Tärkeää jäsenkorttiasiaa!

Tekninen ongelma on estänyt Sähköliiton jäsenkorttien postittamisen elokuun lopun jälkeen liittyneille uusille jäsenille. Koska loppuvuoteen on osunut myös postilakko, lähetämme vuoden viimeisen kolmanneksen aikana liittyneiden jäsenkortit samaan aikaan kuin ”vanhojenkin” jäsenten uudistuneet kortit.

Postilakon takia jäsenkorttien saapumisaikaa on vaikeaa ennustaa. Tässä vielä ohjeet niille jäsenille, jotka ovat lähdössä matkoille vuodenvaihteessa siltä varalta, että jäsenkortti ei ehdi perille. Jäsenkorttihan toimii myös Turvan matkavakuutuskorttina.

Lataa puhelimeesi Turvan mobiilisovellus TaskuTurva, jolloin matkavakuutuskortti kulkee näppärästi puhelimessa mukanasi matkalla. TaskuTurva on saatavilla iOS- ja Android-puhelimiin. Sovelluksesta löytyvää matkavakuutuskorttia voi käyttää samalla tavalla kuin muovista matkavakuutuskorttia tai paperista vakuutustodistusta.

Nettiyhteyksien pätkimisestäkään ei tarvitse olla huolissaan, sillä TaskuTurva toimii myös offline-tilassa. Jos verkkoyhteyttä ei ole, sovellus näyttää viimeiset voimassa olevat tiedot. Ensimmäisellä käyttökerralla nettiyhteys kuitenkin tarvitaan, joten muista ladata TaskuTurva jo ennen matkalle lähtöä!

Voit myös tilata matkavakuutustodistuksen Turvan verkkosivuilta.

Tutustu sovellukseen tarkemmin osoitteessa www.turva.fi/taskuturva

Tutustu jäsenvakuutuksiisi ja tilaa matkavakuutustodistus www.turva.fi/sahkoliitto