Sähköalojen työttömyyskassa hakee työttömyysturvan erityisasiantuntijaa

Sähköalojen työttömyyskassa hoitaa noin 18 000 sähköisillä aloilla työskentelevän jäsenen työttömyysetuusasiat. Työttömyyskassa sijaitsee Tampereella, ja meillä työskentelee 7 asiantuntijaa.

Haemme joukkoomme

TYÖTTÖMYYSTURVAN ERITYISASIANTUNTIJAA

joka on kiinnostunut niin kehittämisestä kuin päivittäin tai viikoittain toistuvien tehtävien tekemisestä.

Työttömyysturvan erityisasiantuntijana

• valmistelet työttömyyskassan maksamien etuuksien hakemuksia ja palvelet asiakkaita
  • varmistat käsittelykäytäntömme yhtenäisyyttä
  • neuvot, opastat ja koulutat henkilöstöä
  • tehtäviisi voi kuulua osaamisesi perusteella takaisinperintä-asioita, kansainvälisiä asioita tai muita työttömyyskassan erityistehtäviä

Sinulla on vähintään muutaman vuoden työkokemus työttömyysturvan asiantuntijatehtävistä. Ymmärrät yksittäisten säännösten roolin ja merkityksen lainsäädäntökokonaisuudessa ja hahmotat suuriakin kokonaisuuksia. Arvostamme soveltuvaa korkeakoulututkintoa ja kielitaitoa sekä työkokemusta työttömyysturvan maksamisesta tai työvoimahallinnosta.

Tarjoamme sinulle monipuolisen työn, hyvät työsuhde-edut sekä sopivan kokoisen ja ketterän organisaation. Meillä on mahdollista tehdä jossain määrin myös etätyötä. Tehtävässä pääset yhdessä muiden asiantuntijoiden kanssa palvelemaan jäseniämme parhaalla mahdollisella tavalla ja kehittämään osaamistasi. Käytössämme on Futunion työttömyyskassajärjestelmä.

Lähetä hakemuksesi ja CV:si osoitteella tarja.ojala@sahkoliitto.fi 27.9.2019 mennessä.

Lisäkysymyksiisi vastaa kassanjohtaja Tarja Ojala puhelimitse p. 050 315 6727. Tavoitat hänet parhaiten 11.9.2019 klo 9–11, 18.9.2019 klo 9–11 ja 24.9.2019 klo 13–15.