Tilaa tekstarilla jäsenkalenteri ja eläkeläisten Vasama!

Sähköliiton sopimusalajäsenten kalenteri ja eläkeläisjäsenten Vasama vuodeksi 2021 ovat jälleen tilattavissa, kätevästi tekstarilla.

Jäsenkalenteri on tarkoitettu vain sopimusalajäsenille, eivätkä oppilas- tai eläkeläisjäsenet voi tilata sitä.

Eläkeläisjäsenet saavat Vasama-lehden maksutta, mutta heidän tulee tilata se vuodeksi kerrallaan. Sopimusalajäsenet saavat lehden automaattisesti, eikä heidän tarvitse tilata sitä erikseen. Oppilasjäsenille lähetetään tekstarikysely, johon vastaamalla lehden voi tilata.

Eläkeläisjäsen, näin tilaat Vasaman ensi vuodeksi:

• Kirjoita tekstiviestiin kirjain A ja jäsennumerosi. Muista välilyönti kirjaimen ja numeron välissä. Esimerkkiviesti: A 12345
  • Lähetä tekstiviesti numeroon 040 480 0300. Saat kuittauksen kiitosviestinä puhelimeesi.
  • Mikäli jokin meni viestin lähetyksessä vikaan, saat virheviestin, joka kehottaa sinua lähettämään viestin uudelleen annettujen ohjeiden mukaisesti. Tarkista silloin, että kirjain ja jäsennumerosi ovat oikein, tee korjaukset ja lähetä viesti uudelleen.
  • Viestin lähettäminen maksaa normaalin tekstiviestin hinnan liittymäsopimuksesi mukaisesti.

Sopimusalajäsen, näin tilaat ensi vuoden kalenterin:

• Kirjoita tekstiviestiin kirjain B ja jäsennumerosi. Muista välilyönti kirjaimen ja numeron välissä. Esimerkkiviesti: B 12345

Sopimusalajäsenet pääsevät tilaamaan kalenterin myös jäsenen sähköisen asioinnin kautta. Tilaa kalenteri -painike löytyy heti palveluun kirjautumisen jälkeen. Vain klikkaus, ja asia on selvä. Silloin painikkeen alle tulee maininta Tilattu ja päivämäärä.

Sähköiseen asiointiin kirjaudutaan jäsennumerolla ja salasanalla. Ensimmäisellä palvelun käyttökerralla salasana tilataan klikkaamalla sinistä tekstiä Tilaa uusi salasana tästä. Saat sähköpostiisi tai puhelimeesi linkin ja varmenteen, jonka avulla voit luoda oman salasanasi. Ohjeet kirjautumista varten löytyvät myös jäsenen sähköisen asioinnin etusivulta.