Teboilin edut kätevästi mukana liittämällä jäsenkorttisi MobilePayhin

mobileplay

Onko MobilePay-sovellus jo sinulle tuttu maksutapa? Viimeistään nyt kannattaa tehdä tuttavuutta sen kanssa, sillä kun liität Sähköliiton jäsenkorttisi MobilePayhin, voit maksaa sovelluksella kaikki autoiluun liittyvät ostosi Teboil-asemien sisäkassoilla ja saada samalla sähköliittolaisen alennukset ilman, että sinun tarvitsee näyttää jäsenkorttiasi.

Sähköliittolaisen Teboil-etuihisi kuuluu muun muassa polttoainealennus kaikilla palvelevilla Teboil-huolto- ja -automaattiasemilla. Vain Express-asemat eivät kuulu edun piiriin. Kaikki sähköliittolaisen Teboil-edut löydät Edut ja palvelut -osiostamme. Liitettyäsi jäsenkorttisi MobilePayhin saat myös kuukausittain vaihtuvia etuja syötävistä.

Perjantaista 15. tammikuuta alkaen saat Teboililta liittoalennuksen lisäksi kupin kahvia tai teetä veloituksetta, kun maksat MobilePaylla, johon olet liittänyt Sähköliiton jäsenkorttisi. Kampanja on voimassa 15. helmikuuta saakka, ja saat kahvin tai teen joka tankkauskerralla, kun käytät MobilePayta. Kertaostolla ei ole alarajaa.

Jäsenkorttisi liittäminen MobilePayhin onnistuu näin:

1. Lataa maksuton MobilePay-sovellus puhelimeesi Google Playsta tai App Storesta.
  2. Täytä tarvittavat tiedot ja maksukortit. Seuraavaksi voit liittää jäsenkorttisi sovellukseen. Jos olet jo MobilePay-käyttäjä, jatka kohdasta 3 alkavien ohjeiden mukaan.
  3. Avaa sovellus ja valitse kohta Kanta-as tai Valikko. Riippuu puhelimestasi, kumpi sinulla näkyy. Jos näkyvillä on Kanta-as, klikkaa sitä, jolloin saat näkyviin neljän kortin kuvat. Jos sinulla näkyy Valikko, valitse sieltä Kanta-asiakkuudet
  4. Klikkaa Teboilin korttia.
  5. Syötä ruudulle tulevaan laatikkoon, joka on Teboilin asiakaskortin alapuolella ja jossa lukee Asiakaskortin numero, jäsenkortissasi kääntöpuolella oleva 16-numeroinen Teboil-numero ja klikkaa Jatka
  6. Nyt MobilePay-sovelluksessa on näkyvillä Teboilin kortti, ja voit ryhtyä käyttämään sitä.

Kirjautumisohjeen, joka sisältää myös kortissasi olevan Teboil-numeron, löydät myös sähköisen asiointimme Ajankohtaista-osiosta.

Jos haluat poistaa kortin myöhemmin MobilePaysta, mene sovelluksessa kanta-asiakaskortteihin, klikkaa Teboilin korttia ja sitten roskapönttökuvaketta.

Lisää MobilePay-maksamisesta ja kampanjasta voit lukea Teboilin sivuilta.