Sopimusalajäsen, muista tilata jäsenkalenteri!

Sähköliiton sopimusalajäsenten jäsenkalenteri 2019 on tilattavissa 25. marraskuuta saakka. Kannattaa siis toimia, ettei asia unohdu!

Voit tilata kalenterin joko verkkopalvelussa tai tekstiviestillä.

Verkkotilausmahdollisuuden löydät Sähköliiton nettisivuilta Liiton muut verkkopalvelut -alasvetovalikosta. Valitse aukeavasta alasvetovalikosta Kalenteritilaukset. Kirjaudu sisään käyttäjätunnuksellasi ja salasanallasi. Klikkaa avautuvasta näkymästä Kalenteri- ja lehtitilaukset. Valitse Voit tilata seuraavat tuotteet -alasvetovalikosta Kalenteri ja klikkaa Tilaa-painiketta. Tilauksesi on onnistunut, kun painikkeeseen muuttuu tekstiksi Peru tilaus.

Tekstiviestillä tilaaminen onnistuu lähettämällä viesti Sähkö kalenteri ja lisäksi oma Sähköliiton jäsennumerosi numeroon 13145. Muista erottaa sanat ja jäsennumerosi toisistaan välilyönnillä. Esimerkkiviesti: Sähkö kalenteri 000000. Onnistuneesta tilauksesta saat kuittauksen tekstiviestinä: Tilauksenne on vastaanotettu. T: Sähköliitto

Jäsenkalenteri on tarkoitettu sopimusalajäsenille, joten eläkeläis- ja oppilasjäsenet eivät voi tilata kalenteria.