-30 henkilöä. Yksilöllisen virtuaaliharjoituksen aikana opetus jatkuu muille luokkahuoneessa normaalisti. Lauantaina on liiton oma päivä ja sen sisältö tarkentuu vasta lähempänä ajankohtaa.

Tapahtuma alkaa perjantaina aamupäivällä ja päättyy lauantaina iltapäivällä. Tämä koulutustilaisuus järjestetään samansisältöisenä syyskuun viimeisenä viikonloppuna myös Oulussa, voit itse valita kumpaan osallistut. Matkakulut korvataan lähimpään.

Hakuaikaa jatkettu 14.10.2022 saakka! Ilmoittaudu lomakkeella tai tarja.toppari@sahkoliitto.fi tai puh. 050 409 8469.