Sähköliitto hakee assistenttia

Sähköliitto hakee Tampereelle hallintotiimiin assistenttia vanhempainvapaan sijaiseksi.

Assistentin keskeisenä tehtävänä ovat toimistopalveluihin liittyvät tehtävät, mm.

• avustaminen kokous- ja tapahtumajärjestelyissä
  • postituksen ja arkiston hoitaminen
  • liiton lomapaikkojen hallinnointi

Tehtävä soveltuu erinomaisesti osa-aikatyötä hakevalle. Työaika on 2–3 päivää/viikko. Tehtävä edellyttää pääsääntöisesti läsnäoloa toimistolla, mutta työajat ovat joustavia. Tehtävä alkaa elokuun alkupuolella.

Odotamme sinulta tehtävään soveltuvaa kokemusta ja/tai koulutusta sekä kykyä itsenäiseen työskentelyyn, aloitteellisuutta ja yhteistyökykyä. Tehtävä edellyttää tietoteknisten ja sähköisten ohjelmien hyvää hallintaa.

Tarjoamme mielenkiintoisen, itsenäisen ja monipuolisen työn, josta maksetaan Ammattijärjestöjen Työnantajayhdistys ry:n ja Ay-toimihenkilöt ry:n välisen toimihenkilöiden työehtosopimuksen mukainen palkka työsuhde-etuineen.

Vapaamuotoiset hakemukset ansioluetteloineen pyydämme toimittamaan Sähköliittoon 3.5.2023 klo 16.00 mennessä osoitteeseen niina.loukola@sahkoliitto.fi