Sähkömaastopyörä, urheilukello, viikko Saariselällä ‒ edustajiston vaaleissa äänestävien kesken arvotaan upeat palkinnot

Sähköliiton ja Sähköalojen työttömyyskassan edustajiston vaaleissa äänestäjien kesken arvotaan huikeita palkintoja. Arvonnan pääpalkinto on sähköavusteinen Ghost Teru Hybride -maastopyörä!

‒ Paljon osuvampi ei pääpalkinto voisi olla, kun on kyse vaaleista, joissa äänestäjät ovat sähköalan ammattilaisia, toteaa Sähköliiton puheenjohtaja Sauli Väntti (kuvassa palkintopyörän kanssa).

Kevyessä pyörässä on tehokas Bosch-moottori. Yhdeksänvaihteisen pyörän latausaika on kahdeksan tuntia. Niin naisille kuin miehille sopivan pääpalkinnon voittaja saa turvakseen myös Vakuutusyhtiö Turvan lahjoittaman pyöräilykypärän (kuvassa alla).

Liikunnallinen linja jatkuu myös muissa arvontapalkinnoissa. Vakuutusyhtiö Turva on lahjoittanut yhdeksi palkinnoksi vesitiiviin Suunto Traverse -urheilukellon, joka on suunniteltu ja valmistettu Suomessa. Yksi onnekas puolestaan saa käyttöönsä viikon pääsiäisloman Sähköliiton viikko-osakkeessa Saariselällä 3.‒10. huhtikuuta 2021. Tirrolampi on 40 neliön huoneisto, jossa on kattava lomavarustelu ja vuodepaikka 3 + 2 hengelle. Siitä löydät lisää tietoa liiton lomapaikkojen esittelysivulta.

Liikunnallista lomaa voi viettää myös Sähköliiton omassa lomapaikassa Kotkan Kaarniemessä, jonne pääsee yksi arvonnan voittajista. Lisäksi edustajiston vaaleissa äänestäneiden kesken arvotaan aina tyylikäs Sähköliitto-takki sekä viisi kappaletta S-ryhmän 30 euron lahjakortteja.

Äänestys alkaa 7. syyskuuta. Ehdokasasettelu on parhaillaan käynnissä, ja se päättyy 5. kesäkuuta.