PÄIVITETTY: Jäsenristeilyn varausjärjestelmä avautuu maanantaina

NikoLa
Sähköliiton yksityistilaisuudessa lauantaina kello 18.30 alkaen esiintyy yksi mies, yksi kassi ja kymmenittäin hahmoja: NikoLa!

Päivitetty: avautumispäivä vaihdettu perjantaista maanantaiksi.

Kevään odotetuin tapahtuma Sähköliiton jäsenristeily alkaa, kun Silja Europa irtautuu Helsingin Länsiterminaali 1:n laiturista lauantaina 25. huhtikuuta kello 18.30.

Jo legendaariseksi muodostuneen risteilyn varausjärjestelmä aukeaa ensi viikon maanantaina 13. tammikuuta. Seuraa siis Jäsenuutiset-osiotamme. Tiedotamme varauskanavan avautumisesta myös Facebookissa.

Jäsenristeily suuntautuu tänäkin vuonna Tallinnaan. Silja Europa palaa Helsinkiin sunnuntaina 26. huhtikuuta kello 16.

Pohdi jo, millaisen hytin haluat ja kenen kanssa. Matkustajatiedot täytetään varauksen yhteydessä, joten tarvitset jokaisen samassa hytissä matkustavan nimen, syntymäajan ja Sähköliiton jäsennumeron. Samalla kertaa voit varata myös sunnuntain aamiais- ja lounasruokailun. Sähköliitto tarjoaa lauantain illallisen.

Hyttivaihtoehdot ovat:

• A-hyttiluokassa 115 €/hytti (1–4 hlöä)
  • B-hyttiluokassa 90 €/hytti (1–4 hlöä)
  • B2-hyttiluokassa 70 €/hytti (1–2 hlöä, kerrosvuode)
  • C-hyttiluokassa 65 €/hytti (1–4 hlöä)

Sähköliitto vastaa risteilyn kaikille suunnatusta yhteisestä ohjelmasta ja sen kustannuksista sekä lauantain illallisesta. Osastot voivat omilla päätöksillään osallistua jäsentensä kulujen kattamiseen.