Reijo Salmi keskustelee järjestämistyöstä TSL:n juhlapaneelissa

Onko kansanliikkeiden aika ohi? Kysymykseen liittyviä näkökulmia ja järjestämistyötä pohtii muun muassa Sähköliiton vastaava järjestöasiantuntija Reijo Salmi. Hän osallistuu Työväen Sivistysliiton TSL:n juhlavuoden keskustelutilaisuuteen perjantaina 26. heinäkuuta Valkeakoskella. Hänen lisäkseen tilaisuudessa ovat keskustelemassa Palvelualojen ammattiliiton PAMin puheenjohtaja Annika Rönni-Sällinen, Pohjoismaiden Teollisuustyöntekijöiden pääsihteeri Reijo Paananen ja Teollisuusliiton järjestämisvastaava Aslak Haarahiltunen.

Tilaisuus järjestetään osana Työväen Musiikkitapahtumaa Jylhävaara-salissa kello 14.30–15.30. Keskustelua seuraamaan on vapaa pääsy.

TSL täyttää tänä vuonna sata vuotta. Juhlavuotensa kunniaksi se on järjestänyt useita tilaisuuksia ja julkaissut toimittaja Ville Blåfieldin kirjoittaman kirjan Hengenpimeyttä vastaan, Puheenvuoroja sivistyksestä. Juhlavuoden päätapahtuma on liiton perustamispäivänä 1. syyskuuta.