Turvan ystävänpäiväkampanjassa lisäetuja Sähköliiton jäsenille

Tulevan ystävänpäivän kunniaksi Turva tarjoaa henkilövakuutuksia puoleen hintaan. Alennus koskee 14. helmikuuta alkavia uusia yksityishenkilön vakuutuksia, ja sen saa ensimmäisen vuoden maksusta.

Muistathan, että Sähköliitto on jo ottanut työikäisille jäsenilleen Turvasta matkustajavakuutuksen, joten sellaista työikäisen jäsenen ei enää tarvitse hankkia. Liiton eläkeläis- ja oppilasjäsenet eivät ole tämän vakuutuksen piirissä, ja heille Turva tarjoaa jatkuvaa matkustajavakuutusta kampanjan ajan tavallistakin edullisemmin, puoleen hintaan ensimmäiseksi vuodeksi.

Kaikki Sähköliiton jäsenet saavat tavallisesti Turvan henkilökohtaisista täysajan tapaturmavakuutuksista 15 prosentin lisäalennuksen ensimmäiselle vuodelle. Ystävänpäiväkampanjan ajan alennus on huimat 50 prosenttia ensimmäisen vuoden maksusta.

Alennuksen voi lisäksi saada muun muassa lapsivakuutuksesta ja sen varauksesta, lapsen tapaturmavakuutuksesta tai aikuisen sairauskuluvakuutuksesta.

Tutustu kampanjaan tarkemmin ja jätä yhteydenottopyyntö täällä.