Sähköliittolaiset, kilpailutetaan sähkösopimukset porukalla!

Porukassa

Enemmän voimaa yhdessä. Sähköliiton tunnuslause pätee myös ostovoimassa. Nyt kilpailutamme yhdessä sähkösopimuksen ja käytämme siihen Porukassa.fi-alustaa.

Liity mukaan yhteiseen sähkösopimuksen kilpailutukseen 31. joulukuuta mennessä Porukassa.fin kilpailutussivun lomakkeella. Lomakkeelle pääset myös Sähköliitto.fin etusivun Liiton muut verkkopalvelut -alasvetovalikosta. Löydät sen valikosta nimellä Sähkösopimuksen yhteiskilpailutus.

Asuitpa missä vain ja olipa sähkönkulutuksesi millainen tahansa, voit osallistua mukaan kilpailutukseen.  Toistaiseksi voimassaolevat ja viimeistään 28. helmikuuta ensi vuonna päättyvät määräaikaiset sopimukset kilpailutetaan nyt. Muut määräaikaiset sopimukset kilpailutetaan erikseen niiden päättymisen mukaisessa aikataulussa.

Kilpailutamme yhdessä 24 kuukauden määräaikaisen sopimuksen yksiaikamittauksella. Voit ilmoittaa samalla useita käyttöpaikkoja, esimerkiksi mökin tai kakkosasunnon, ja saada hyödyn kaikkiin kohteisiin

Näin osallistut kilpailutukseen

Klikkaa itsesi kilpailutussivulle ja vieritä alas, niin löydät osallistumislomakkeen. Täytä lomakkeelle yhteystietojesi lisäksi käyttöpaikan tiedot ja nykyistä sähkösopimustasi sekä sähkönkäyttöäsi koskevat kohdat. Jos sinulla on useampi sähkösopimus eri kohteissa, täytä jokaisesta oma lomake.

Täyttämisen jälkeen klikkaa Kilpailuta-painiketta, jolloin olet mukana yhteiskilpailutuksessa.

Yhteiskilpailutukseen osallistuminen on maksutonta, eikä se sido sinua ostamaan. Kilpailutuksen lopputulos ilmoitetaan kaikille osallistujille, ja päätät sen saatuasi, otatko tarjotun sopimuksen käyttöösi.

Mikäli valitset yhteiskilpailutetun tarjouksen, voittanut sähköyhtiö hoitaa kaikki sopimuksen siirtoon liittyvät asiat ja irtisanoo vanhan sopimuksen.

Kilpailutus uudistetaan automaattisesti sopimuskauden päätteeksi.

Miksi yhteiskilpailutus?

Kun yhdistämme ostovoimamme, meillä on paremmat kilpailutusmahdollisuudet kuin yksittäisellä kuluttajalla. Yhteiskilpailutus on myös helppoa, sillä sinun vastuullesi jää vain osallistuminen. Porukassa.fi pyytää tarjoukset, ja valittu sähköyhtiö hoitaa sopimusasiat.

Kilpailutuslomakkeelta löydät myös Matkapuhelinliittymän kilpailutus -painikkeen, sillä seuraavaksi valmistellaan matkapuhelinoperaattoreiden kilpailutusta, jossa haetaan parasta tarjousta 4G-yleisliittymästä.

Täytä pyydetyt kentät ja klikkaa Ilmoittaudu-painiketta, niin porukkapaine kasvaa. Mukaan kannattaa ilmoittaa kaikki perheen liittymät. Ennakkoilmoittautuminen ei ole sitova, ja varsinaisen liittymäkilpailutuksen alkamisesta ilmoitetaan erikseen.