Tilauskanavat viimeisiä päiviä auki

Syksy etenee, ja pian päättyy myös Sähköliiton sopimusalajäsenten kalenterin sekä eläkeläisjäsenten Vasaman tilausmahdollisuus ensi vuodeksi. Kaikki kanavat sulkeutuvat sunnuntain 1. marraskuuta jälkeen. Hoida siis asia kuntoon saman tien!

Sopimusalajäsenille tarkoitetun kalenterin voit tilata joko netissä tai tekstarilla. Kirjaudu sähköiseen asiointiin jäsennumerollasi ja salasanallasi, niin löydät Tilaa kalenteri -painikkeen avautuvasta jäsennäkymästäsi. Klikkaa sitä, niin tilaus on voimassa. Painikkeen alle tulee maininta Tilattu ja päivämäärä, jolloin teit tilauksen.

Jos et ole aiemmin kirjautunut sähköiseen asiointiin, ohjeet löydät palvelun etusivulta.

Tekstarilla tilaat kalenterin kirjoittamalla viestikenttään kirjaimen B ja jäsennumerosi ja lähettämällä sen numeroon 040 480 0300. Viestissä tulee olla välilyönti kirjaimen ja numeron välissä. Saat kuittauksen kiitosviestinä puhelimeesi.

Eläkeläisjäsenten vuoden 2021 Vasama-vuosikerran tilaus onnistuu lähettämällä tekstiviestillä kirjain A ja jäsennumerosi numeroon 040 480 0300. Muista välilyönti kirjaimen ja numeron välissä! Saat kuittauksen kiitosviestinä puhelimeesi. Tilaus on tärkeää tehdä tekstarilla, jotta se kirjautuu ensi vuoden tilauksiin!

Tekstareitten lähettäminen maksaa liittymäsopimuksesi mukaisen normaalin tekstiviestin hinnan.