Saithan kutsun luottamushenkilöseminaariin? Ilmoittaudu 9. kesäkuuta mennessä!

Sähköliiton perinteinen luottamushenkilöseminaari tulee vihdoin koronaepidemian aiheuttamien peruutusten jälkeen! Seminaari järjestetään perjantaista lauantaihin 17.‒18. syyskuuta Clarion Hotel Helsingissä.

Olemme lähettäneet jäsenrekisterissämme oleville luottamushenkilöille henkilökohtaisen kutsun ilmoittautumislinkkeineen toukokuun kolmannella viikolla. Lähettäjänä näkyy CWT Meetings & Events. Tarkista, että olet saanut kutsun, ja ilmoittaudu pikaisesti, sillä aikaa on 9. kesäkuuta saakka!

Seminaarin paneelikeskustelussa puidaan alkuvuoden puhuttavinta aihetta: työmarkkinoiden tulevaisuutta. Siitä kertovat näkemyksensä paitsi Sähköliiton, myös kolmen työnantajaliiton edustajat. Heti paneelin jälkeen aihepiiriä laajennetaan vielä sopimisen eri tasoihin. Mitä tarkoittaa, jos sovitaan ilman sopimusta tai jos valtakunnallisista sopimuksista luovutaan?

Kaikille osallistujille yhteinen osuus ajoittuu ensimmäiseen seminaaripäivään perjantaihin, joka huipentuu Sähköliiton neljännen Vuoden luottamushenkilön valintaan. Finaalissa on kolme ehdokasta, joista osallistujat äänestävät voittajan.

Toinen seminaaripäivä on varattu sopimusalakohtaisille tapaamisille, joita vetävät kunkin sopimusalan tyyöehtoasiantuntijat. Pienemmissä ryhmissä pureudutaan juuri oman alasi erityiskysymyksiin, edustit sitten sähköistys- ja sähköasennus-, energia-ICT-verkosto- tai teollisuuden ja erityisalojen sopimusalaa.