Työelämän digitaidoissa hiomista? Valitse mieluisesi moduulit maksuttomasta opintokokonaisuudesta

Työväen Sivistysliitto TSL ja TJS Opintokeskus ovat yhdessä hanketta rahoittavan Jatkuvan oppimisen ja työllisyyden palvelukeskus Jotpan kanssa toteuttaneet maksuttoman Työelämän digitaidot jatkuvana oppimisena -koulutuskokonaisuuden. Koulutus sopii kaikille ammattiliittojen jäsenille, jotka haluavat kehittää työelämän digitaitojaan. Etenkin luottamushenkilöiden on hyvä päivittää digiosaamistaan.

Digitaitoja opiskellaan itsenäisesti mutta ohjatusti verkko-oppimisympäristössä; tarjolla on yhteisstartteja sekä henkilökohtaista ohjausta opintojen suunnittelukeskustelujen muodossa.

Opintokokonaisuus on auki ensi vuoden loppuun saakka. Siihen kuuluu yhdeksän digiopintomoduulia, joista voit valita aloitusmoduulin jälkeen vapaasti ja jotka ovat laajuudeltaan 2,5 opintopistettä. Valinnaiset moduulit ovat:

• Perusdigitaidot työssä
  • Tiedonhakutaidot ja tietoturva
  • Monilukutaito
  • Yhteisöllinen toiminta verkossa
  • Yhteisöllinen media ja ammatilliset verkostot
  • Kirjoittamisen taidot
  • Kansalaisen digitoiminta
  • Mobiilityöskentely
  • Tekoäly ja työelämän digitaalisten osaamistarpeiden ennakointi

Lue lisää ja ilmoittaudu TSL:n sivuilla. Aloittaa voit omaan tahtiisi.