Suunnaksi Tulevaisuus tänään -tapahtuma 7. lokakuuta!

Jokavuotinen kaikille avoin ja maksuton Tulevaisuus tänään -keskustelutapahtuma pidetään lauantaina 7. lokakuuta kello 10–15. Paikkana on Sokos Hotel Triplan kokouskeskus Helsingin Pasilassa.

Puhujalistalla ovat muun muassa työministeri Arto Satonen, valtakunnansovittelija Anu Sajavaara, Palvelualojen työnantajat Palta ry:n toimitusjohtaja Tuomas Aarto ja Helsingin yliopiston valtiotieteellisen tiedekunnan varadekaani Hanna Wass.

Aamupäivä kello 10–12 on varattu yhteiskunnalliselle kehitykselle työmarkkinoilla. Kuljemmeko kohti blokkiutuvaa, eriytyvää ja repivää tulevaisuutta, vai onko Suomi myös tulevaisuudessa yhtenäinen ja vahva kansakunta? Iltapäivällä kello 13 alkaen keskustellaan yhteiskunnallisesta kehityksestä kansalaisten osallisuuden, yhdenvertaisuuden, demokratian ja kansalaisyhteiskunnan näkökulmasta.

Paitsi paikan päällä, voit seurata keskusteluita myös Youtuben SAKtuubi-kanavalla, SAK:n Facebook-tapahtuman kautta tai tallenteena jälkikäteen.

Jos osallistut tilaisuuteen kokouskeskuksessa, tule paikalle vähän aikaisemmin, sillä aamupalaa on tarjolla kello 9 alkaen. Lounastauko on kello 12–13.

Ohjelman ja puhujalistan sekä muuta tärkeää tietoa löydät tapahtuman omilta sivuilta.