Osastot, löytäkää säbäkunkku itsestänne viikossa!

salibandypallo

Nyt alkaisi olla viimeiset hetket käsillä... nimittäin ilmoittautua Sähköliiton osastojen väliseen säbäturnaukseen. Osastot, ilmoittakaa joukkueenne mukaan ja maksakaa osallistumismaksu 30. elokuuta mennessä. Ensin mainittuja ottaa vastaan Anssi Salminen, puh. 040 966 6142 tai salminen.anssi@hotmail.com ja toiseksi mainittuja Lahden Sähköalantyöntekijät ry:n tilinumero FI48 5542 7140 0229 13. Osallistumismaksu per joukkue on 200 euroa, ja siihen sisältyy lounas pelihallilla. Kirjoita maksun saajaksi Lahden Sähköalantyöntekijät ry ja viitteeksi osastonne nimi.

Säbäturnaus käydään Lahden Energiahallissa lauantaina 21. syyskuuta. Voittajajoukkue saa kiinnityksen vakuutusyhtiö Turvan lahjoittamaan palkintopokaaliin.

Osastojen tulee saada kasaan joukkue, jossa on vähintään yksi maalivahti ja viisi kenttäpelaajaa. Pienet osastot voivat yhdistyä yhdeksi joukkueeksi.

Säbäturnaus alkaa kello 10 ja päättyy noin kello 18. Turnausta isännöi Sähköliitto, jonka järjestövakuutus kattaa pelit.