Tervetuloa poikkeamaan pakeillamme EuroSafety-messuilla!

EuroSafety-messut-logo

Sähköliitto on mukana EuroSafety-messuilla 13.‒15. syyskuuta. Pohjoismaiden laajimmat henkilönsuojainalan messut järjestetään Tampereen Messu- ja Urheilukeskuksessa.

Messunurkkauksemme on SAK:n osaston yhteydessä, jossa on mukana myös muita SAK:laisia ammattiliittoja.

Kolmipäiväisessä tapahtumassa saat kattavaa tietoa turvallisuudesta ja riskienhallinnasta sekä uusimmista suojaimista ja älyratkaisuista.

Sisäänpääsy on ilmainen, kun rekisteröidyt kävijäksi etukäteen. Muuten pääsylippu maksaa 20 euroa.

Rekisteröityminen hoituu tapahtuman nettisivuilla, ja saat sen jälkeen sähköpostiisi nimelläsi varustetun kortin, joka oikeuttaa maksuttomaan sisäänpääsyyn. Samalla kertaa Messu- ja Urheilukeskuksessa järjestetään myös Työhyvinvointi- sekä Logistiikka- ja Elintarviketeollisuus-messut, joille sinulla on samalla kortilla vapaa pääsy. Muista kuitenkin rekisteröityä siihen tapahtumaan, johon ensisijaisesti aiot osallistua.

Lisätiedot ja rekisteröityminen löytyvät täältä.