Tekstaritilauskanavat toiminnassa vielä viikon

Tämän kuun lopussa sulkeutuu peräti kolme tilauskanavaamme: sopimusalajäsenten kalenterin sekä eläkeläis- ja oppilasjäsenten Vasama-lehden tekstaritilaus. Hoida siis oma tilauksesi kuntoon pikimmiten!

Sopimusalajäsenten kalenterin saa omakseen, kun kirjoittaa tekstiviestiin B ja oman jäsennumeronsa (esimerkkiviesti B 12345) ja lähettää sen numeroon 050 69 360. Kalentereita painetaan tilattu määrä, ja ne toimitetaan tilaajille vuodenvaihteessa. Jäsenkalenteri on sopimusalajäsenille kuuluva etu, eivätkä oppilas- tai eläkeläisjäsenet voi tilata sitä.

Eläkeläisjäsenet voivat tilata Vasaman maksutta kirjoittamalla tekstiviestiin A ja oman jäsennumeronsa (esimerkkiviesti A 12345) ja lähettämällä sen numeroon 050 69 360.

Oppilasjäsenet varmistavat paperisen Vasama-lehden tulon maksutta kotiinsa vastaamalla lokakuun alussa saamaansa tekstiviestiin K ja jäsennumeronsa (esimerkkiviesti K 12345). Viestiin ei tarvitse vastata, mikäli ei halua paperilehteä. Tekstiviesti on lähetetty numerosta 050 69 379 kaikille oppilasjäsenille, joiden puhelinnumero on jäsenrekisterissämme.

Sopimusalajäsenet saavat Vasama-lehden automaattisesti, joten heidän ei tarvitse tilata sitä erikseen.

Tilausviestien lähettäminen maksaa normaalin tekstiviestin hinnan oman liittymäsopimuksen mukaisesti.