Tulevaisuus tänään: Varaa viisiminuuttinen Saulilta, Annikalta, Heidiltä, Jarkolta...

Mistä olet aina halunnut keskustella liittopomon kanssa? Nyt siihen on mahdollisuus Tulevaisuus tänään -tapahtumassa lauantaina 5. lokakuuta Helsingissä.

Liittopomoa lainataksesi klikkaa itsesi tänne ja valitse kuvaa klikkaamalla kahdeksasta ay-johtajasta se, jolle sinulla on asiaa. Näin saat varattua itsellesi viiden minuutin keskusteluajan aikavälille 11.30–12.15 juuri toivomasi henkilön kanssa. Saat vahvistuksen puhelimeesi heti ajanvarauksen jälkeen. Lisäksi saat vielä erillisen vahvistuspyynnön tapahtuma-aamuna.

Juttutuokioihin ovat varattavissa Sähköliiton puheenjohtajan Sauli Väntin lisäksi SAK:n puheenjohtaja Jarkko Eloranta, SAK:n hallituksen varapuheenjohtaja Matti Huutola, Teollisuusliiton 1. varapuheenjohtaja Turja Lehtonen, JHL:n puheenjohtaja Päivi Niemi-Laine, PAUn puheenjohtaja Heidi Nieminen, PAMin puheenjohtaja Annika Rönni-Sällinen ja PAMin edunvalvontajohtaja Jaana Ylitalo.

Puheenaiheet saat valita vapaasti, mutta yksittäisiin työsuhdeongelmiin ei näissä keskusteluissa ehditä perehtyä.

Jos joudut peruuttamaan ajan, lähetä viesti osoitteeseen webmaster@sak.fi.

Tulevaisuus tänään -keskustelutapahtuma pidetään Helsinki Congress Paasitornissa. Katso tapahtuman ohjelma ja muut tiedot täältä.