← Takaisin Sähköliiton sivuille

Close this search box.

SPR etsii sähköalan ammattilaisia avustustyöntekijäreserviinsä

Haku Suomen Punaisen Ristin avustustyöntekijäreserviin on auki, ja tekniikka-alan osaajista kaivataan erityisesti sähköalan ammattilaisten hakemuksia. Olisitko sinä valmis työskentelemään lyhytkestoisissa tehtävissä humanitaarisen avun operaatioissa tai pidempikestoisissa kehitysyhteistyön tehtävissä Punaisen Ristin ja Punaisen Puolikuun kumppaniyhdistysten kanssa?

Haku on ainoa tänä vuonna, ja se päättyy 23. helmikuuta. Hakea voivat Suomessa asuvat ammattilaiset ja ulkomailla asuvat henkilöt, joilla on vahva side Suomeen. Valituilla henkilöillä tulee olla Punaisen Ristin kansainvälisten tehtävien edellyttämää koulutusta, osaamista ja kielitaitoa.

SPR:n reserviin kuuluu noin 700 henkilöä, joista vuosittain lähetetään maailmalle yli 200 eri alojen asiantuntijaa. He toimivat yhteistyössä paikallisen, alueellisen ja kansainvälisen auttajayhteisön kanssa.

Työ ei ole vapaaehtoistyötä, vaan siitä maksetaan palkkaa.

Lisätietoa hakuprosessista ja työstä löydät SPR:n sivuilta. Englanninkieliset hakuohjeet löydät täältä

Lue seuraavaksi