Sähköisen asioinnin painike muutti uuteen paikkaan

Sähköisen asiointimme painike löytyy nyt nettisivuiltamme vähempien klikkausten päästä. Enää sinun ei tarvitse etsiä sitä Liiton muut verkkopalvelut -valikosta, koska se on poistettu.

Pöytäkonenäkymässä Sähköinen asiointi -painike on etusivun yläosan sinisessä palkissa ensimmäisenä (ympyröity kuvassa punaisella).

Mobiilissa löydät painikkeen klikkaamalla yläoikealla olevaa hampurilaismallista kolmen vaakaviivan muodostamaa valikkoa; sähköinen asiointi on avautuvassa näkymässä heti mustalla tekstillä olevan päävalikon alla ensimmäisenä (ympyröity kuvassa punaisella).

Sähköisessä asioinnissa voit hoitaa jäsenyyteesi liittyviä asioita ja muun muassa laskea ja maksaa jäsenmaksusi, jos työnantajasi ei tilitä jäsenmaksuja. Asiointi vaatii kirjautumisen. Siihen ohjeet löydät palvelun etusivulta klikkaamalla linkkiä Ohjeet kirjautumista varten.