Säbäturnaus toteutuu, ellei korona toisin päätä ‒ ilmoittautuminen 11.9. mennessä

Sähköliiton 6. osastojen välinen salibandyturnaus pelataan lauantaina 3. lokakuuta Lahden Energiahallilla. Järjestäjänä toimivan Lahden Sähköalantyöntekijät ry:n riveistä kerrotaan, että perinteinen turnaus toteutuu, mikäli koronatilanne ei  tuolloin muuta edellytä.

Osastot, porukalla treenaaminen on taas mahdollista, joten eiköhän ilmoittauduta säbäturnaukseen! Tehdään se Salmisen Anssille sähköpostitse salminen.anssi@hotmail.com tai puhelimitse 040 966 6142. Ilmoittautua pitää viimeistään 11. syyskuuta maksamalla joukkueen ilmoittautumismaksu 150 euroa tilille FI48 5542 7140 0229 13. Kirjoita maksun saajaksi Lahden Sähköalantyöntekijät ry ja viitteeksi osastonne nimi. Maksuun sisältyy lounas hallilla.

Joukkue tarkoittaa kokoonpanoa, johon kuuluu vähintään maalivahti ja viisi kenttäpelaajaa. Pienet osastot voivat muodostaa keskenään joukkueen.

Turnauksen tähänastisessa historiassa Raahella ja Lahdella on kummallakin jo kaksi kiinnitystä vakuutusyhtiö Turvan lahjoittamaan palkintopokaaliin, jonka saa omakseen kolmesta voitosta. Haastajia siis tarvitaan!